C64Power Forum

Inne => Scena => Wątek zaczęty przez: Raf w 09 Października 2010, 15:01

Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Raf w 09 Października 2010, 15:01
jak w ankiecie \"Wink\"

szczegoly tu: http://www.c64scene.pl/viewtopic.php?p=10433#10433
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Nitro__ w 09 Października 2010, 16:55
Glosowac w ankietach moga ludzie od 15\'stu postow wiec bedzie slabo z glosowaniem obcokrajowcow.
Ogolnie mysle, ze po prostu trzeba oglosic wild compo i tyle, wszystko dozwolone, pozostaje trzymac kciuki, ze ktos cos zrobi.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Raf w 09 Października 2010, 16:57
hm... a moze moglbys to zdjac? \"Very chocby tymczasowo...
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Cobra of Samar w 09 Października 2010, 17:47
Ja jestem za: moglyby powstac ciekawe produkcje:)
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: SPC w 09 Października 2010, 19:06
Ja nie scenowiec ale mysle ze to moze byc ciekawe. No limits \"Smile\"
// Edit: pomimo mojej stopki...
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 10 Października 2010, 11:03
jak dla mnie no limits, byle \"to to\" mialo plyte C64

...bo dzis nie wystarczy miec dopal, umiec trza zrobic tak, by kopal...
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 10 Października 2010, 00:00
oj mozna np. ograniczyc do: czysty kod 6510 lub 6502.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 10 Października 2010, 00:00
no ale po co? \"Smile\" WILD to WILD, dlatego WILD jest WILDem, ze jest wild \"Smile\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Nitro__ w 10 Października 2010, 00:00
                   
Cytat:
oj mozna np. ograniczyc do: czysty kod 6510 lub 6502.

A jak ktos koprocesor zrobi?
                   
Cytat:
jak dla mnie no limits, byle \"to to\" mialo plyte C64

Popieram w 100%

Wylaczylem tymczasowo ograniczenie glosowania w ankietach.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Stg__ w 10 Października 2010, 00:00
                   
Nitro napisal:

A jak ktos koprocesor zrobi?


co z tego, moze nawet przytaszczyc supercpu \"Smile\"

jak dla mnie wild to wild mozna sobie zbudowac wlasny komputer  nie tylko z koprocesorem ale np. ze sprzetowym bliterem \"Wink\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: kotrobot__ w 10 Października 2010, 14:09
Pierdu, pierdu.
Zajmijcie sie kolowaniem dobrego projektora i ekranu.
Albo promocja 4K, 2SID.

Znacie kogos kto wystawi takie demo?
Crest koleja animacje w NUFLI?
Ile bylo takich dem w historii? 3? 5?
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 10 Października 2010, 14:56
                   
kotrobot napisal:
Znacie kogos kto wystawi takie demo?
Crest koleja animacje w NUFLI?
Ile bylo takich dem w historii? 3? 5?


Co Ci kurde przeszkadza? :D Najwyzej nikt nie zrobi, a jak zrobi to zawsze mozesz wyjsc z sali  \"Laughing\"

                   
Stg napisal:

jak dla mnie wild to wild mozna sobie zbudowac wlasny komputer  nie tylko z koprocesorem ale np. ze sprzetowym bliterem \"Wink\"


Mysle, ze na pure C64 party jednak WILD powinien byc tylko na zmodowanym (bez limitow) C64 \"Smile\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: kotrobot__ w 10 Października 2010, 15:01
Nic! Ja jestem za!
Tylko niepotrzebna dyskusja.
Wild, to wild.

Serio, skupmy sie na tym co nas wyroznia i dopracujmy niedorobki.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 10 Października 2010, 15:02
Tak jak mowisz.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: elban__ w 10 Października 2010, 22:48
moim zdaniem to nie wypali. bedzie gay porno z crestu albo cos jeszcze bardziej chujowego. ogolnie tez wszystkie opcje wild zazwyczaj wychodza zenujaco - niepuszczone \'takiego pieknego syna wychowalam\' czy \'pozer z mekki\'.

wolabym osobiscie opcje \'fake compo\' i produkcje typu kordee wpadl czy nawet klapki elbana.

jakby wypalilo to mam prosbe do organizerow: moze puscicie te wildy na poczatek / koniec comp, zeby mozna bylo sobie spokojnie pojsc do baru w tym czasie? \"Wink\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Sebaloz w 10 Października 2010, 23:38
Obawiam sie, ze jak ktos chce wystawic chujnie (w swoim imieniu lub na kogos) to i tak moze to zrobic w demo kompo jako fake demo czy w gfx kompo jako konwert zdjecia z dodana postacia, dorobionymi rogami czy dopiskami. Takich rzeczy sie po prostu nie odrzuca, bo skoro ktos to dal na kompo to trzeba pokazac na bigscreenie. Jesli chodzi o hard gay to dwuklatkowa animacje NUFLI fullscreen da sie zrobic bez dopalaczy.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Klax__ w 10 Października 2010, 23:50
Pomysl jest fajny choc jeszcze fajniej byloby jakby tworcy \"dopalonych\" produkcji udostepniali (w miare mozliwosci) dokumentacje uzytej dopalki.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 11 Października 2010, 17:03
Ok, no to teraz jak to moze wygladac,
Z racji tej ze c64 posiada tylko 64K nie da sie zrobic takiego dema na miare fr008 (czyli obliczanie tekstur i soft synth itp w trakcie uruchamiania do 32MB). Czy jest realne uzyskanie ciekawszych efektow za pomoca rozszerzenia pamieci? Np. zerowanie bitmapy mozna zlecic ukladowi dma (mozna tez robic tez po staremu na znakach), patent burst + obliczenia w stacji (32k Ram). Mozliwosci jest duuuzo, c64 to w miare prosty komputer ktorego uklady nie sa wykorzystane w pelni.
TODO, nowa paleta i 2Mhz \"Wink\"



PS: To ze chlopaki lubia robic animki z reu.... no coz, blureu nie jest takie tragiczne.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: wackee w 11 Października 2010, 17:36
                   
kisiel napisal:
PS: To ze chlopaki lubia robic animki z reu.... no coz, blureu nie jest takie tragiczne.


Nie widziales Farm Song 2010 \"Sad\"
Fajnie masz... \"Smile\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 11 Października 2010, 19:04
To cos co lecialo na big screenie.. gdzies widzialem ta pania :P
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 12 Października 2010, 13:48
Na przyklad animacji 30fps w dwukolorowym hiresie 640x200 jeszcze nie widzialem \"Smile\"

( a tryb zrobiono w 1994 jakos)
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 12 Października 2010, 14:38
Tryby myrgajace to sie na animki nie nadaja... tak mi sie wydaje.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 12 Października 2010, 16:08
No ale na dopalonym procku + HDD tyz nie? \"Wink\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Skull w 12 Października 2010, 18:22
                   
booker napisal:
No ale na dopalonym procku + HDD tyz nie? \"Wink\"

tyz nie... tu nawet nie o c64 chodzi tylko o samo wyswietlanie na monitorze/telewizorze (PAL).
Interlace juz jest swego rodzaju animacja - tyle ze dwuklatkowa - jak nie trudno sie domyslic, dluzsza animacja (animacji) daje raczej rozczarowujacy efekt.

Ale ten 640x200 to co to ???
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: zielok__ w 12 Października 2010, 18:31
                   
skull napisal:

Ale ten 640x200 to co to ???


Wyswietlanie co ramke dwoch obrazkow w hiresie przesunietych o jeden pixel co daje zludzenie 640x200 czyli hires interlace. Byly kiedys jakies obrazki i magazyn Prawda w jednym numerze mial takie logo..
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: bimber__ w 12 Października 2010, 18:43
prosty programik do robienia 640x200 w interlace z 2 screenow.
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=4328

przyklad wykorzystania
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=4020

[/eot] \"Wink\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 12 Października 2010, 19:31
ale to przesuniecie o polpixela to by chyba cos dalo, fakt ze by myrgalo dalej ale efekt pixela ktory zaslania po prawie polpixla w lewo i prawo.. efekt do dihteringu.
hmm musialbym troche na rzezbic aby to sprawdzic w mojej komodce... troche jeszcze miejsca w scalaku jest.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Skull w 13 Października 2010, 07:12
640x200 \"Smile\") a czemu nie 320x400 ?, moim zdaniem to lekkie naduzycie...

Nijak tam nie ma zwiekszania rozdzielczosci (co innego IFLI), dla mnie to zwykly HiresInterlace - tylko 3 kolorowy.
Co innego jakby przesuniecie byloby o pol pixla - Kisiel czaruj \"Smile\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Data w 16 Października 2010, 14:33
                   
skull napisal:
640x200 \"Smile\") a czemu nie 320x400 ?, moim zdaniem to lekkie naduzycie...

Nijak tam nie ma zwiekszania rozdzielczosci (co innego IFLI), dla mnie to zwykly HiresInterlace - tylko 3 kolorowy.
Co innego jakby przesuniecie byloby o pol pixla - Kisiel czaruj \"Smile\"


320x400 ktos juz wydumal na VIC-IIe za pomoca bitu testowego w $d030 w C128. Poniewaz dopalka Kisiela ma byc programowo zgodna z ta z C128, a to ten sam rejestr... byc moze latwiej byloby mu ten test bit emulowac rowniez w jego projekcie. Wszak manipulacja obrazem co linie jest zawsze prostsza niz co punkt.

http://sites.google.com/site/h2obsession/CBM/C128/originterlace
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: wackee w 16 Października 2010, 15:41
Chlopaki, wstyd ze nie znacie najwazniejszych dem ktore wyszly na C64!

Obudzeni w srodku nocy i zapytani, powinniscie z pamieci wymienic nazwe dema na zwyklym C64, w ktorym byl pokazany tryb 320x400.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Sebaloz w 16 Października 2010, 15:53
                   
wackee napisal:
Chlopaki, wstyd ze nie znacie najwazniejszych dem ktore wyszly na C64!

Ale nie wszystkie grupy zdazyly juz zakodowac obrazek w interlace przesuwany w gore lub dol. Przydaloby sie wrzucic sprajty na gorna i dolna ramke i zrobic cos wiekszego niz 320x400. Nie wiem ile tam wejdzie, ale moze da sie zrobic 320x600?
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Data w 16 Października 2010, 16:25
                   
wackee napisal:
Chlopaki, wstyd ze nie znacie najwazniejszych dem ktore wyszly na C64!

Obudzeni w srodku nocy i zapytani, powinniscie z pamieci wymienic nazwe dema na zwyklym C64, w ktorym byl pokazany tryb 320x400.


Obudzony w srodku nocy potrafie wymienic jedynie nazwe wojny, ktora mi sie wlasnie snila \"Wink\"
Na czym polegal ten tryb 320x400 jesli mozna wiedziec, bo byc moze moje scenowanie zaczelo sie za pozno, zebym mogl doswiadczyc tej wspanialej produkcji. Jesli wyglada tak, jak te pseudo 640x200, to raczej nie powali mnie na podloge.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: wackee w 16 Października 2010, 16:50
Chyba mam pomysl na thread \"Wink\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 16 Października 2010, 17:11
a ja na kurczaka w kieszonce \"Wink\"
Grzebie w vhdl ten dopalacz.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: wackee w 16 Października 2010, 21:31
No dobra, chodzilo mi o http://noname.c64.org/csdb/release/?id=11672. Prosze sobie obejrzec endpart, ale oczywiscie nie na Vice \"Smile\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: zyga w 17 Października 2010, 05:33
Tutaj bylo 640x400: http://noname.c64.org/csdb/release/?id=2969
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Raf w 01 Listopada 2010, 17:32
w zwiazku z wynikami ankiety... bedziemy mieli kategorie wild \"Wink\"

elektronicy do boju \"Very
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Klax__ w 01 Listopada 2010, 23:43
Teraz zostaje czekac na party \"Smile\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 02 Listopada 2010, 19:06
No od czekania to pewno bedzie duzo ciekawego wild\'a... znaczy sie wysiedziec wilka nabierze nowego znaczenia \"Wink\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Klax__ w 03 Listopada 2010, 13:26
To odbedzie sie tresura wilkow jakby co \"Wink\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: pajda w 03 Listopada 2010, 18:21
                   
bimber napisal:
prosty programik do robienia 640x200 w interlace z 2 screenow.
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=4328

przyklad wykorzystania
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=4020

[/eot] \"Wink\"


A ja tez lubialem mrugajacego hiresa, selector na ten przyklad:

http://noname.c64.org/csdb/release/?id=7278 \"Wink\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Skull w 08 Lutego 2011, 08:43
teraz wyszlo to -> Princess in the Kingdom of Subpixels

co o tym sadzicie?

Na emu robi wrazenie - warto pauzowac i poparztec na budowe krawedzi obrazkow. To cos wiecej niz tu wczesniej przytaczane tryby 640x200.

Odpalal ktos na real c64?
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Raf w 25 Marca 2011, 21:07
a bedzie ktos pisal jakies demo na reu powiedzmy 256k? \"Wink\"
tak zeby dalo sie to porownac z demami na atari z 320k ramu :P
moze ktos przepisze swoje istniejace demo z wykorzystaniem REU jako blitter\'a? \"Smile\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 26 Marca 2011, 14:44
blureu 2... w roli cheerleader\'ki Sebaloz przy muzie z EOD \"Wink\" ... ale to juz bylo.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Sebaloz w 26 Marca 2011, 14:53
                   
kisiel napisal:
w roli cheerleader\'ki Sebaloz przy muzie z EOD \"Wink\" ... ale to juz bylo.

mam nadzieje ze tego nikt nie nagral \"Smile\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 26 Marca 2011, 16:28
no toc chlopie pewnie ze nagralem, z drugiej strony stawialem Tobie piwo nie po to aby sobie teraz jaja robic cudzym kosztem... razem z Lisiu tworzyliscie calkiem zgrana grupe \"Wink\"

Jak sie zgadzasz to moge opublikowac.... ale szczerze watpie, ze chcesz miec to w necie.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Sebaloz w 27 Marca 2011, 12:38
Nie mam sie czego wstydzic. Wrzucaj, Lisu sie ucieszy \"Smile\"
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Volcano__ w 08 Kwietnia 2011, 11:58
Do kompotow dodalismy kategorie Wild. Na stronie party jest ona uwzgledniona w profilach ludzi. Jesli ktos chce cos wystawic w tej kategorii, niech uaktualni swoj profil.
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Jacek31 w 14 Kwietnia 2011, 18:53
Nie wiem czy dobrze zrozumialem temat, ale chyba chodzi o promocje dopalek za pomoca dem \"Question\" Skorygujcie jak zle zakumalem.
Kisiel pracuje juz nad Turbo zadymiarka 2XXL.
Natomiast tak zerkajac na liste chetnych na nia, to w porownaniu do GeoActiona slabiutko, ale to wynika raczej z tego ze to konstrukcja raczej dla Hard Coro-wych zawodnikow.
Ale fajnie byloby jak by powstalo cos dla mas wpinane jako Game Cart, taki Game GeoAction. Wtedy mozna by zaczac akcje promocyjna, pod nazwa konkurs na sofcik pod to.
Wlasciwie to jest to kwestia dolozenia kooprocesora do G-Actiona, i ewentualnie mechanizmow REU, bo nie wiem czy mozna nie grzebiac w okolicy VICa usprzetowic FLI czy IFLI ?
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Raf w 14 Kwietnia 2011, 19:14
no zamysl jest taki zeby byly dema, ale tak naprawde rozchodzi sie o dopalki sprzetowe \"Wink\" zeby ktos pokazal cos dla ludu \"Very
Tytuł: Dopalane c64 na SP5
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 14 Kwietnia 2011, 20:10
a ja tam robie crazy video show \"Wink\"