C64Power Forum

Ogólne => Forum Ogólnodyskusyjne => Wątek zaczęty przez: ruter w 15 Grudnia 2011, 15:08

Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 15 Grudnia 2011, 15:08
Mam takie oto pytanie: czy da się jakoś zmienić znak zapytania na inny, kiedy INPUT pyta o zmienną, a jeśli tak, to jak?
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Raf w 15 Grudnia 2011, 15:28
y.. z tego co pamietam to da sie zalatwic znak zapytania czytajac ekran nie przez input a przez open/input# czy jak to tam szlo ;)
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 15 Grudnia 2011, 15:45
Dobre pytanie, też je sobie zadałem wiele lat temu ;). No to come back do Basica ;).
Tutaj masz na szybko listing, pisałem z głowy:

0 IM$=""
5 PRINTCHR$(147);"PODAJ SWE IMIE: ";
10 GET A$ : IF A$="" THEN 10
15 IF A$=CHR$(13) THEN 30
20 PRINT A$;:IM$=IM$+A$
25 GOTO 10
30 PRINTCHR$(13);"DZIEKUJE ";IM$;"!"


Swoją drogą przypomina miejscami php (chodzi o średniki, heh).
Polecam zainteresować się assemblerem, wbrew pozorom można się go nauczyć bardzo naturalnie.

Można jeszcze w powyższym listingu dorobić kursor, który może nawet migać, ale to już sobie zrobisz.

P.S. na przyszłość formułuj trafniej temat wątku, chyba, że ma to być cała saga z bejzikiem to zwracam honor ;).
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Mef w 15 Grudnia 2011, 20:30
BagoZonde:
0 IM$=""
5 PRINTCHR$(147);"PODAJ SWE IMIE: ";
10 GET A$ : IF A$="" THEN 10
15 IF A$=CHR$(13) THEN 30
20 PRINT A$;:IM$=IM$+A$
25 GOTO 10
30 PRINTCHR$(13);"DZIEKUJE ";IM$;"!"

Choć rozwiązanie BagoZonde jest dłuższe do wklepania, to jednak daje możliwość przeskoczenia do innych operacji w trakcie wykonywania pętli, podczas gdy INPUT zatrzymuje wykonywanie wszystkiego innego dopóki nie uzyska odpowiedzi. Poza tym, w odróżnieniu od prostackiego INPUTu możesz w ten sposób sprawdzać dane w locie i nie natknąć się na błędy ?EXTRA IGNORED czy ?REDO FROM START których komunikaty są kompletnie z tyłka jeśli piszesz sobie programik w ojczystym języku.

Polecam tą ( pozornie dłuższą) metodę.
Tak przy okazji, nie zapomnę jak wkurzała mnie za dzieciaka niekompetencja twórców podręcznika do Komodowego Basica którzy nie raczyli napisać, że w linii zawierającej sprawdzenia w stylu 10 GET A$ : IF A$="" THEN 10 nie może być już żadnych dalszych instrukcji po dwukropku (mimo, że logika mówi inaczej).
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 15 Grudnia 2011, 20:31
Heh, twój program przypomniał mi, jak czytałem 'Przygody z komputerem i bez komputera', gdzie był komputer, co robił psikusy \"\"
Dzięki Bago! Program co prawda długi, ale funkcjonalny, niestety przy wpisaniu tekstu, gdzie mają być tylko cyfry nic, co by blokowało jak ?redo from start nie ma.
Co do wątku, to będzie to cała saga, jak to ująłeś...Jak pojawi się problem, to od razu uderzam na forum \"\"
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 15 Grudnia 2011, 20:44
Hehe, długi program? Nie przesadzacie koledzy?
Coś mi się wydaje, że dłuższe procedurki dopiero przed Wami ;).

W BASIC-u może być jeden warunek w linii, i w taki sposób załatwione jest ELSE w powyższym listingu. To miejsce, gdzie logika zderza się z możliwościami języka. Zobacz jak to jest w assemblerze rozwiązane i powiedz mi coś potem o logice. Zasady to zasady, nie kwestionujemy \"\".
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 15 Grudnia 2011, 20:48
ruter
Blokowanie komunikatem ?REDO FROM START nie jest chyba estetyczne, nie sądzisz? Nie lepiej utworzyć sobie zmienną ze znakami, które są "dozwolone" (jeżeli jest to mniejszy zbiór niż niedozwolonych, wiadomo) i tylko je przepuszczać na zasadzie jakiejś pętli, w której porównujemy przez "filterek"? Między 15 a 20 linijką widzę doskonałe miejsce na tego typu zabieg. Taki regex na komodory ;D. Polecam trochę pogłówkować w pisaniu funkcjonalnych i co najważniejsze szybkich programów \"\". Powodzenia
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Mef w 15 Grudnia 2011, 21:10
Czy przypadkiem nie najprostsze byłoby w tym listingu porównanie:
IF STR$(IM$)<>IM$...
Jeżeli wartość liczbowa ciągu jest różna od ciągu to znaczy że zawierał on nie-cyfry.

P.S. Jakbym się mylił to statnio pisałem w BASICU jakieś 15 lat temu, więc bądźcie wyrozumiali...
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 15 Grudnia 2011, 21:49
Mef
IF VAL(A$)<1 AND A$<>"0" THEN 10

Trzeba by tam jeszcze dopisać dla klawisza DEL blokadę gdy IM$ jest puste i paru innych, nie ma to jak pokazać programowi kto tu rządzi bez kompromisów ;)
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Mef w 15 Grudnia 2011, 22:06
Racja, STR$ to konwersja w drugą stronę...
Przypomniało mi się przy okazji o ile prościej wyglądało omijanie błędów na rodzimym Mikrokomputerze Meritum gdzie istniała w BASICu taka funkcja jak ON ERROR, hehehe.

Płakać mi się chce jak przypomnę sobie, że kiedyś rodzice wywalali bezceremonialnie sprawne Meritum II (czyli Meritum i ogromną jak czołg podwójną stację dyskietek z bodaj trzykilogramowym zasilaczem do kompletu) jako zwykły elektro-śmieć...
\"\"
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 15 Grudnia 2011, 22:46
Nawet się nie przyznawaj, wyedytuj posta jeżeli jeszcze tam jesteś.

Znajdą Cię... ;)
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 17 Grudnia 2011, 11:17
Dobra, kiedyś słyszałem o poke, które zmieniało kolor danego znaku na ekranie, można wiedzieć, co należy wpisać aby tak się stało?
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Mef w 17 Grudnia 2011, 21:28
ruter

W skrócie:
POKE(55296+X+40*Y),Z

Ekran ma 40 na 25 znaków, razem 1000 pozycji, POKE'i idą kolejno rzędami (wierszami).
X - współrzędna Xowa znaku (0 - 39)
Y- współrzędna Ykowa (0-24)
Z - numer (kod) koloru (0-15).

P.S. Dobry pomysł na ukrycie tego bezczelnego pytajnika!
\"\"

Jeśli Ci się nie chce sprawdzać, jaki aktualnie jest, użyj:
POKE(55296+X+40*Y),PEEK(53281) - pobierze kolor z tła ekranu żeby uczynić znak "niewidzialnym" a po inpucie POKE(55296+X+40*Y),PEEK(55296+X+40*Y-1) żeby przywrócić kolor w tym miejscu do poprzedniego (pobierając wartość koloru z poprzedzającego znaku).
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 18 Grudnia 2011, 01:20
Próbowałeś tą metodą usuwać ten bezczelny pytajnik z inputa? ;)
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Mef w 18 Grudnia 2011, 13:08
BagoZonde
Taaa, w teorii wszystko pięknie ładnie ale nie zadziałało ponieważ z nieznanej mi przyczyny musi tam być najpierw jakiś znak, żeby zmienić jego kolor...

Pamięc już nie ta...
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 18 Grudnia 2011, 13:39
No właśnie. No jest to oczywiste, gdyż printujesz tekst w danym kolorze więc z automatu zostanie zmieniony ten kolor. Trzeba by w IRQ zrobić taki "usuwator" żeby w tle zmieniał ten kolor, ale raz, że to już assembler, to dwa, że mija się to naprawdę z celem.
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Mef w 19 Grudnia 2011, 13:23
Zgadza się, teraz to oczywiste, hehe.

Jest jednak na to metoda!

"Disable The INPUT Question Mark
POKE 19,64 - Disable, but you must INPUT data. An empty RETURN is ignored.
POKE 19, 0 - Enable
"

Prosto i skutecznie ale kosztem nowego kłopotu - w przypadku podania błędnego typu danych
(łańcuch kiedy żądana jest zmienna), zamiast "REDO FROM START" wywala się błąd danych
i kończy program. Można to obejść prosząc zawsze o $tring np.:
INPUT "PODAJ X";X$ a potem sprawdzić czy da się go zamienić na zwykłą zmienną:
IF VAL(X$)=0 THEN PRINT "POPRAW DANE": GOTO [numer linii z inputem], a w kolejnej linijce:
X=VAL(X$)
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: BagoZonde w 19 Grudnia 2011, 15:09
Hehe, a to mnie zaskoczyłeś. Uczyłem się basica w czasach, gdy nie było internetu a teraz korzystanie z basica byłoby dla mnie przysłowiowym "pain in the ass".

Pod 19 ($13) jest Current I/O Channel (CMD Logical File) Number

Nie znalazłem niestety dokładnego opisu jak działają bity pod tym adresem, ale wpisanie np: 32 daje ciekawy efekt.

Więcej informacji tutaj na przykład: http://www.unusedino.de/ec64/technical/project64/mapping_c64.html
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 27 Grudnia 2011, 15:51
A tutaj pytanie, ,które nie ma większego związku z tematem, otóż posiadam zacną polską grę p.t. 'Burmistrz 3', i czytałem, że jest ona napisana w BASICU, nawet po wciśnięciu RUN/STOP wywala ?BREAK IN nnnn, tylko, że to zawiesza komputer, lecz, gdy zrobię listing tej gry, to mam tylko: 1744 SYS2059 . Pytanie brzmi: Jak zrobić, by widoczny był normalny listing, jak przystało na program napisany w BASICu?
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Mikra_Lbn w 28 Grudnia 2011, 18:38
Może jest to podobne zabezpieczenie, jak w przypadku programu edukacyjnego "Prawo jazdy". Z tego co pamiętam, to pod normalnym adresem Basic-a ($0801) pojawiało się SYS 2059, ale po wpisaniu POKE 43,144 (albo jakiejś innej wartości), to pojawiał się listing.
Po zatrzymaniu programu i zresetowaniu komputera, włącz monitor asemblera (np. w Final 3) i poszukaj miejsca, gdzie zaczyna się program w Basic-u. Sama gra mogła być napisana w tym języku, ale nie jest wykluczone, że posiada wstawki asemblerowe.
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: zyga w 28 Grudnia 2011, 19:10
Albo został skompilowany czymś takim: http://noname.c64.org/csdb/release/?id=72927
spróbuj zdekompilować tym: http://noname.c64.org/csdb/release/?id=97092

Był też Austrocompiler i inne kompilatory Basica.
http://www.lemon64.com/forum/viewtopic.php?t=15678&sid=d5f1f7403a682352c2fb1d0fb09bc6 49
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 29 Grudnia 2011, 21:55
Próbowałem, ale nic to nie dało.
Najwięcej rezultatów dawało manipulowanie poke 43, i tu numer, ale to nie był listing, tylko banda znaczków.
Gra na pewno posiada assemblerowe wstawki, bo w tle leci muzyczka, i to nie jakieś pojedyncze dźwięki, tylko porządna 'Red Moon' \"\"
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Mikra_Lbn w 30 Grudnia 2011, 12:27
U mnie siedzi chyba pierwsza wersja burmistrza, bez muzyki. Po wciśnięciu Run/Stop i wpisaniu List bez oporów wykonuje polecenie "pokaż kotku, co masz w środku".\"\"
Także w Basic-u napisana została gra Kolony, przy czym autorzy również posilili się asemblerem.
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 30 Grudnia 2011, 12:45
A jak wytworzyć sprite? Korzystałem z książki, ale coś mi nie wychodzi, pojawia się tylko jakaś kwadratowa chmura.
Poza tym mam jeszcze jeden problem z Burmistrzem-W intrze jest napisane Press space to continue... naciskam owe space \"\", i nic się nie dzieje, jednak normalnie spacja działa.
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Mef w 30 Grudnia 2011, 23:53
Pojawia się kwadratowa chmura bo poprawnie włączyłeś sprite'a i ma jakieś sensowne współrzędne ale błędnie zaadresowałeś skąd pobrać dane o jego "wyglądzie" i pobiera "kształt" z innego obszaru pamięci gdzie są "śmieci".

Najlepiej jakbyś wrzucił listing.
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Skull w 31 Grudnia 2011, 13:38
kwadratowa chmura \"\" dobre, ale to właśnie sprite
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 31 Grudnia 2011, 17:26
Niestety listingu mojego nie wrzucę, bo nie zapisałem go, za to wrzucę listing programu, z którego korzystałem przy opracowywaniu własnego sprita.
Listing pochodzi z Instrukcji C64, spritem ma być balon z C=

5 PRINT CHR$(147)
10 V=53248 : REM ADRES BAZOWY UKLADU VIC II
11 POKE V+21,4 : REM WLACZENIE SPRITE 2
12 POKE 2042,13 : REM DANE SPRITE 2 W BLOKU 13
20 FOR N=0 TO 62 : READ Q : POKE 832+N,Q : NEXT N
30 FOR X=0 TO 200
40 POKE V+4,X : REM WPISANIE POZYCJI X
50 POKE V+5,X : REM WPISANIE POZYCJI Y
60 NEXT X
70 GOTO 30
200 DATA 0,127,0,1,255,192,3,255,224,3,231,224
210 DATA 7,217,240,7,223,240,7,217,240,3,231,224
220 DATA 3,255,224,3,255,224,2,255,160,1,127,64
230 DATA 1,62,64,0,156,128,0,156,128,0,73,0,0,73,0
240 DATA 0,62,0,0,62,0,0,62,0,0,28,0

Kiedy pierwszy raz skopiowałem listing do VICE, to balon był prawidłowy, za to ostatnio pokazała się chmura.
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Mef w 31 Grudnia 2011, 17:52
ruter

Wszystko perfect działa.
Spróbuj wkleić w Vice, to tan sam listing tylko ze znakami zmienionymi na małe (w przeciwnym przypadku Vice czytał mi wszystko jako szlaczki "shift+znak") - chodzi jak złoto, więc pewnie się poprzednio rąbnąłeś w przepisywaniu.

5 print chr$(147)
10 v=53248 : rem adres bazowy ukladu vic ii
11 poke v+21,4 : rem wlaczenie sprite 2
12 poke 2042,13 : rem dane sprite 2 w bloku 13
20 for n=0 to 62 : read q : poke 832+n,q : next n
30 for x=0 to 200
40 poke v+4,x : rem wpisanie pozycji x
50 poke v+5,x : rem wpisanie pozycji y
60 next x
70 goto 30
200 data 0,127,0,1,255,192,3,255,224,3,231,224
210 data 7,217,240,7,223,240,7,217,240,3,231,224
220 data 3,255,224,3,255,224,2,255,160,1,127,64
230 data 1,62,64,0,156,128,0,156,128,0,73,0,0,73,0
240 data 0,62,0,0,62,0,0,62,0,0,28,0
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 18 Stycznia 2012, 16:05
Wrócę jeszcze do sprawy z Burmistrzem 3
Udało mi się ujrzeć listing Burmistrza 3 i rozwiązać problem z niedziałającą spacją. Dokonałem tego ładując i uruchamiając grę, a następnie naciskając w black boxie 8 reset i C= i wpisując <-U, czyli przywracanie programu napisanego w basicu. Pierwszy rezultat był niezbyt interesujący, po wpisaniu LIST ukazało się:

0 REM BY MACIEK KOZICKI
?SYNTAX ERROR
READY.

Ale po usunięciu linii 0 i wpisaniu LIST moim oczom ukazał się listing programu od początku do końca. Uruchomiłem grę. Nie pokazało się 'MUZYKA Z RED MOON', i nie usłyszałem muzyki, ale po chwili zobaczyłem intro. Wciskam spację, jak przykazuje tekst pod poruszającymi się gwiazdkami, i zobaczyłem instrukcję, dalej wszystko już jak w wersji z muzyczką i bez listingu.
Dwie rzeczy w jednym, widocznie przyczyną niedziałającej spacji była muzyczka.
Teraz pytanie, co zrobić, by znów usłyszeć 'Red Moon'?
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: zyga w 18 Stycznia 2012, 17:35
Muzyczka pewnie jest powyżej Basica. Prawdopodobnie pod $c000. Zresztą sam poszukaj.
Ściągnij to: http://noname.c64.org/csdb/release/?id=4382 i odpal. Poszuka on muzyczki w całych 64kB, o ile oczywiście nie okaże się że searcher też leży pod $c000, nie chce mi się teraz sprawdzać.

A jeśli chodzi o playera muzyczki. Poszukaj w archiwum C&A - był taki cykl "Jak napisać własne demo". Chyba w trzecim odcinku było o muzyczkach i jak ich samodzielnie poszukać za pomocą monitora pamięci.

Acha. W BlackBoxie8 pod $c000 jest umieszczony scroll. Po resecie uruchomisz go SYS49152, więc pewnie on nadpisuje muzyczkę. Spróbuj z innym kartdridżem. Np. Final3, Action Replay i po resecie polecenie OLD.
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 08 Lutego 2012, 20:35
No i jeszcze jedno pytanie: jak wywołać intro w BB4 komendą SYS?
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: V-12/Tropyx w 09 Lutego 2012, 13:12
hehe ja tego scrolla z BB8 jeszcze w 1999 wyprułem i wykorzystałem w bodajże 2 produkcjach mojej grupy :D
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 09 Lutego 2012, 22:07
Proszę o odpowiedź na moje poprzednie pytanie i również na te:
Mam grę 'Chubie Chester' czy jakoś tak z intrem KR'88, i chciałbym zmienić na własne potrzeby tekst w tym intrze, ale nie widzę żadnego sensownego tekstu. Po uruchomieniu, zresetowaniu i wejściu do monitora ten tekst jest, można go zmieniać, ale nie wiem jak go uruchomić(jaki sys).
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: zyga w 10 Lutego 2012, 08:04
Przeglądaj pamięć najpierw za pomocą komendy M, a jak natkniesz się na coś co wygląda na kod programu, to disasambluj ten fragment za pomocą komendy D.

Początek procedury w języku maszynowym zazwyczaj zaczyna się od rozkazu SEI (wyłącz przerwania), szesnastkowo jest to kod $78. Jak już znajdziesz potrzebny adres, to spróbuj z monitora G $adres. Jeżeli sukces to przeliczasz sobie szesnastkowy na dziesiętny, wychodzisz z monitora i robisz SYS adres. Jeśli nie, to szukasz dalej.

Walcz kolego !
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: Raf w 10 Lutego 2012, 08:55
czesto start programu robi tez np malowanie ekranu na czarno wiec jesli czarny, gdzies powinna byc sekwencja
lda#$00
sta $d020
sta $d021 ;)

czesto tez wycisza sie dzwiek czyli zero do $d418
nawet jesli jest to podprogram to i tak na stosie jest adres powrotu.
na prawdziwym c64 breakpointa nie postawisz, ale w emulatorze VICE spokojnie mozesz wstawic breakpointa na interesujacy fragment programu i patrzec po stosie "skad to przyszlo"
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: V-12/Tropyx w 10 Lutego 2012, 12:10
ruter:
(jaki sys)

SYS 4096 ;)
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 03 Lipca 2012, 15:00
Czas odświeżyć temat\"\"
jakim sposobem wywołać pierwszego sida z tej publikacji http://noname.c64.org/csdb/release/?id=84763
Próbowałem sys 9*4096+3, ale był tylko dźwięk przez ułamek sekundy. Napisałem procedurę:
1 sys 9*4096+3:goto 1
Odtwarzało, ale za szybko. Dodałem pętlę opóźniającą, odtwarzało jak powinno, ale do czasu. Chwilę potem zaczęło jakieś nienormalne dźwięki odtwarzać. Jak zrobić, żeby odtwarzało ładnie od początku do końca i tak wkoło?
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: V-12/Tropyx w 06 Lipca 2012, 10:34
Zanim wykonasz pętlę odtwarzającą zaka, najpierw musisz go zinicjować. W tym przypadku init jest sys 9*4096 prawdopodobnie ;) Potem robisz swoją pętelkę odtwarzającą zaka z opóźnieniem. Nie polecam jednak zbytnio zabawy w ten sposób, bo Basic jest specyficzny i takie odtwarzanie trzeba robić "na słuch", co by nie było za wolno bądź za szybko.
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 06 Lipca 2012, 11:21
Niestety nie pomogło... Odtwarza tak, jakby te dźwięki miał zapisane . Dobrze, ale do czasu odtwarza pierwszy głos
Co do basica, to ja dobrze wyczułem tempo, i tylko trza rozwiązać problem
DODANO:
Patrzyłem na ICU64, co się dzieje w pamięci w czasie odtwarzania przez basa i normalnie i do momentu, kiedy zaczyna odtwarzać źle, wszystko mniej więcej czyta identycznie, a po tym, to basic przestaje czytać to, co ma czytać i czyta trochę procedurę odtwarzającą i się w niej zapętla, a w drugim idzie normalnie...
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: V-12/Tropyx w 06 Lipca 2012, 20:06
SYS 36896 odpala wewnętrzny player, który pozwala Ci posłuchać zaka, no ale jest to pętla zamknięta, przez co nie wrócisz do basica poza naciśnięciem RUN/STOP + Restore. Niestety tą opcją również uzyskasz krzaki przy odtwarzaniu zaka. Winę tu ponosi ustawienie komórki $01 na #$37 w Basicu. Spod monitora g 9020 również daje krzaki w odtwarzaniu. \"\"

Zak krzaczy przy odtwarzaniu pod Basiciem, ponieważ korzysta z obszaru pamięci, który nie jest bezpośrednio dostępny z poziomu Basica ($a000). Raczej ciężko będzie spod czystego Basica odtwarzać prawidłowo tego zaka, no chyba że się ładnie uśmiechniesz, to Ci go zrelokuję pod $1000 ;)
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 07 Lipca 2012, 10:52
>zrelokuję pod $1000 ;)
Spróbuję sobie sam zrelokować, chcemy się tu  czegoś nauczyć \"\"
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: V-12/Tropyx w 07 Lipca 2012, 12:47
ruter:
Spróbuję sobie sam zrelokować, chcemy się tu czegoś nauczyć

Yup, ale to już nie jest Basic, tylko Assembler :D Player MON'u nie jest stosunkowo ciężki do relokowania \"\"
Tytuł: Pytanie, basic
Wiadomość wysłana przez: ruter w 07 Lipca 2012, 13:13
Spoko spoko, podstawy asm znam ;)