C64Power Forum

Inne => Scena => Wątek zaczęty przez: Nitro__ w 02 Czerwca 2009, 20:06

Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Nitro__ w 02 Czerwca 2009, 20:06
Wyszla nareszcie przeciagajaca sie co do release\'u pierwsza kolekcja muzyczna Buddha\'y, do ktorej to zrobienia namowil mnie Ramos, have fun \"Wink\"
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=79568
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: V-12/Tropyx w 02 Czerwca 2009, 20:50
Toz to raczej EP\'ka, a nie kolia \"Very
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Skull w 03 Czerwca 2009, 05:52
niezle - gratulacje
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Ramos w 03 Czerwca 2009, 17:03
Oby wiecej takich produkcji sie ukazywalo. Nie tylko kolekcje muzyczne, ale gry, dema czy jakies inne produkcje scenowe.
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: SUDi__ w 03 Czerwca 2009, 20:23
Ramos, w Tobie nadzieja. Moze teraz przydalby sie jakis niezly pomysl na wyjatkowa gre? Tylko nie czolgi, ten temat juz opracowuje konkurencja \"Smile\"
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: V-12/Tropyx w 04 Czerwca 2009, 08:37
Ok, odpalilem, przejrzalem, posluchalem \"Smile\" Grafika mi sie podoba, fajny ma klimat. Dezajn tez fajny - spoko.

Bugi:

1. Jak jezdze kursorami gora/dol to zak przyspiesza granie, jak i scroll przyspiesza przesuwanie.
2. Kolia nie sprawdza, ktory zak jest aktualnie grany, wiec moge naciskac return na zaku, ktory juz gra i odtwarzany jest on od nowa.
3. run/stop+restore niezablokowane.

No i szkoda, ze caly stuff, jak i ogolnie calosc powstala na PC.
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Izaak Berenbaum__ w 04 Czerwca 2009, 11:46
                   
V-12 napisal:
3. run/stop+restore niezablokowane.

a po jaka cholere to blokowac ? przycisk do wylaczania c64 tez nie jest zablokowany,kazdy myslacy uzytkownik po prostu wie ze nie nalezy tego wciskac jezeli chce kontynuowac prace z aktualnie uruchomionym programem.
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: elban__ w 04 Czerwca 2009, 00:00
moze dzisiejsi scenowicze nie mysla? \"Wink\"
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Nitro__ w 04 Czerwca 2009, 18:24
                   
Cytat:
1. Jak jezdze kursorami gora/dol to zak przyspiesza granie, jak i scroll przyspiesza przesuwanie.

Rzeczywiscie, bug jest i wiem o nim, nie chcialo juz mi sie go szukac, wolalem wypuscic wreszcie przedluzajaca sie kolekcje. Na 90% 90% to nie ack\'owanie IRQ.
                   
Cytat:
2. Kolia nie sprawdza, ktory zak jest aktualnie grany, wiec moge naciskac return na zaku, ktory juz gra i odtwarzany jest on od nowa.
3. run/stop+restore niezablokowane.

W obu przypadkach mam zdanie takie jak Izaak, jesli ktos sie chce bawic, niech sie bawi w odkrywanie braku zabezpieczen przed jego checia rozgrzebania programu. NMI jeszcze zablokuje, bo i mi kilka razy na demkach Resource zdarzylo mi sie wcisnac ten przycisk - tam Oswald nawet tego w imie zasad nie blokuje.
                   
Cytat:
No i szkoda, ze caly stuff, jak i ogolnie calosc powstala na PC.

Nie rozpoczynajmy dyskusji o cross-devie, kazdy niech pracuje na tym, na czym czuje sie najlepiej. Moge tylko powiedziec, ze dzieki niemu doslownie w 2-3 minuty moge wsadzic do srodka inne utwory i to o roznorodnych adresach grania/initu, byleby nisko siedzialy. Na oslode moge powiedziec, ze Miras planuje zakup C64, coby sprawnie pikselowac w interlace \"Wink\"
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Ramos w 04 Czerwca 2009, 19:28
pomysle na pomyslem jakies gry.
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Izaak Berenbaum__ w 04 Czerwca 2009, 19:53
nareszcie cos sie dzieje na scenie. pomysl na gre to to czego najbardziej ostatnio brakuje  \"Smile\"
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Nitro__ w 04 Czerwca 2009, 20:20
Doom?  \"Wink\"
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Ramos w 04 Czerwca 2009, 20:22
a czemu nie, jest realny do zrobienia.
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Izaak Berenbaum__ w 04 Czerwca 2009, 20:40
dobry pomysl,400 euro za zrobienie dooma na supercpu ktore pare lat temu oferowal pewien anglik to troche za malo by ruszyc taki projekt. potrzeba czegos wiecej np. ramosa jako motywatora.
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: prezes__ w 04 Czerwca 2009, 21:37
zyd...
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: Skull w 05 Czerwca 2009, 07:31
                   
prezes napisal:
zyd...


to odnosnie anglika, czy Izaaka ? \"Cool\"

Wystarczy podpatrzec gierki flashowe, albo robic z nich mixa - z pomyslami nie jest az taki problem, ale kto to bedzie wszystko robil ???
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: pajda w 11 Czerwca 2009, 22:28
                   
Izaak Berenbaum napisal:
                   
V-12 napisal:
3. run/stop+restore niezablokowane.

a po jaka cholere to blokowac ? przycisk do wylaczania c64 tez nie jest zablokowany,kazdy myslacy uzytkownik po prostu wie ze nie nalezy tego wciskac jezeli chce kontynuowac prace z aktualnie uruchomionym programem.


\"Smile\"

A ja glupi we wszystkim  co kodowalem blokowalem \"Smile\"
Tytuł: Sid in Motion
Wiadomość wysłana przez: fenek__ w 12 Czerwca 2009, 08:55
Zeby daleko nie szukac i nie myslec za duzo:
http://armorgames.com/play/107/portal-the-flash-version
Tu jest wszystko - pomysl z 3D przerobiony fajnie na 2D i da sie grac, tylko predzej ktos emulator flasha napisze niz zacznie robic gre.