C64Power Forum
Software => Software => Wątek zaczęty przez: abby_ w 16 Lipca 2002, 09:46
-
Kto bylby chetny do testowania wyzej wymienionego?
Moze sie zmusze i zrobie jakiegos beta builda.
-
>:Kto bylby chetny do testowania wyzej wymienionego?
>:Moze sie zmusze i zrobie jakiegos beta builda.
o kurde, dzisiejszy dzien jest moim najlepszym dniem tegorocznych wakacji!!!!!!
JA MOGE PRZETESTOWAC z przyjemnoscia, mam tez kilka sugestii odnosnie polepszenia obslugi. Wiec czekam na odpowiedz.
pozdrawiam.
-
Bedzie potrzebna wspolpraca autorow playera i edytora...
Jesli Longhair poprawi to i owo w playerach, to da sie zyc.
Jesli chodzi o polepszenie obslugi to sie zobaczy,
na razie mam 3 playery nowe i pierwszym celem jest by dalo sie pisac
zaki, zgrywac je i wczytywac na dowolnym playerze,
reszta pozniej.
-
>:Jesli chodzi o polepszenie obslugi to sie zobaczy,
chodzi mi tylko o maly szczegol: by mozliwa byla edycja instrumentow (\'S\') bedac w patternie, poza tym wkurza mnie to, ze gdy edytuje te 3 tabelki na samym dole (nie pamietam fachowej nazwy.. - instrukcje wyslalem Wizardowi
to gdy sie ustawie na pozycji 8f, wyjde i wejde ponownie, to musze ponownie przemieszczac sie kursorem od poczatku. To najwazniejsze kwestie.
>:na razie mam 3 playery nowe i pierwszym celem jest by dalo sie pisac
>:zaki, zgrywac je i wczytywac na dowolnym playerze,
>:
>:reszta pozniej.
ooo... no to mega wypasik. Oby tylko obsluga byla taka sama, tzn. nie zmienil sie sposob tworzenia instrumentow.
pozdrawiam.
-
ja sie na muzyce (tworzeniu) nie znam, ale wydanie programu w tych czasach to piekna sprawa. Btw. to Ty jestes Milosz Ignatowski albo Krzysztof Dabrowski ?
-
Abby Terkuhle
pytenie pomocnicze: Milosz jest teraz na wakacjach
-
Hihi, no to milo mi Panie Krzysku Pana poznac
Moj kuzyn kupil kiedys na kasecie program muzyczny Pana autorstwa, stad pamietam te dwa nazwiska: Ignatowski i Dabrowski.
-
>:Moj kuzyn kupil kiedys na kasecie program muzyczny Pana autorstwa, stad pamietam te dwa nazwiska: Ignatowski i Dabrowski.
Ja mam rowniez oryginalnego HDT, kupilem to cudo we Wroclawiu, na ulicy Kuzniczej
Do edytora przywyklem na tyle, ze trudno mi teraz przesiasc sie na inny....
Btw. Panie Brush, co Pan tak zamilkl ???
-
>:chodzi mi tylko o maly szczegol: by mozliwa byla edycja instrumentow (\'S\') >:bedac w patternie, poza tym wkurza mnie to, ze gdy edytuje te 3 tabelki na >:samym dole (nie pamietam fachowej nazwy.. - instrukcje wyslalem >:Wizardowi
to gdy sie ustawie na pozycji 8f, wyjde i wejde ponownie, to >:musze ponownie przemieszczac sie kursorem od poczatku. To najwazniejsze >:kwestie.
to drugie powinno sie dac o ile juz nie jest to zrobione.
to pierwsze w drugiej kolejnosci, ale pewnie tez nie powinno byc problemow.
ej.
ooo... no to mega wypasik. Oby tylko obsluga byla taka sama, tzn. nie zmienil sie sposob tworzenia instrumentow.
Obsluga jest taka sama. Podtawowe roznice:
1. edytor zgrywa tylko dane muzyki, bez playera (mozna wiec latwo przenosic z jednego player na drugi kawalek)
2. wszystkie player maja cos takiego co nazywamy ":kompresja kresek w patternach":, wiec kawalki sa krotsze.
3. player 1.1 to to samo co w hardtracku 1.0
4. player 2.0 to player 1.1 z dodatkami (zmiany tempa w czasie grania, zmiany glosnosci globlanej i costam jeszcze, jak milosz wroci to powie).
5. player 3.0 to player o krotkim czasie rastra, do dem..
6. jest jeszcze player 4.0 o ultra krotkim kodzie, ale nie wiem czy on pracuje na takich samych danych patternowo-trackowych jak pozostale wiec nie wiem czy da sie go wstawic.
7. 2.0 i 3.0 z tego co pamietam maja oddzielny skok ($1006) do multispeedow + edytor wspiera multispeedy.
Problemy?
1. w playrach multispeedowych ten skok $1006 nie do konca dziala (nie pamietam co, ale cos sie kopie, moze teraz milosz znajdzie buga).
2. ramka po prawej na dole (ta co pokazuje co sie teraz gra) nie dziala.
3. nie ma linkera - wiec kawalkow mozna slucha tylko w edytorze..
Reszte bedziecie musieli znalezc sami..
Jak mi sie uda w koncu skompilowac cos co zadziala to zapostuje.
i bede po prostu czekal na reakcje (liste bugow) i w wolnych chwilach poprawie.
Jesli starczy czasu i bedziecie aktywni, to release oficjalny bedzie na north.
Wiec od razu pytanie:
KTO BYLBY ZAINTERESOWANY TESTOWANIEM?
-
Ja moge potestowac. Oczywiscie na oryginalnym c64.
-
Ej Krzysiek, to rzeczywiscie Ty? :-D
No ja tez przeciez moge potestowac, niejako przy okazji \'kooperacji\' z Longhairem...
-
Znajdziecie go tu:
http://members.elysium.pl/brush/hardtrack/
Jest snaphost i zrodla i binarna wersja.
Jak ktos chce uzywac tylko binarnej, to musi miec actiona albo jakis inny loader co pozwoli wczytac mu tak dluga binarke. ew. mozna to spakowac czyms.
Zeby pracowac wczytyjemy najpierw:
hardtrack.bin
a potem
player11.obj
i startujemy od $9000
pozostale playery tez powinny dzialac mniej lub bardziej, tylko 2.0 nie obsluguje multispeedow.
Licze na was jako testerow, jak bedzie wspolpraca i zainteresowanie to praca sie bedzie posuwac, jak nie bedzie, to pewnie projekt umrze.
Ale mysle ze okazja jest dobra... a jak ktos chce napisac wlasny player to tez mu troche roboty odejdzie jak zastosuje nasz system trackow, makr itp.
Krzysiek
-
No to biore sie za testowanie od przyszlego tygodnia.
-
Prosze dyskusje o ht przeniesc na forum na sajcie hardtracka.
Od teraz tam beda newsy , tam prosze reportowac bugi itp.
-
Chetnie przetestuje i wyluskam kilka uwag.
-
kurcze to jest juz wersja 2.0 ??? lal

1.0 mi sie podobala
nie znam sie zbytnio na muzyce, ale swego czasu bawilo sie dziecie
( o sobie mowie ) hardtrackiem
zycze owocnej pracy Panowie Testerzy