BagoZonde:
Brakuje tylko jednak jakiejś specjalnej podstrony z informacjami typu c64power.com/game-mod-compo etc.
Jeszcze raz w kwestii tego problemu, czy ten link nie wystarcza? :
http://www.riversedge.pl/c64_power_game_mod_compo
BagoZonde:
Chłopaki, jest super! Chciałbym też coś fajnego od siebie dorzucić, ale nie wyrobię bo dobrze by było nagrody już powoli ustalić na 100%, a nie jestem pewien czy podołam, chyba, że uda mi się dorzucić później to "coś", na razie cichosza - nie chcę spalić na panewce.
Rozważamy możliwość przedłużenia czasu trwania konkursu, aby dać szansę tym, którzy się jeszcze nie zdecydowali. Zachęcam gorąco, nie tylko dla rywalizacji, ale przede wszystkim dla własnej frajdy. Osoby chętne do dorzucenia się do puli nagród również zapraszam do naszej inicjatywy.
Z nieoficjalnych informacji mogę zdradzić, że trwają prace nad 2 mod'ami, w tym jeden jest zgodnie z deklaracją autora na ukończeniu.
Zachęcam do działania.
Przypominam, że jeżeli ktoś nie dysponuje wystarczającymi umiejętnościami w modowaniu, zadowolimy się gotowym zestawem plansz, które pomożemy wsadzić w grę i wykonać z niej wersję executable.
BagoZonde:
Ja spasowałem ze względu na brak wystarczającej ilości czasu :/.
Nie pasuj. Myślę, że przesuniemy termin, nawet po wakacjach. Dla osób przygotowujących mody (a takowe są) to będzie dodatkowe ułatwienie. W razie potrzeby służę pomocą koderską/jakąkolwiek.
cacodemon:
783 gry stworzone przy pomocy SEUCK (według GB64.COM). Czy można jeszcze coś innego wymyślić ?
Naszym celem nie jest propagowanie tworzenia gier przy pomocy edytora SEUCK. Nawet w pierwszej fazie tworzenia regulaminu chcieliśmy zastosować obniżenie punktów za SEUCK'a.
Bardziej chodzi o tworzenie kontynuacji gier, które się tego nie doczekały.