C64Power Forum
Software => Software => Wątek zaczęty przez: nemezis_ w 13 Września 2005, 13:09
-
Do konca biezacego tygodnia na stronie:
http://apt.tyszkiewicz.edu.pl/~nes/
pojawi sie pierwsza, dzialajaca wersja IMOS pod Windows 9x.
Narazie z pakietu dziala tylko konwerter (8 sprajtow) ale mysle ze sporo ciekawych rzeczy mozna przy jego pomocy zrobic. Dalszy rozwoj softu bedzie zalezal od zainteresowania potencjalnych uzytkownikow
Nemezis/Impact
-
Jestem ciekawe jak to ci wyjdzie.
Moze dodalbys rozne rodzaje sprajto np. HOM, Multi Interlace, Fli ... Ciekawa by to wygladalo. Zobaczymy jak pojawi sie pierwsza wersja to dopiero bede mogl cos o tym powiedziec.
Ramos/Samar/HVSC Crew
-
Widze, ze jestes .ciekawe. jak mu to wyjdzie.
Na pewno po dodaniu roznych rodzajow .sprajto. .ciekawa. by to wygladalo.
-
forum is dead???
-
almost
-
Juz jest, zapraszam.
-
Zle skompilowales kod programu, bo nie moge uruchomic jego. Wysykakuje ,ze brakuje pliku VCL50.BPL.
-
czeba se zainstalowc biblioteke zeby jego chodzil (zapewne pochodzi ona z pakietu visual studio - tez nie mam na hdd tego pliku , ale poszukam w VS na cd... , no chyba ze Autor dolaczy pliczek do zipa albo go gdzies uploaduje?)
-
sorry , to delphi
plik mozna pobrac tu : http://www.david-taylor.pwp.blueyonder.co.uk/software/runtime.html
-
hmm... tylko ta biblioteka wymaga nastepnych
tak wiec ja poprosze o IMOSa ale skompilowanego statycznie lub namiar na jakis pelny ,sciagalny runtime do delphi 5
-
To nie Delphi tylko Borland C++ 5.0.
Dorzucam druga wersje, powinna chodzic bez dociagania bibliotek z sieci (ale wiecej zajmuje). Nie wiem na 100% czy pojdzie bez bibliotek bo nie mam komputera bez C++
-
dziala , badz blogoslawiony
-
OK, bede
-
pragne zauwazyc ze 3 powyzsze posty maja fajne mine... to znaczy minutki. to pewnie znak od allacha.
-
niesamowite. i pomyslec ze tak niewielu ludzi na swiecie ma szczescie czytac ten watek.
ale powracajac do spraw ziemskich: jakby byly jakies uwagi/pytania/pomysly dotyczace IMOS (tzn. narazie konwertera i edytora figur) to prosze je albo wpisywac tutaj albo na maila.
konwerter to tylko pierwsza czesc programu, zalozenie bylo takie zeby dalo sie robic cale animacje, zapisane podobnie do muzyki - tzn. stworzyc ":player": na C64, a na PC przygotowywac dla niego dane (animacje), tak zeby taki ":modul": mozna bylo wstawic do dema. Player mial zawierac takie rzeczy jak procedury do ruchy po liniach, ruchu z tabel, itp.
mialo to byc albo w postaci opisowej czyli jakis jezyk skryptowy w stylu
ShowFigure 1, 0, 0
MoveFigure 1 to 100,100
albo graficznej, czyli edytor cos jak np. w Macromedia Flash