C64Power Forum
Ogólne => Szukam, zapomniałem, nie pamiętam tytułu... => Wątek zaczęty przez: Jacolex w 28 Czerwca 2009, 23:24
-
Nie mogę tego przejść :( Mam młotek, piłę, wałek od studni i siekierę. Nie wiem, co dalej :(
-
Przejrzyj dokładniej, poza tym był jeszcze jeden wątek w tej kwestii.Szukanie nie boli a ja już nie pamiętam.Chyba, że P.A. ?
http://forum.c64power.com/index.php?id=953&fid=3&page=0
-
No, jest. Ale ja jestem na wcześniejszym etapie :)
-
Jacolex, posyłam Ci maila z solucją.
-
Dzięki za Twój artykuł z cconline :)
-
IMO dosc prosta, choc inteligenta gra, jednak z jednym, potwornie trudnym momentem. Mam oryginal i tam nawet w instrukcji pisali kilka porad. Chodzi o zbudowanie fragmentu pomostu, by siegnac do balona. Jakos tak to bylo.
Slicznie wykonana i zabawna gierka, tylko czasem za duzo lazenia po tych korytarzach, szczegolnie w podziemiach.
-
Zgadzam się z przedmówcą, łażenia za dużo...Widziałem oryginalną kasetę do \'Chwata\' i faktycznie porady ułatwiały przejście większości trudnych momentów. Akurat z pomostem problemów nie miałem, ale w innym momencie - już nie pamiętam teraz jakim - trochę łażenia bezowocnego miałem, zanim wpadłem na dobry pomysł. A ten był stricte podsunięty w instrukcji.
-
Jeśli to bardzo potrzebne to mam oryginalną wersję dyskową i mogę zrobić fotki instrukcji.
-
czy ma ktos opis do gry chwat?
-
pelna solucja:
Idź po złotą monetę i kołatkę. Następnie otwórz drzwi kołatką. Kucharzowi daj złotą monetę, w zamian dostaniesz tasak. Idź do drzwi, które otworzyłeś kołatką. Zejdź na dół i weź łopatę, ciastka oraz kawałek mapy. Daj głodnemu przed zamkiem ciastka, on w zamian podrzuci Cię do góry. Stamtąd weź łom. Łopatą odkop zasypany dół, a łomem zrób wejście. Następnie zejdź na dół, weź siekierę oraz narzędzia, Siekierę zostaw na moście, a narzędziami wyjmij klamkę z drzwi w zamku.
-
Weź klamkę i idź po tasak. Z tymi rzeczami wejdź do wcześniej odkopanego dołu. Klamką otwórz drzwi i weź olejarkę, a tasakiem przetnij sznurek. Teraz wyjdź stąd i idź do kopalni (w prawo). W kopalni weź dynamit i wysadź nim część podłogi. Wejdź tam, a następnie na lewo idź do stu dni i użyj przy niej olejarkę. Dostaniesz korbę, którą zanieś do żelastwa i dopasuj ją. Stąd idź po fajkę (kilka komnat na lewo) i po młotek (obok studni). Zostaw te rzeczy przed wejściem do kopalni. Następnie wejdź do niej po patyk (w górę i w lewo) i po ciężki klucz (na dół i w prawo). W zamku ciężkim kluczem otwórz drzwi i idź po piłę, po drodze weź kawałek mapy. Następnie zejdź na dół i w lewo - będzie tam woda.
-
Stań przed nią i użyj kija. Następnie przesuń dźwignię (komnata w lewo i do góry). Teraz zanieś piłę na most i wróć do drzwi w zamku (tam skąd wziąłeś klamkę). Stamtąd trzy komnaty w górę, weź gwoździe i rękawice. Gwoździe zostaw przy wejściu do kopalni, a rękawicą przesuń gałkę w kopalni.
Następnie idź do podziemi zamku, weź worek mąki, kawałek mapy i deskę (w prawo). Worek mąki i deskę zanieś do wejścia do kopalni. Następnie znów idź do podziemi i weź stamtąd szklaną kulę oraz ciężki kamień. Kamień zostaw przed wejściem do kopalni. Możesz teraz wejść na górę. Daj szklaną kulę czarownicy. Następnie połóż młotek, gwoździe i deskę na pomoście, który znajduje się na zboczu góry. Pomost przedłużył się. Teraz weź worek mąki i idź na pomost, z którego możesz skoczyć na chmury. Na nich dotrzesz
-
do balonu. Na chmurce przed balonem postaw worek mąki, a balon się obniży. Następnie idź po siekierę i fajkę, wskocz na balon i przeleć nim na \'wyspę marynarza\'. Daj marynarzowi fajkę i siekierę. Teraz weź kokosy, które znajdują się na szczycie jednej z palm (aby je wziąć skacz po ukrytych platformach na palmach).
Z wyspy weź kokosy i siarkę, które zanieś do czarownicy. Następnie z wyspy weź kosę i zetnij nią trawę (na planszy gdzie zaczynasz grę). Dostaniesz słomę, którą zanieś czarownicy. Czarownica da Ci baranka, którego zanieś smokowi. Daj mu go, a on zniknie. Teraz idź raz w prawo do księżniczki, która da Ci mały kluczyk do skarbca (w podziemiach zamku). Idź do skarbca i weź stamtąd linkę i cudowny lek. Linką zdejmij flagę przy księżniczce. Weź flagę i piłę i zostaw przed wejściem do kopalni. Następnie skacząc po chmurkach weź z jednej nożyczki i wskocz do zamku. W zamku idź po smołę (raz w lewo, w górę i w prawo) - leży pod pajęczyną. Daj kolejno marynarzowi na wyspie: smołę, piłę, flagę i nożyczki. Masz już gotowy statek. Teraz wejdź na niego i ukończyłeś grę.