Sporo roboty, żeby to było grywalne i zbliżone do oryginału
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 13 Października 2013, 21:20
Gratulacje
Zgłosiłeś może gierce na konkurs ???
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: Skull w 14 Października 2013, 09:29
Już mu o tym konkursie mówiłem, dość wiernie odwzorowanie oryginału - a w niektórych aspektach nawet lepsze.
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: StaryMarabut w 14 Października 2013, 22:46
Ciężko jest wypisać w high scores.
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: jad w 15 Października 2013, 00:35
wegi,
kawal dobrej roboty. oczywiscie gralem na emulatorze. jak sie znowu przesiade na zywego c64 dolacze twoje asteroids do obowiazkowego zestawu gier na sd2iec.
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: wegi w 15 Października 2013, 01:37
jad THX
Jeszcze parę poprawek
miło, że doceniasz
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: wegi w 15 Października 2013, 11:22
StaryMarabut
Albo w lewo albo w prawo zatwierdzasz literkę w dół - po zatwierdzeniu powrotu do niej nie ma. Przytrzymujesz w lewo albo w prawo leci z repetycją. Tak było w arcade. Jako ułatwienie press CBM key i od razu kończysz wpisywanie
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: StaryMarabut w 15 Października 2013, 21:50
Wybieram pierwszą, zatwierdzam, i mimo woli zatwierdzają się pozostałe dwie. Sprawdzę to na innym komciu, bez dodatków.
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 16 Października 2013, 00:35
Wegi debouncing ;)
... emu nie ma takich problemów :P
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: F7sus4 w 16 Października 2013, 12:51
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: wegi w 16 Października 2013, 14:22
StaryMarabut
Może nie czituj i wyłącz autofire cwaniaczku (???)
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: wegi w 16 Października 2013, 18:27
Właśnie się zastanawiam czy nie zrobić testu na włączony autofire i "nagrodowo" nie opóźniać reakcji na fire o 1s :D
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: StaryMarabut w 16 Października 2013, 19:07
Pudło! Joy był bez auto fire
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: wegi w 16 Października 2013, 19:09
StaryMarabut Spróbuj z innym poproszę bo nie ufam wynalazkom i jakby co wyjmij myszkę z innego portu i odłącz wszelakie udziwnienia takie jak zasilanie do sd2iec z joyport itp.
ktoś jeszcze może to na realc64 oberkać ??? - ja chyba nie mam joya :D
I... na wszelki wypadek userport pozostaw też wolny
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: wegi w 16 Października 2013, 19:14
Kisiel:
Wegi debouncing
Ojezuuuu - na c64 nie ma tam debouncingu ????
Tytuł: CBM ASTEROIDS
Wiadomość wysłana przez: wegi w 16 Października 2013, 20:32
Sorry za kalumnie na SM zrobiłem delay teraz działa - nie mogę tu zuploadować bo jakiś błąd wyskakuje