E

E – MOTION

„R” – powtarzasz poziom od nowa.

EGGMAN

W High Score wpisz:

IVANA – wybór plansz od 1 do 8,

ANITA – wybór plansz od 17 do 24,

PIOTR – przesunięcie sprite’a w napisie „LIVES”.

EGGMAN 4+

Wpisz się jako „IVANA” – zaczniesz od ósmej rundy.

ELEPHANT ANTICS

Wpisz na tytułowym ekranie HAIRYARSEHOLES. Ramka zmieni kolor i od tej pory będziesz nieśmiertelny.

ELEVATOR ACTION

For A=50911 to 50915 : POKE A,234 : Next : SYS 53200

ELITE

POKE 46484, 201 – nieśmiertelność.

ELITE SQUAD

Ilość żyć jest w $54.

ELVIRA

1. Żeby zabić wilkołaka, trzeba stopić krucyfiks, oblać płynnym metalem bolec do kuszy i zastrzelić barana.

2. Jeśli kucharka będzie chciała Cię zarżnąć, rzuć w nią solą.

3. W kapliczce włóż pierścionek z ogródka w złoty krzyż, a następnie czytaj z Bibli – wjedziesz do grobowca rycerza z potężnym mieczem, którym roztrzaskasz potwora w katakumbach.

4. Żeby odpalić armaty, potrzebujesz gorący węgiel. Dostaniesz go używając obcęgów, które znajdziesz pod szkieletem w lochach.

ELVIRA II

1. Kościotrupowi na drzwiach pilnującego czytelni daj piłkę z pokoju dziecięcego.

2. W holu faceta z jednym okiem załatwisz czarem Turn Undead, przyrządzanym z mózgu.

W nawiedzonym domu wejdź do pokoju marzeń (tam, gdzie jest sypialnia), jednak zanim tam wejdziesz rzuć czar „courage”, dzięki czemu gracz zapomina o lęku. Później weź z łóżka poduszkę i w niej znajdują się widełki. Weź je i udaj się po schodach na strych. Gdy wejdziesz i będziesz stał przed trumną natychmiast użyj widełek. Dzięki nim zrobi się dziura w dachu i światło zniszczy wampira.

Żeby doktorek chciał z tobą porozmawiać musisz być ubrany, jak jego asystent na zdjęciu. Czyli mieć perukę, biały płaszcz na sobie („laboratory oat”) oraz okulary. Na początku inwentarza musi się znajdować recepta.

Gdy pokonasz wampira na strychu, z graciarni weź drabinę i dostaw ją do tej dziury, którą zrobiły widełki. Teraz po drabinie wejdź na górę, zobaczysz komin. Weź z inwentarza miedziany pręt, który znalazłeś w kotłowni i kieruj go na komin.

Na dachu, gdy do komina będzie już przyłączony pręt, wtedy użyj czaru SUMMON STORM, zrobionym z barometru. Dzięki niemu zacznie się burza i piorun uderzy w miedziany pręt. Teraz pójdź do pomieszczenia, gdzie znajduje się Monstrum Franke’s. Żeby zwiększyć natężenie weź dźwignię w dół. Przeciwnik zacznie Cię ranić dotykiem, użyj wtedy obcążek i monstrum zniknie. Za jego plecami są drzwi, wejdź do nich i zobaczysz…

Nie wchodź do pustego pokoju na pierwszym piętrze domu. Aby bezpiecznie przeżyć spotkanie z pewną panią w pokoju z dużym łóżkiem, przed wejściem do niego rzuć czar COURAGE.

Aby wyjść z portierni rzuć kamieniem w szybę.

Anioła Śmierci w studiu 2 zabijesz celując poniżej pasa.

EMPIRE STRIKES BACK

Wciśnij SPACE,N,M,J,B,K i L jednocześnie.

ENGLAND CIVIL WAR

Żeby wygrać, nie musisz niszczyć armii wroga. Musisz tylko zburzyć wrogi fort.

ENTOMBED

Nieskończenie wiele energii – POKE 27840,96

Unlimited air – POKE 14209,96, SYS 49152

EQUALIZER

„C” + „Run/Stop” – następna plansza.

ETERNAL

Na planszy z wyborem muzyki lub efektów dźwiękowych ciskaj joyem jak najszybciej w lewo i w prawo. Powoli będzie się pojawiać napis „CHEAT” w miejscu, gdzie wyświetlany jest czas. Kiedy napis będzie migać kolorami białym i czerwonym wciśnij „fire” w joysticku. Uruchomi się nietykalność.

Zbieraj diamenty – jeśli uzbierasz 50 dostajesz dodatkowe życie.

EUROPEAN CHAMPIONS

Najlepiej gra się Polską (!). Recepta na gola: Szewczykiem najdź przeciwnika, potem zygzakiem grzej na prawy słupek. Na polu karnym skręć w kierunku lewego słupka i strzel w długi róg.

EXOLON

Zdefiniuj klawisze sterowania hasłem ZORBA – nieśmiertelność.

POKE 2114,255

SYS 2061

POKE 5640, 173 – nieskończona liczba granatów,

POKE 7644, 173 – nieograniczony zapas amunicji,

SYS 2061

EXPRESS RIDER

W 2 levelu daj joystick w dół i przyciśnij fire, schowasz się wtedy za konia i nikt Cię nie trafi z pistoletu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *