C64Power Forum

Inne => Offtopic => Wątek zaczęty przez: Randy w 15 Lipca 2009, 09:26

Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: Randy w 15 Lipca 2009, 09:26
http://www.chilloutzone.to/video/trabant-handarbeit.html  \"Laughing\"
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: leming__ w 15 Lipca 2009, 09:44
Randje do hardtracka a nie sie jakimis trabantami podniecasz....
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 15 Lipca 2009, 10:16
Do SDI a nie do Craptracka  \"Cool\"
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: leming__ w 15 Lipca 2009, 00:00
ta i potem ze to twoje zajebiste SrezDeI zielok ma problem zeby zaka odtworzyc.. daj spokoj \"Wink\" pozatym zgrywac trzeba rozpakowane, porazka nie edytor xD
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: Izaak Berenbaum__ w 15 Lipca 2009, 00:00
dlatego najlepszy jest kozli tracker.
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 15 Lipca 2009, 13:10
                   
leming napisal:
ta i potem ze to twoje zajebiste SrezDeI zielok ma problem zeby zaka odtworzyc.. daj spokoj \"Wink\" pozatym zgrywac trzeba rozpakowane, porazka nie edytor xD

Nie czaisz. To nie jest kwestia edytora.

Zgrywasz zaki spakowane, a dopiero jak chcesz se zaka zlinkowac to zgrywasz dumpa, wgrywasz do przerobionego tassma i wio.

Zielokowy kod drivera do zakow, scierwiacy SDI to osobny temat \"Smile\"

Poza tym, HT to maly edytorek wiec nie dziwne, ze sie paker zmiescil.
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: leming__ w 15 Lipca 2009, 13:13
co nie czaje. ja chce se z edytora zgrac zaka zeby byl gotowy i wrzucic go do odgrywajki a nie kufa czarowac z tassmami i innymi diablami. Co ja bede przerabial tassmy i moze co jeszcze wektorowke musze napisac zeby zaka sobie odegrac? piertole...:]
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: Randy w 15 Lipca 2009, 13:18
Proponuje przeniesc topic do dzialu Software  \"Laughing\" Z zakami z HT tez nie radzilo sobie sporo driver\'ow. Heh... tylko Amorphis dawal rade \"Smile\"
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 15 Lipca 2009, 13:29
                   
leming napisal:
co nie czaje. ja chce se z edytora zgrac zaka zeby byl gotowy i wrzucic go do odgrywajki a nie kufa czarowac z tassmami i innymi diablami. Co ja bede przerabial tassmy i moze co jeszcze wektorowke musze napisac zeby zaka sobie odegrac? piertole...:]

Bosz  \"Cool\"

Odgrywajke masz z tassmowym pakerem odrazu, to se mozesz natychmiast posluchac, bez rzucania nim po dyskietkach. Wiecej, nie musisz wgrywac spakowanego zaka do relokatora, bo sobie odrazu zrelokujesz przy pakowaniu.

Poza tym, w przeciwienstwie do innych playerow, w pakerze SDI mozesz kontrolowac jakie efekty uzywasz a jakich nie i daje sie przyoszczedzic na ramce. A tej akurat zuzywa wchooi \"Smile\" HT zawsze mnie zadziwial kodem playera, nie ma co. Tylko ten edytor taki spierdolony, ze sie plakac chce. Bez zeszytu A4 i paczki dlugopisow nie odpalac  \"Rolling wiec ten pakero-linker zakow przy zgrywaniu wsadz se. \"Smile\"

btw. Randy, trabant rulez. Pasowanie drzwi na wypasie. \"Smile\" Zrob jakas muze.
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: leming__ w 16 Lipca 2009, 10:06
booka, ty wiesz co ci powiem. Bardziej user-friendly edytora niz SDI to ja kufa nie widzialem. Chce poprostu odegrac sobie tjuna to manuala musze sciagac i studiowac wszystkie komendy bo niewiem o co chodzi. A jak patrze na sam edytor to tez kufa widze czarna dziure (tak tak, black hole) A nie daj bog chcialbym wgrac jakiegos zaka, to juz w ogole... czarna magia....
moze edytor jest zajebisty, ale intuicyjnie to jest tak zjebany ze mowie nie mozna sie polapac co gdzie i jak. Pod tym wzgledem bardziej zjebanego programu nie widzialem. To juz VI pod linuxem jest bardziej userfriendly niz to SDI...
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 16 Lipca 2009, 11:08
Tez tak sie czulem, jak po dlugich latach z DMC probowalem cokowliek zrobic na JCH, a po dalszych latach na SDI. Wiec nie dziwota, ze masz dupe z przodu po tym jak jedno w frontendzie HT siedziales.

Kwestia przyzwyczajenia - tyle w temacie \"Smile\"
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: V-12/Tropyx w 17 Lipca 2009, 10:20
Wszystko jest kwestia przyzwyczajenia i czasami nie warto przesadzac starych drzew \"Smile\" Ale jezeli i tak zrobisz sobie przerwe w komponowaniu na kilka lat to potem i tak polowy rzeczy w edytorze trzeba uczyc sie od nowa \"Very
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 17 Lipca 2009, 15:16
no chyba ze to jest asembler \"Smile\"
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: Randy w 18 Lipca 2009, 07:08
                   
V-12 napisal:
Wszystko jest kwestia przyzwyczajenia i czasami nie warto przesadzac starych drzew \"Smile\" Ale jezeli i tak zrobisz sobie przerwe w komponowaniu na kilka lat to potem i tak polowy rzeczy w edytorze trzeba uczyc sie od nowa \"Very


No i z tym musze sie zgodzic. Mnie ten fakt zamiast motywowac, niestety deprymuje \"Confused\" Ale moze za n-tym podejsciem wreszcie wszystko zaskoczy \"Smile\"
Tytuł: Nie ma to jak reczna robota :D
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 08 Sierpnia 2009, 03:53
                   
leming napisal:
co nie czaje. ja chce se z edytora zgrac zaka zeby byl gotowy i wrzucic go do odgrywajki a nie kufa czarowac z tassmami i innymi diablami. Co ja bede przerabial tassmy i moze co jeszcze wektorowke musze napisac zeby zaka sobie odegrac? piertole...:]

Nowa wersja SDI ma ponoc zgrywac spakowane zaki.