C64Power Forum

Software => Programowanie => Wątek zaczęty przez: zielok__ w 09 Marca 2009, 23:31

Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: zielok__ w 09 Marca 2009, 23:31
Po 12 latach przerwy skodowalem cos na c64

http://zielok.com/c64/plot.prg

Jest to zwykly plotter, ale byla to wprawka przed ciekawszymi rzeczami..
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Skull w 10 Marca 2009, 08:01
no to pierwsza czesc dema juz jest - teraz tylko pozostale pietnascie \"Wink\"

a tak pozatym - fajne
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: leming__ w 10 Marca 2009, 15:12
fajne \"Smile\" dorobic jakies logo, muzyszke i masz na intro compo na forever \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Izaak Berenbaum__ w 10 Marca 2009, 15:35
niezle choc efekt troche \"miga\" -z poczatku myslalem ze to zludzenie zwiazane z tym ze punkty sie nakladaja ale w spowolnieniu widac ze w niektorych ramkach czesc punktow nie jest rysowana.
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Sebaloz w 10 Marca 2009, 16:09
spoko, old schoolowy efekt \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: zielok__ w 10 Marca 2009, 18:56
                   
Izaak Berenbaum napisal:
niezle choc efekt troche \"miga\" -z poczatku myslalem ze to zludzenie zwiazane z tym ze punkty sie nakladaja ale w spowolnieniu widac ze w niektorych ramkach czesc punktow nie jest rysowana.


Tak, tez ja sadzilem, ze czasem jest nie malowany plotter.. Ale nie wpadlem na to aby spowolnic \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Izaak Berenbaum__ w 10 Marca 2009, 19:21
emulatory daja nawet mozliwosc ogladania klatka po klatce- np. w vice naciskajac ALT i + by przejsc do kolejnej klatki(powrot do normalnego wyswietlania ALT i PAUSE BREAK)
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Nitro__ w 10 Marca 2009, 20:44
Jako wprawka na pewno fajnie sie to sprawdzi, chociaz zrob double buffering dla porzadku.
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: pajda w 17 Marca 2009, 20:54
                   
Nitro napisal:
Jako wprawka na pewno fajnie sie to sprawdzi, chociaz zrob double buffering dla porzadku.


No i dezajn kurde dezajn, jak mawial Robert \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Sir Art__ w 17 Marca 2009, 23:11
Najlepiej oprawic w ramke, przepraszam w KWADRAT
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: pajda w 18 Marca 2009, 09:53
                   
Sir Art napisal:
Najlepiej oprawic w ramke, przepraszam w KWADRAT


Albo w owce \"Smile\"
Kurde kogo tu widzimy! \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: leming__ w 18 Marca 2009, 10:23
Ser Art? \"Smile\"

Znaczy sie bedziemy wygladac Krystalicznych Owiec? \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Sir Art__ w 18 Marca 2009, 19:55
he he... szanse male... po co zabijac \'legende\' Crystal Sheep... mozna przeciez zrobic ametystowa swinke albo rubinowego konia \"Wink\"

next demos from Charged comming soon \"Wink\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Nitro__ w 18 Marca 2009, 20:32
Poradzilbym wpierw sprobowac poprawic Amber Cow-wg.mnie bardzo w porzadku demo, aby dzialalo na realnym sprzecie \"Wink\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Sir Art__ w 18 Marca 2009, 22:03
Mozna to bylo w sumie zrobic od razu. Na chwile obecna nie planuje jednak Amber Cow poprawiac bo to byl w sumie world-first, pierwsze demo ktore powstalo pod emulatorem ktore nie dzialalo na C64 \"Smile\". Chodzi Ci chyba raczej by nie bugowalo sie pod CCSem albo nowymi wersjami  VICE bo watpie by ktos przegrywal teraz to demo na dyskietke i ogladal na komodzie. Ilu z nas tak robi?!

Szanse na poprawki sa male bo nie mam juz wszystkich sourcesow do dema + np. animacja star-field w tej formie wymaga wszystkich obszarow pamieci w tym ktorych VIC nie widzi wiec w tej formie by nie dzialala.

Na serio, szanse na powstanie nowego dema sa znikome. Piszac o demach ktore coming soon raczej odnioslem sie do typowych tekstow ze scrolli, the end partsow czy innych notek
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: pajda w 19 Marca 2009, 12:42
                   
Sir Art napisal:


Na serio, szanse na powstanie nowego dema sa znikome. Piszac o demach ktore coming soon raczej odnioslem sie do typowych tekstow ze scrolli, the end partsow czy innych notek


To sie mowi, ze beda za dwa tygodnie \"Wink\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: zielok__ w 30 Marca 2009, 21:15
Tym razem  \"elastic planes\" (czy jak sie tam zwie \"Smile\")
http://zielok.com/c64/eff2.prg

No i ploter ale tym razem 1024 punkty, nie miga \"Smile\" i jest prawie na ramke (czyli jest duzo szybszy niz ostatnio pomimo, ze dwa razy wiecej punktow ma)
http://zielok.com/c64/1024plot.prg
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Izaak Berenbaum__ w 30 Marca 2009, 22:48
milo ogladac postepy. ploty juz calkiem niezle,elastic planes tez ok ale tu na pewno jest jeszcze jakis potencjal do wykorzystania \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: leming__ w 30 Marca 2009, 22:58
kufa zielok wez jakies demo zrob a nie takie robisz podpuchy,.... kufa ja to bym tez bym se tak chcial kodowac... ehhh.. kufa
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: zielok__ w 31 Marca 2009, 10:02
Spoko, teraz oficjalnie to napisze, ze bedzie demo. Tylko wiecej czesci musze uzbierac.

Ktos chetny do zrobienia muzyki?
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: leming__ w 31 Marca 2009, 10:33
JAAAAAAAAAAAAAAAAA \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: booker__ w 31 Marca 2009, 10:39
                   
zielok napisal:
Tym razem  \"elastic planes\" (czy jak sie tam zwie \"Smile\")
http://zielok.com/c64/eff2.prg

No i ploter ale tym razem 1024 punkty, nie miga \"Smile\" i jest prawie na ramke (czyli jest duzo szybszy niz ostatnio pomimo, ze dwa razy wiecej punktow ma)
http://zielok.com/c64/1024plot.prg

Fajne.

A mozesz zrobic z plotow jakas fajna skaczaca zelowa animowana pileczke? Albo pileczke w pileczce? Lubie animowane pileczki zwlaszcza jak jest duzo plotow \"Smile\"

ps. na marginesie pileczka to bardzo fajne slowo  \"Laughing\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: zielok__ w 01 Kwietnia 2009, 13:39
Leming trzymam za slowo..

Booker pileczka moze bedzie \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Sir Art__ w 01 Kwietnia 2009, 21:16
Ploty fajne, a elastic planes szybsze niz w CS3 - tak trzymac!
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: zielok__ w 15 Kwietnia 2009, 18:16
Dzieki wszystkim za komentarze...

Kolejny efekt http://zielok.com/c64/eff3.prg. Jest to jeden ze slabszych efektow ktore skodowalem od ostatniego razu.
A efektow mam juz chyba okolo 10 ale reszta dopiero do zobaczenia w demie \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Nitro__ w 15 Kwietnia 2009, 19:25
Klasyka, chociaz raz, ze szybka, a dwa, ze w wysokiej rozdzielczosci, co sie ceni. Razi mnie tylko brak double bufferingu, chociaz czesciowego.
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: leming__ w 16 Kwietnia 2009, 08:46
ja sie nie znam, ale i tak podziwiam, nawet nie wiedzialbym jak sie do tego zabrac... wizualnie efekt sporzo , no moze troszke wiekszy jakby byl ale to wizualnie mowie... pozatym respekcik \"Smile\"
Tytuł: Po 12 latach....
Wiadomość wysłana przez: Sebaloz w 17 Kwietnia 2009, 19:50
fajnie ze piszesz nowe efekty