C64Power Forum

Software => Software => Wątek zaczęty przez: balcerman_ w 11 Października 2002, 11:07

Tytuł: CCS64
Wiadomość wysłana przez: balcerman_ w 11 Października 2002, 11:07
Mam problemy z wieloma grami w formacie \'dyskietkowym\' na ccs64 - nie chodzi o to, ze sa na kilku \'dyskietkach\'. Sa na jednej, a i tak czesto nie moge ich wczytac. Pojawiaja sie rozne errory... czy tak juz jest, czy moze jest cos, o czym nie wiem??
Tytuł: CCS64
Wiadomość wysłana przez: Spider/Apidya_ w 11 Października 2002, 18:36
hmm. jesli gra wczytuje sie pod dziny adres np 0340 czy podobny to sproboj odpalic gre bez cadriga. czasem niektore gry dzialaja tylko i wylacznie z podlaczona jedna stacjia.
Tytuł: CCS64
Wiadomość wysłana przez: eXbee_ w 11 Października 2002, 19:33
Balcerman >:>: bledy moga wynikac stad, ze probujesz wczytywac pliki z gier calodyskietkowych, ktore nie sa plikami \'wykonywalnymi\'. Generalnie postepuj tak: laduj tylko te pliki, ktore maja zupelnie na prawo oznaczenie PRG oraz ich nazwa jest tytulem gry (np. jesli chcesz uruchomic gre \'Test Drive\' szukaj takiego wlasnie pliku na dyskietce, z reguly jest to plik na samej gorze, pierwszy).
 
Jesli korzystasz z kartridza np. \'Action Replay\' (dzieki niemu nie musisz wczytywac gier i innych programow piszac slynne LOAD":nazwa":,8,1  tylko wciskasz na danym tytule klaiwsz F5) to widac po wczytaniu tytulu adres poczatkowy.... np:
 
  LOADING $0801 $A005
 
   ..ta pierwsza liczba szesnastkowa ($0801) to adres poczatkowy, jesli jest on z zakresu $0800-$0801 to na 99% jest to plik przeznaczony do uruchomienia poprzez RUN.
 
    Jesli adres startowy jest inny, np. $090A, $2000, to takiego pliku nie uruchomisz spod Basica poleceniem RUN.
 
     pozdrawiam.
Tytuł: CCS64
Wiadomość wysłana przez: emeryt_ w 18 Października 2002, 14:32
balcerman >:>: I co, pomoglo to co napisal Bzyk?  
 
Napisz z jaka gra masz problem. Moze bede mogl pomoc.
Tytuł: CCS64
Wiadomość wysłana przez: scatee_ w 18 Października 2002, 17:44
Postrzelaj sobie struclem! On na pewno ci wejdzie.
Tytuł: CCS64
Wiadomość wysłana przez: Pavulon_ w 08 Marca 2003, 10:07
Ja mam takie pytanko w zwiazku z CCs64 a mianowicia czy moge uzywac pada pecetowskiego i jak to zrobic (prubowalem juz wszystkiego)
Tytuł: CCS64
Wiadomość wysłana przez: eXbee_ w 08 Marca 2003, 12:30
Pavulon >: w VICE moza, w CCS64 jeszcze nie sprawdzalem, ale zobacz koniecznie ustawienia INPUT i szukaj takiego o nazwie PC JOYSTICK czy cos w tym stylu
Tytuł: CCS64
Wiadomość wysłana przez: mentos w 25 Lutego 2012, 14:19
Podepnę się. Czy na tym emulatorze można używać PC'towego dżoja? Szczerze mówiąc gry mi odpalają, ale nic nie działa, klawiatura także? Jest PDF opisujący poszczególne klawisze ale i tak jedyne co w takim H.E.R.O. mi działato ESC chyba ?
Tytuł: CCS64
Wiadomość wysłana przez: mentos w 25 Lutego 2012, 16:28
Sorry, już znalazłem gdzie to ustawiać, Taper tylko na dżojach nie chce chodzić nie wiedzieć czemu, z HERO sobie już poradziłem.
Tytuł: CCS64
Wiadomość wysłana przez: mentos w 25 Lutego 2012, 22:48
Kurde, jednak jak ktoś wie o co biega z tym emulatorem poproszę o pomoc. Na jednych grach da się dżoje ustawić a na innych kupa. Jakaś wskazówka/zasada jak postępować ?
P.S.
nie ma to jak oryginał, C64 już idzie, SD2IEC się robi więc pogram na oryginale i tak \"\"