Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Jak zgrać Voicetracker V4.0 z kasety wraz z intrem?  (Przeczytany 2061 razy)

Offline Yovish

• Level 3
Jak zgrać Voicetracker V4.0 z kasety wraz z intrem?
« dnia: 30 Kwietnia 2019, 16:33 »
Zaczynam zgrywać swoje zasoby z kaset, ale nie zawsze dobrze to wychodzi. Głównie z programami, które mają jakieś loadery, intra i od razu po wczytaniu się uruchamiają, jak np. kupiony dawno temu Voicetracker V4.0 na kasecie. Ta tej kasecie jest też 15 przykładowych ścieżek, z którymi nie ma żadnego problemu. Sam program też mogę zgrać przy pomocy Action Replay 6.0 (na EasyFlash 3), ale jest to program bez intra. Jeżeli odpalę AR6 w czasie działania intra lub tuż przed jego uruchomieniem, to słychać tylko jedną ścieżkę dźwiękową intra, albo jak za wcześnie to zrobię, to w ogóle się nie odpala.

Nie mam dużego doświadczenia z AR6, może da się to zrobić inaczej. Proszę nie proponować mi ściągnięcie z netu innego VT4.0, bo zależy ma tym, z jego intrem.

Próbowałem też zrać na TAP, a potem na T64 i/lub PRG, ale ścieżki dźwiękowe przechodzą bez problemu, a sam VT4.0 ma tylko 2 bloki (ścieżki maja kilkanaście). Czyli coś nie tak. Zgrywam to przy pomocy magnetofonu SHARP CE-152.

Mam SD2IEC V2, EasyFlash 3 z obrazami: Retro Replay V3.8q, Action Replay V6.0, Super Snapshot V5.22.2, Final Cartridge 3. Mam też "prawdziwego" FC3. Mam też 3 stacje dysków i magnetofon Noris DATA Datenrecorder DR 1535.

Offline Kisiel

• Level 7
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Odp: Jak zgrać Voicetracker V4.0 z kasety wraz z intrem?
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Kwietnia 2019, 17:39 »
Nagraj na kasetę program np. 10 goto 10.
Odczytaj nagłówek z kasety VT i wyciągnij kasetę.
Reset
Odczytaj nagłówek programu który nagrałeś
Wyciągnij taśmę i włóż tą z VT.
Naciśnij spacje.
Zgraj obszar za pomocą monitora, potem paker z relokacją i koniec hack a day.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach