| Kod: |
|  :  :  :  : lda #$01  :  :  :  : ldx #$08  :  :  :  : ldy #$0f  :  :  :  : jsr $ffba  :  :  :  : lda #3  :  :  :  : ldx #  :  :  :  : jsr $ffbd  :  :  :  : lda #$00  :  :  :  : jsr $ffd5  :  :  :  : jsr $ffcc  :  :  :  : jsr $ffc3 |
| Kod: |
| Main CPU:: JAM at $2144 |
| DJ Gruby/Oxyron napisal: |
| Dodam jeszcze, ze przerwania IRQ mam zablokowane w czasie wykonywania powyzej zamieszczonego fragmentu kodu... |
| Izaak Berenbaum napisal: |
| irq? wylacz nmi lepiej. |
| Kod: |
|  :  :  :  : lda #<$ea7e  :  :  :  : sta $0314  :  :  :  : lda #>$ea7e  :  :  :  : sta $0315 |
| fenek napisal: |
| Jak robisz wczytywanie hi-score do gry to powinienes jeszcze zabezpieczyc gre a raczej obszar pamieci przed przeladowaniem przez plik hi-score. |
| skull napisal: |
| Ale co to za giera? |
| elban napisal: |
| mam nadzieje, ze czolgi. ta super produkcja na pewno wymaga ukonczenia. Kupie orriesa, slowo! |
| fenek napisal: |
| ROTFL |
| fenek napisal: |
| rozkaz SEI przy ladowaniu zablokuje przerwania i posle chyba 3(4) bajty na stos. |
| Izaak Berenbaum napisal: |
co do gry to koncepcja czolgow jak tanks na pegasusie czy cos innego ? ukazal sie/ukradziono juz jakis preview ? |
| elban napisal: |
| jest to gra, ktora opisal nam slownie Cactus na jakims party (2-3 lata temu). |
| elban napisal: |
| ...zaskakujace funkcjonalnosci... |
| Cytat: |
| jest to gra, ktora opisal nam slownie Cactus na jakims party (2-3 lata temu). |
| DJ Gruby/Oxyron napisal: |
Ktora funkcjonalnosc Cie najbardziej zaskoczyla? |
| elban napisal: |
| mam nadzieje, ze czolgi. ta super produkcja na pewno wymaga ukonczenia. Kupie orriesa, slowo! |
| pajda napisal: | ||
A ja zrobie cracka Powinienem jeszcze umiec |
| booker napisal: | ||||
Sprawa zabezpieczen do dzis jest tajemnica. Podobno gra ma zabezpieczac sie w locie.... miedzy monopolowym a ubikacja, takze nie wiem, pajda, czy Ci tak lekko tym razem pojdzie |