Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)  (Przeczytany 1511 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cacodemon

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 510



Offline KB777

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2430
  • -profil nieaktywny-
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Czerwca 2017, 09:36 »
Wrzucam ciekawostkę:

Było. Z rok temu (OK, na CSDB parę dni temu się pojawiło, ale już wcześniej było wiadomo).

Hmm... to z SuperCPU da się FLI-buga obejść, yeah ! :P
-profil nieaktywny-

Offline Kagaster

  • Level 3
  • ***
  • Wiadomości: 138
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Czerwca 2017, 02:53 »
Z tym superCPU to jest jakieś przegięcie. Kto to ma?
Fajnie byłoby gdyby Chameleon i kiedyś Mega 65 to obsługiwał.

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Czerwca 2017, 06:37 »
Wrzucam ciekawostkę:

Hmm... to z SuperCPU da się FLI-buga obejść, yeah ! :P
Mozesz ta mysl rozwinac?
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline KB777

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2430
  • -profil nieaktywny-
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Czerwca 2017, 09:35 »
Wrzucam ciekawostkę:

Hmm... to z SuperCPU da się FLI-buga obejść, yeah ! :P
Mozesz ta mysl rozwinac?

Dyskusja na ten temat jest tutaj: http://csdb.dk/release/?id=156424
-profil nieaktywny-

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Czerwca 2017, 10:29 »
to jest to co pisalem przy TDC-F z display lista. Moje rozwiazanie nie zajmuje czasu procka tylko pamiec wiec imo jest lepszym patentem.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline KB777

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2430
  • -profil nieaktywny-
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Czerwca 2017, 10:35 »
to jest to co pisalem przy TDC-F z display lista. Moje rozwiazanie nie zajmuje czasu procka tylko pamiec wiec imo jest lepszym patentem.

No tak. Tylko, że.... hmm.... Ile ludzi ma TDC-F a ile SCPU ?
-profil nieaktywny-

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Czerwca 2017, 16:03 »
tyle samo co UK vs U.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Czerwca 2017, 09:40 »
Cieszy, że jest to zgodność z oryginałem (są i secrety) - nawet to okienko można sobie rozszerzyć na całą szerokość ekranu. Hehe, te "nasze" 16 kolorów, całkiem nieźle się wkomponowuje, no i wreszcie jest na c64 (bo jednak mood, mimo szacunku do tego projektu i dobrego kodu, wygląda jak kaszana, wg mnie to bardziej kwestia designu niż silnika). Jednak niektórzy oczekiwali pełnej płynności.

Można pograć w emulatorze, wystarczy zrobić sobie plik bat, tzn pliki do jednego katalogu i wywołanie emu, np. (tak jak zresztą podane w opisie z plikami gry):
C:\Program Files (x86)\WinVICE\xscpu64.exe" -reu -reusize 16384 +reuimagerw -reuimage wolf3d.reu -autostartprgmode 1 -autostart loader.prg

Offline KB777

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2430
  • -profil nieaktywny-
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Czerwca 2017, 18:43 »
A tak swoją drogą.... SNES ma duuużo wolniejsze 65c816, ale W3D wcale nie jest wolniejszy. Coś nie halo.
-profil nieaktywny-

Offline cacodemon

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 510
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Czerwca 2017, 19:18 »
A tak swoją drogą.... SNES ma duuużo wolniejsze 65c816, ale W3D wcale nie jest wolniejszy. Coś nie halo.

A czasem w carcie Wolfensteina nie ma dodatkowego chipa 3d ? W carcie do Dooma na SNESA jest.

Offline KB777

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2430
  • -profil nieaktywny-
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #11 dnia: 04 Czerwca 2017, 09:23 »
Do Wolfa wystarczy goły Snes. Apple 2gs, które miało tego samego proca do Wolfa też nie musiało mieć dopałki, choć była rekomendowana (ok 10 MHz wtedy było dostępne).
-profil nieaktywny-

Offline cacodemon

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 510
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #12 dnia: 04 Czerwca 2017, 10:52 »
Do Wolfa wystarczy goły Snes. Apple 2gs, które miało tego samego proca do Wolfa też nie musiało mieć dopałki, choć była rekomendowana (ok 10 MHz wtedy było dostępne).

No tak, goły SNES, ale to nie SNES przetwarza tylko dodatkowy scalak w carcie.

Offline KB777

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2430
  • -profil nieaktywny-
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #13 dnia: 04 Czerwca 2017, 11:05 »
Do Wolfa wystarczy goły Snes. Apple 2gs, które miało tego samego proca do Wolfa też nie musiało mieć dopałki, choć była rekomendowana (ok 10 MHz wtedy było dostępne).

No tak, goły SNES, ale to nie SNES przetwarza tylko dodatkowy scalak w carcie.

Normalnie PPA czy Exec...

http://lmgtfy.com/?q=Super+NES+enhancement+chips
-profil nieaktywny-

Offline cacodemon

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 510
Re: Wolf3D na SuperCPU C64/C128 i 16MB RAM :)
« Odpowiedź #14 dnia: 04 Czerwca 2017, 14:25 »
Do Wolfa wystarczy goły Snes. Apple 2gs, które miało tego samego proca do Wolfa też nie musiało mieć dopałki, choć była rekomendowana (ok 10 MHz wtedy było dostępne).

No tak, goły SNES, ale to nie SNES przetwarza tylko dodatkowy scalak w carcie.

Normalnie PPA czy Exec... - nie wiem po co to napisałeś. Co ma piernik do wiatraka

A co Wolfenstetina 3D to ciekawie wygląda kontekst amigowej wersji, która wymaga o wiele mocniejszego sprzętu niż specyfikacja SNESa.