Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Doom Aliens TC 2017 remake  (Przeczytany 649 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7333
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Doom Aliens TC 2017 remake
« dnia: 12 Stycznia 2017, 19:10 »
Tutaj macie artykul napisany przez jakiegos glaba:

http://www.cdaction.pl/news-47995/aliens-zadebiutowala-totalna-konwersja-pierwszego-dooma.html

Kumpel mnie pytal jak to uruchomic i ten artykul nie dosc ze nie pomaga to jeszcze przeszkadza, wiec co nastepuje:

1. ssacie to:
http://www.moddb.com/mods/aliens-the-ultimate-doom/downloads/aliens-tc-2017
https://gzdoom.drdteam.org/page.php?page=download

oraz doom.wad z: http://doomgod.com/wads/iwads/

2.
wypakowujecie wszystko do jednego katalogu (tak zeby alieny byly w podkatalogu)

3.
przeciagacie katalog z alienami na gzdoom.exe, jak zlapie dooma w liscie gier to wybieracie (doom albo the ultimate doom - ogolnie pierwsza czesc dooma w pelnej wersji)
[albo jak ktos rozumie o co w tym chodzi to dodaje sie te pliki jako parametr w wierszu polecen ;)]

4.
gracie
new game -> aliens -> dowolne


"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

Offline cacodemon

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 510
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Stycznia 2017, 21:18 »
Nie wiem czy poprawnie stworzyłem uruchamiajacy plik bat:


"gzdoom.exe" "ATUD95.pk3" "brightmaps.pk3" "DoomHDv03.pk3" "zdoom-dhtp-20130802.pk3" "opengl32.dll" "QeffectsGL" "lights.pk3" "ATCLEV.wad"


bo po uruchomieniu gra zaczyna się tak (czyli dziwnie):

http://zapodaj.net/31108a0e87e2a.png.html

Offline taurus

  • Level 2
  • **
  • Wiadomości: 94
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Stycznia 2017, 22:04 »
Mi się udało uruchomić ma maćku. Trochę kopiowania do odpowiednich katalogów, ale da się. Fajny ten Aliens.

Offline cacodemon

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 510
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Stycznia 2017, 07:49 »
Kiedy uruchomiłeś to miałeś taki widok z gry jaki wkleiłem wyżej? Coś mi nie pasują te motywy

Offline taurus

  • Level 2
  • **
  • Wiadomości: 94
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Stycznia 2017, 09:00 »
Tak, dokładnie od tej sceny zaczyna się Aliens Doom na maku. Z tym, że mam wyłącznie w pełnym ekranie. Aha, i łażę po salach i korytarzach i zero obcych :(

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7333
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Stycznia 2017, 10:01 »
Pierwszy level jest bez potworow, tyle pamietam z oryginalnego opisu, bo nigdy chyba w tych alienow nie gralem. Jesli ktos chce pograc w bardzo ladnie zrobione pakiety map to polecam np

blood stain
struggle
teh_base
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

Offline cacodemon

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 510
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Stycznia 2017, 16:33 »
Ja polecam Brutal Dooma z modem broni z najnowszego Dooma 2016.

http://www.moddb.com/mods/brutal-doom/news/doom-2016-weapons-addon-for-brutal-doom-is-out

I do tego dwie ciekawe mapki. Jedna od samego Johna Romero:

https://www.rockpapershotgun.com/2016/04/26/john-romero-new-doom-map/

A druga bardzo rozległa:

http://www.moddb.com/downloads/foursite-4-in-1-map

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
« Odpowiedź #7 dnia: 14 Stycznia 2017, 21:40 »
Kaka a to chodzi na silniku z pierwszego postu?
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7333
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
« Odpowiedź #8 dnia: 14 Stycznia 2017, 22:42 »
chodzi, budyniu ;)
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

Offline cacodemon

  • Level 5
  • *****
  • Wiadomości: 510
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Stycznia 2017, 09:44 »
a plik bat wygląda tak dla levelu Romero:

"gzdoom.exe" "brutalv20.pk3" "DoomHDv03.pk3" "zdoom-dhtp-20130802.pk3" "brightmaps.pk3" "opengl32.dll" "QeffectsGL" "D4WeaponsforBDV2b.pk3" "lights.pk3" "e1m8b.wad"

i po uruchomieniu gry komenda idclev18


Natomiast jeśli chodzi o rozległy poziom Foursite to:

"gzdoom.exe" "brutalv20.pk3" "mapsofchaos-ok.wad" "DoomHDv03.pk3" "zdoom-dhtp-20130802.pk3" "brightmaps.pk3" "opengl32.dll" "QeffectsGL" "lights.pk3" "Foursite.wad"

Z zestawem broni z Doom 2016 i brutal modem wypada to rewelacyjnie i przyznam, że więcej frajdy mi sprawił niż najnowszy Doom 2016