| Kod: |
| 21, read error,000,000,000,000 21, read error,000,000,000,001 For LBA disks only the LBA sectors matters, for CHS ignore LBA sectors. |
| Kod: |
| Cylinders (:1-65536, default 8256)::: Heads (:1-16, default 4)::: Sectors (:1-255, default 223)::: ... |
| Cytat: |
| heh, kolejne fajne rozszerzenie do komody bez obslugi IRQ loaderow Smile |
| kisiel napisal: |
| moze i hehe ale wszystkie programy dzialajace w normalu beda dzialac bez wiekszych przerobek. zobacz sobie jak to dziala z AR. |
| Nitro napisal: |
Atarowcy maja tanie emulatory SIO2SD, SIO2IDE, SIO2USB itd. |
| kisiel napisal: |
| np. dziala unzip64 fakt ze polgodziny w normalu trwa przerzucanie, ale chodzi. Tak samo pakery. assemblery itp. takie malo potrzebne programy. |
| Nitro napisal: |
taniego funkcjonalnego zamiennika |
| Cytat: |
| jak 200zl to za duzo? a ile bys chcial za to dac? koles na tym nie zarabia przeciez, pomijajac fakt ze koles nad tym codziennie wieczorem przez dwa lata pracowal |
| Cytat: |
| A co ma atari wspolnego z IDE? |
| jad napisal: |
@booker: >heh, kolejne fajne rozszerzenie do komody bez obslugi IRQ loaderow no tak. dla tego stwierdzenia warto porzucic projekt ide64 lub c64+ ... programisci spod znaku c= to z reguly partacze. pisanie softu niezgodnego z systemem to ich glowna cecha. obserwowalem to i na c64 i na amidze. na obrone dodam tylko, ze byl to w zasadzie jednyny sposob na obejscie kiepsko zaprojektowanej transmisji komputera ze stacja. |
| jad napisal: |
soft dzialajacy w nie-normalu mozna przerobic. dali temu przyklad czesi umieszczajac na swojej stronie modyfikacje gier _WIELO_plikowych, ktore mozna ladowac z hdd, cd: ja sobie nawet na iecata przenioslem creatures. uzytki najlepiej napisac od nowa niz babrac sie g*wnie, ktore ma na dodatek siedem odcieni. |
| jad napisal: |
jesli ktos nie moze zyc bez tych irqloaderow i gierek multiplikowych, to niech juz sobie zostanie w tym punkcie rozwoju. dla mnie ten punkt znajduje sie blisko drzewa, pod galezia, z ktorej wlasnie sie zeszlo. |
| jad napisal: |
booker, no offence. akurat ciebie mialem najblizej do cytowania |
| Cytat: |
| jesli ktos nie moze zyc bez tych irqloaderow i gierek multiplikowych, to niech juz sobie zostanie w tym punkcie rozwoju. dla mnie ten punkt znajduje sie blisko drzewa, pod galezia, z ktorej wlasnie sie zeszlo. |
| Nitro napisal: |
| 1541-III obsluguje tylko standardowe komendy SAVE i LOAD DOS\'a |
| Nitro napisal: |
Dobra, skonczmy offtopic, jesli ktos czuje potrzebe pogadania o zamiennikach stacji dyskietek C64, to niech zalozy nowy temat. |
| Cytat: |
| Nie rozumiem. A jakie komendy jeszcze chcesz? @MAKE_COFFE ? Nie mow mi, ze 1541-III nie chula np z Actionem, bo padne Very Happy |
| Cytat: |
| Because the circuit is based on a PIC microcontroller and not a fancy FPGA or 65xx processor it will never act 100% the same as an 1541. This is the main reason why fastloaders will not work as on a real 1541. |
| Nitro napisal: |
| Zle zinterpretowales moje posty |
| Cytat: |
| tyle ze atarowskie stacje pod wzgeldem konstrukcji (CPU/ROM/RAM) sa bardzo podobne do 1541 - jest to rowniez drugi komputer (co juz raz kiedys na tym forum Ci udowodnilem), roznica jest w interface - i w tym co w poprzednim poscie opisalem. |
| Cytat: |
| The Atari disk drive uses a serial access at 19,200 baud (about 20 times slower than the Apple!). It has its own microprocessor, a 6507, plus 128 bytes of RAM, a 2316 2K masked ROM chip (like a 2716), a 2332 RAM-I/O timer chip with another 128 bytes of RAM (like the PIA chip) and a WD 1771 FD controller chip. See the \"Outpost Atari\" column, Creative Computing, May 1982, for an example of using the disk DCB. |
| Nitro napisal: | ||
Tak, nie hula (...) |
| fenek napisal: |
| Podlacz dysk do IDE 64 jako mastera albo wogole bez zworki i tylko ten jeden jeden dysk !. (jezeli masz wlozony cf to sprobuj bez niego!) |