| Cytat: |
| oj mozna np. ograniczyc do: czysty kod 6510 lub 6502. |
| Cytat: |
| jak dla mnie no limits, byle \"to to\" mialo plyte C64 |
| Nitro napisal: |
A jak ktos koprocesor zrobi? |
| kotrobot napisal: |
| Znacie kogos kto wystawi takie demo? Crest koleja animacje w NUFLI? Ile bylo takich dem w historii? 3? 5? |
| Stg napisal: |
jak dla mnie wild to wild mozna sobie zbudowac wlasny komputer nie tylko z koprocesorem ale np. ze sprzetowym bliterem |
| kisiel napisal: |
| PS: To ze chlopaki lubia robic animki z reu.... no coz, blureu nie jest takie tragiczne. |
| booker napisal: |
| No ale na dopalonym procku + HDD tyz nie? |
| skull napisal: |
Ale ten 640x200 to co to ??? |
| skull napisal: |
| 640x200 Nijak tam nie ma zwiekszania rozdzielczosci (co innego IFLI), dla mnie to zwykly HiresInterlace - tylko 3 kolorowy. Co innego jakby przesuniecie byloby o pol pixla - Kisiel czaruj |
| wackee napisal: |
| Chlopaki, wstyd ze nie znacie najwazniejszych dem ktore wyszly na C64! |
| wackee napisal: |
| Chlopaki, wstyd ze nie znacie najwazniejszych dem ktore wyszly na C64! Obudzeni w srodku nocy i zapytani, powinniscie z pamieci wymienic nazwe dema na zwyklym C64, w ktorym byl pokazany tryb 320x400. |
| bimber napisal: |
| prosty programik do robienia 640x200 w interlace z 2 screenow. http://noname.c64.org/csdb/release/?id=4328 przyklad wykorzystania http://noname.c64.org/csdb/release/?id=4020 [/eot] |
| kisiel napisal: |
| w roli cheerleader\'ki Sebaloz przy muzie z EOD |