Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Yoomp!64 - wydany!  (Przeczytany 4669 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline nameless

  • Level 4
  • ****
  • Wiadomości: 367
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #15 dnia: 05 Sierpnia 2018, 17:26 »
win7 64bit

Offline pomidorow

  • Level 2
  • **
  • Wiadomości: 74
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #16 dnia: 05 Sierpnia 2018, 19:04 »
win7 64bit
To kupa. Możesz mi podesłać ten twoj przerobiony crt na
pomidorow@interia.pl. Z GORYDZiĘKI.

Offline maliniak

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 793
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #17 dnia: 05 Sierpnia 2018, 19:28 »
Plik crt nie działa z EasyFlash

Oryginalny crt jest w formacie magic desk.

Offline RetroBorsuk

  • Level 4
  • ****
  • Wiadomości: 250
  • www.retronagazie.eu
    • Retro Na Gazie
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #18 dnia: 06 Sierpnia 2018, 18:38 »
Zbychu bo karty juz wyprzefane eeee, bedzie reedycja na cartridgu?

Offline Zbych

  • Level 3
  • ***
  • Wiadomości: 210
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #19 dnia: 06 Sierpnia 2018, 21:28 »
Zbychu bo karty juz wyprzefane eeee, bedzie reedycja na cartridgu?

Nowa partia już w piątek została zamówiona z tego co wiem.

Offline pomidorow

  • Level 2
  • **
  • Wiadomości: 74
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #20 dnia: 07 Sierpnia 2018, 12:37 »
@nameless
Dzieki za pliczek. Yoomp!64 siedzi w EF :-)
Do czego jest ten yoompgp.crt?



Offline nameless

  • Level 4
  • ****
  • Wiadomości: 367
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #21 dnia: 07 Sierpnia 2018, 18:36 »
to wersja z trainerem z csdb :-)

Offline pomidorow

  • Level 2
  • **
  • Wiadomości: 74
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #22 dnia: 07 Sierpnia 2018, 22:29 »
Ok.
Pogralem.
Ogolnie gra jest ok, doszedłem do 4 etapu.
Co denerwuje. Brak dzwieku odbicia z muzyka w tle, niekorzystne dla gracza wykrywanie krawedzi kafelkow. Na małym crt tunel czasami robi sie mało czytelny,  jak jest mocno kolorowo.

Offline Zbych

  • Level 3
  • ***
  • Wiadomości: 210
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #23 dnia: 10 Sierpnia 2018, 14:01 »
Dostałem info że carty znowu są dostępne do kupienia, ale niestety dostawa rozpocznie się dopiero we wrześniu.

Ok.
Pogralem.
Ogolnie gra jest ok, doszedłem do 4 etapu.
Co denerwuje. Brak dzwieku odbicia z muzyka w tle, niekorzystne dla gracza wykrywanie krawedzi kafelkow. Na małym crt tunel czasami robi sie mało czytelny,  jak jest mocno kolorowo.
Tak ustaliliśmy z MCH że nie będzie muzyki i FXów jednocześnie, bo to psuje cały efekt muzyki, zdania na ten temat są podzielone. Osobiście mam mieszane uczucia do gier które mają muzykę i FXy więc nie naciskałem na MCH.
Co do wykrywania krawędzi, to trudno mi dyskutować bo dla mnie jest ok, mogę powiedzieć że właściwie to nie ma tam takiego czegoś jak wykrywanie krawędzi, co najwyżej może być jakaś niezgodność pozycji kątowej piłki z tym co widać na ekranie, eksperymentalnie dobierałem parametry przy kaflach z dziurkami w środku, ale cała pozostała mechanika opiera się na odczycie pozycji kątowej.
Dla mnie jedyny moment gdzie jest słabsza widoczność to gdy jest "motyw zielony", wtedy na nowszych VICach i na C128 jasny zielony i biały mają mały kontrast ale na chlebaku (VIC 6569R3) jest ok.

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7333
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #24 dnia: 10 Sierpnia 2018, 16:03 »
GoatTracker ma driver muzyka+sfx ;) ale nigdy go nie uzywalem ale Cadaver o to zadbal, gdyz sam gry robil i wlasnych tooli uzywal.
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

Offline Zbych

  • Level 3
  • ***
  • Wiadomości: 210
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #25 dnia: 10 Sierpnia 2018, 16:31 »
GoatTracker ma driver muzyka+sfx ;) ale nigdy go nie uzywalem ale Cadaver o to zadbal, gdyz sam gry robil i wlasnych tooli uzywal.
Używałem tego, nie jest to nic skomplikowanego tylko są 2 problemy podobno fxy które tam można użyć są mocno ograniczone brzmieniowo no a po 2 trzeba umieć skomponować tak muzykę żeby przy zajęciu przez fx jednego kanału nie było zbyt drastycznie słychać że brakuje jednego głosu albo pisać tylko na 2 kanały.
No i ponieważ MCH chciał mieć wszystkie 3 kanały dla muzyki to nie ma fxów

Offline pomidorow

  • Level 2
  • **
  • Wiadomości: 74
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #26 dnia: 11 Sierpnia 2018, 22:32 »
Z cyklu czepiania sie cd.
Wywalił bym stroboskopa czarny-bialy-czarny plansze pomiędzy etapami.
Dodał animacje spadającej piłki.
Na planszy tytułowej resetuje sie niepotrzebne setup rozgrywki.
« Ostatnia zmiana: 11 Sierpnia 2018, 22:34 wysłana przez pomidorow »

Offline MikeCios

  • Level 1
  • *
  • Wiadomości: 48
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #27 dnia: 12 Sierpnia 2018, 13:27 »
Zbychu ! Gra świetna i nie ma się co czepiać pierdöł bo  sam się nad nią meczyles ;) brawo :)

Pomidorow rozumiem trochę Twoje uwagi ale powiedz ile gier wypusciles na C64 ?
« Ostatnia zmiana: 12 Sierpnia 2018, 13:30 wysłana przez MikeCios »

Offline pomidorow

  • Level 2
  • **
  • Wiadomości: 74
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #28 dnia: 12 Sierpnia 2018, 15:11 »
Zbychu ! Gra świetna i nie ma się co czepiać pierdöł bo  sam się nad nią meczyles ;) brawo :)

Pomidorow rozumiem trochę Twoje uwagi ale powiedz ile gier wypusciles na C64 ?

Zero,  jestem konsumentem nie konkurencją Zbycha.

Offline pomidorow

  • Level 2
  • **
  • Wiadomości: 74
Re: Yoomp!64 - wydany!
« Odpowiedź #29 dnia: 12 Sierpnia 2018, 15:15 »
Dubiel.
« Ostatnia zmiana: 12 Sierpnia 2018, 15:17 wysłana przez pomidorow »