C64Power Forum

Ogólne => Forum Ogólnodyskusyjne => Wątek zaczęty przez: matek w 07 Marca 2009, 18:15

Tytuł: Commodore 64
Wiadomość wysłana przez: matek w 07 Marca 2009, 18:15
 Witam.  
  Czy  ma  ktoś  do  sprzedania  c64  stan  obojętny  może  nie  mieć  klawiszy  itp.  Ważne  aby  płyta  główna  posiadała  śruby  i  układy  scalone.
Tytuł: Commodore 64
Wiadomość wysłana przez: Chippy w 08 Marca 2009, 14:05
 Chcesz  samą  płytę  główną?  Jeśli  tak,  to  mogę  ci  nawet  oddać  (mam  ich  setki).
Tytuł: Commodore 64
Wiadomość wysłana przez: matek w 08 Marca 2009, 14:26
 Ważne  żeby  posiadała  śrubki  i  modulator  \'\'  
Tytuł: Commodore 64
Wiadomość wysłana przez: Chippy w 08 Marca 2009, 15:11
 Moja  ma  wszystko,  tylko  porozerwane  nóżki  na  kabel  do  klawiatury  :),  jeżeli  chcesz  to  skontaktuj  się  ze  mną  na  GG  (7397702).
Tytuł: Commodore 64
Wiadomość wysłana przez: benek86 w 23 Marca 2009, 20:56
 Witam;)  Ktoś  wie  jakie  komendy  do  czego  służyły?  jakie  wpisywało  się  na  początku  po  włączeniu  C64?  bo  mam  problem  z  odpaleniem  gier  na  kasetach.  Dzięki  z  góry  
Tytuł: Commodore 64
Wiadomość wysłana przez: indyjr w 23 Marca 2009, 21:36
 jeżeli  masz  oryginalną  grę  na  kasecie  to  piszesz  po  prostu  LOAD  i  wciskasz  klawisz  RETURN,  wyświetla  się  napis  PRESS  PLAY  ON  TAPE,  wciskasz  co  pisze,  gra  się  wgrywa,  wpisujesz  RUN  i  klawisz  RETURN.  
   
  Jak  są  to  pirackie  składanki  to  na  początku  każdej  z  nich  był  program  turbo,  który  trzeba  było  wgrać  w  opisany  powyżej  sposób,  później  przewinąć  do  wybranej  gry  i  wgrać  ją  poprzez  turbo.  
   
  Problem  ten  rozwiązuje  odpowiedni  cartridge,  np.  BLACK  BOX,  ma  wbudowane  turbo.  
   
  Acha  na  początku  każdej  prawie  pirackiej  kasety  był  jeszcze  program  do  regulacji  głowicy  w  magnetofonie,  puszczając  magnet  na  play  w  miejscu  gdzie  na  kasecie  jest  gra  musisz  kręcąc  delikatnie  śrubokręcikiem  osiągnąć  jak  najwęższe  i  najrówniejsze  linie.  
   
  Ten  problem  z  tego  co  pamiętam  rozwiązuje  BLACK  BOX,  który  ma  wbudowany  program  do  regulacji  głowicy  (nie  trzeba  go  wgrywać  z  kasety.  
   
  Ogólnie  rzecz  biorąc,  praca  z  magnetem  bez  black  boxa,  jeśli  korzystasz  z  gier  zapisanych  w  turbo  to  katorga.  
   
   
Tytuł: Commodore 64
Wiadomość wysłana przez: zyga w 24 Marca 2009, 08:24
 To  forum  posiada  archiwum.  Czasami  wystarczy  poszukać,  żeby  znaleźć  odpowiedź  na  pytanie  bez  ponownego  zadawania.  
  Poczytaj  tutaj:  
  http://forum.c64power.com/index.php?id=1723&fid=1
Tytuł: Commodore 64
Wiadomość wysłana przez: jedfox w 31 Marca 2009, 20:12
 Czy  ma  ktoś  na  zbyciu  sprawną  1541-II?