Napisał: pvg
sprobuj uzyc programu do kompresji typu cruel cruncher czy jakis inny (moglem jak zawsze pomylic nazwe) sa one co prawda przeznaczone raczej do programow w assemblerze ale kiedys dawno pakowalem nimi programy w basicu , otrzymasz 1 linijke wlasnie typu 10sysXXXX, oczywiscie juz po uruchomieniu programu po rozpakowaniu jak nacisniesz run/stop znowu caly program w basicu po wykonaniu LIST bedzie widoczny
senks
Napisał: pvg
sprobuj uzyc programu do kompresji typu cruel cruncher czy jakis inny (moglem jak zawsze pomylic nazwe) sa one co prawda przeznaczone raczej do programow w assemblerze ale kiedys dawno pakowalem nimi programy w basicu , otrzymasz 1 linijke wlasnie typu 10sysXXXX, oczywiscie juz po uruchomieniu programu po rozpakowaniu jak nacisniesz run/stop znowu caly program w basicu po wykonaniu LIST bedzie widoczny
no dobra, oba te programy już posiadam, ale dalej jest problem
jak ich użyć żeby zadziałały tak jak ja chcę??? powiedzmy, że napisałem krótki programik w basicu i nagrałem go na dyskietkę i co teraz???
cruel cruncher pyta o jakąś load-nazwę. czy chodzi tu o nazwę tego mojego programu, tego, który chcę ``zmiażdżyć``, tak?
a potem pyta o save-nazwę. tu chyba mam podać, jak się będzie nazywał już ``zmiżdżony`` plik. dobrze mówię?
no a potem mam podać jakiś jump. co to takiego ten jump??? jaki adres tam wpisać???
dalej pytany jestem o prędkość tego całego procesu ``przerabiania``. tak mi się wydaje. co wcisnąć??? zero???
a z tego co wybrać:
PRESS :
1) SET 2D/2E AFTER DECRUNCH
2) TURN OFF SCREEN WHILE DECRUNCH
3) REPAIR AFTER DECRUNCH
co da to ``ustawienie 2d/2e`` po decrunch\'owaniu???
co ma być ``naprawione``???
proszę mi to wytłumaczyć.
i jeszcze jedno!!!
jak już coś wcisnę, powiedzmy 2, to na ekranie pojawiają się przesuwające się kolorowe paski. i to się raczej nie kończy. ``raczej``, bo nie wiem, ile tak naprawdę ma to trwać. czekałem raz cały kwadrans, z prędkością emulacji ustawioną na maxa, ale nic. próbowałem na ccs\'ie i na vice\'u. w obu przypadkach uzyskiwałem ten sam efekt.
co tu robić??? proszę o pomoc!
Napisał: sumerland
no dobra, oba te programy już posiadam, ale dalej jest problem
jak ich użyć żeby zadziałały tak jak ja chcę??? powiedzmy, że napisałem krótki programik w basicu i nagrałem go na dyskietkę i co teraz???
cruel cruncher pyta o jakąś load-nazwę. czy chodzi tu o nazwę tego mojego programu, tego, który chcę ``zmiażdżyć``, tak?
a potem pyta o save-nazwę. tu chyba mam podać, jak się będzie nazywał już ``zmiżdżony`` plik. dobrze mówię?
no a potem mam podać jakiś jump. co to takiego ten jump??? jaki adres tam wpisać???
dalej pytany jestem o prędkość tego całego procesu ``przerabiania``. tak mi się wydaje. co wcisnąć??? zero???
a z tego co wybrać:
PRESS :
1) SET 2D/2E AFTER DECRUNCH
2) TURN OFF SCREEN WHILE DECRUNCH
3) REPAIR AFTER DECRUNCH
co da to ``ustawienie 2d/2e`` po decrunch\'owaniu???
co ma być ``naprawione``???
proszę mi to wytłumaczyć.
i jeszcze jedno!!!
jak już coś wcisnę, powiedzmy 2, to na ekranie pojawiają się przesuwające się kolorowe paski. i to się raczej nie kończy. ``raczej``, bo nie wiem, ile tak naprawdę ma to trwać. czekałem raz cały kwadrans, z prędkością emulacji ustawioną na maxa, ale nic. próbowałem na ccs\'ie i na vice\'u. w obu przypadkach uzyskiwałem ten sam efekt.
co tu robić??? proszę o pomoc!
oj to było tak dawno moze ktos inny pomoże, jedynie co powiem to ze skok jest do poczatku programu w assemblerze ale dla basica to bedzie szesnastkowo $0801 prawdopodobnie. prędkość to chyba dokladnosc kompresji (jak dla zip-a;) wiec ma to wplyw i na wiel;kosc pliku i czas kompresji a pozniej pewnie dekompresji wiec dowolnie albo 0 najdokladniej albo odwrotnie z tym repair to nie pamietam ale mozna to chyba wybrac albo poprubowac wszystkie opcje no i kompresja trwa na ogol dosc dlugo nie wiem jak pod emulatorem ale na oryginalnym c64 to zdaje sie ze wychodzilem na obiad ;)