Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !
Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
C64Power Forum
»
Inne
»
Offtopic
»
Doom Aliens TC 2017 remake
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Doom Aliens TC 2017 remake (Przeczytany 649 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Raf
Master of disaster
Administrator
Level 7
Wiadomości: 7333
Wolność, własność, sprawiedliwość
Doom Aliens TC 2017 remake
«
dnia:
12 Stycznia 2017, 19:10 »
Tutaj macie artykul napisany przez jakiegos glaba:
http://www.cdaction.pl/news-47995/aliens-zadebiutowala-totalna-konwersja-pierwszego-dooma.html
Kumpel mnie pytal jak to uruchomic i ten artykul nie dosc ze nie pomaga to jeszcze przeszkadza, wiec co nastepuje:
1. ssacie to:
http://www.moddb.com/mods/aliens-the-ultimate-doom/downloads/aliens-tc-2017
https://gzdoom.drdteam.org/page.php?page=download
oraz doom.wad z:
http://doomgod.com/wads/iwads/
2.
wypakowujecie wszystko do jednego katalogu (tak zeby alieny byly w podkatalogu)
3.
przeciagacie katalog z alienami na gzdoom.exe, jak zlapie dooma w liscie gier to wybieracie (doom albo the ultimate doom - ogolnie pierwsza czesc dooma w pelnej wersji)
[albo jak ktos rozumie o co w tym chodzi to dodaje sie te pliki jako parametr w wierszu polecen
]
4.
gracie
new game -> aliens -> dowolne
Zapisane
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"
cacodemon
Level 5
Wiadomości: 510
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
«
Odpowiedź #1 dnia:
12 Stycznia 2017, 21:18 »
Nie wiem czy poprawnie stworzyłem uruchamiajacy plik bat:
"gzdoom.exe" "ATUD95.pk3" "brightmaps.pk3" "DoomHDv03.pk3" "zdoom-dhtp-20130802.pk3" "opengl32.dll" "QeffectsGL" "lights.pk3" "ATCLEV.wad"
bo po uruchomieniu gra zaczyna się tak (czyli dziwnie):
http://zapodaj.net/31108a0e87e2a.png.html
Zapisane
taurus
Level 2
Wiadomości: 94
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
«
Odpowiedź #2 dnia:
12 Stycznia 2017, 22:04 »
Mi się udało uruchomić ma maćku. Trochę kopiowania do odpowiednich katalogów, ale da się. Fajny ten Aliens.
Zapisane
www.club4a.pl
|
www.chal.pl
cacodemon
Level 5
Wiadomości: 510
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
«
Odpowiedź #3 dnia:
14 Stycznia 2017, 07:49 »
Kiedy uruchomiłeś to miałeś taki widok z gry jaki wkleiłem wyżej? Coś mi nie pasują te motywy
Zapisane
taurus
Level 2
Wiadomości: 94
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
«
Odpowiedź #4 dnia:
14 Stycznia 2017, 09:00 »
Tak, dokładnie od tej sceny zaczyna się Aliens Doom na maku. Z tym, że mam wyłącznie w pełnym ekranie. Aha, i łażę po salach i korytarzach i zero obcych
Zapisane
www.club4a.pl
|
www.chal.pl
Raf
Master of disaster
Administrator
Level 7
Wiadomości: 7333
Wolność, własność, sprawiedliwość
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
«
Odpowiedź #5 dnia:
14 Stycznia 2017, 10:01 »
Pierwszy level jest bez potworow, tyle pamietam z oryginalnego opisu, bo nigdy chyba w tych alienow nie gralem. Jesli ktos chce pograc w bardzo ladnie zrobione pakiety map to polecam np
blood stain
struggle
teh_base
Zapisane
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"
cacodemon
Level 5
Wiadomości: 510
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
«
Odpowiedź #6 dnia:
14 Stycznia 2017, 16:33 »
Ja polecam Brutal Dooma z modem broni z najnowszego Dooma 2016.
http://www.moddb.com/mods/brutal-doom/news/doom-2016-weapons-addon-for-brutal-doom-is-out
I do tego dwie ciekawe mapki. Jedna od samego Johna Romero:
https://www.rockpapershotgun.com/2016/04/26/john-romero-new-doom-map/
A druga bardzo rozległa:
http://www.moddb.com/downloads/foursite-4-in-1-map
Zapisane
Kisiel
Level 7
Wiadomości: 11447
Number 7 in all users competition...
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
«
Odpowiedź #7 dnia:
14 Stycznia 2017, 21:40 »
Kaka a to chodzi na silniku z pierwszego postu?
Zapisane
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach
...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....
Raf
Master of disaster
Administrator
Level 7
Wiadomości: 7333
Wolność, własność, sprawiedliwość
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
«
Odpowiedź #8 dnia:
14 Stycznia 2017, 22:42 »
chodzi, budyniu
Zapisane
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"
cacodemon
Level 5
Wiadomości: 510
Re: Doom Aliens TC 2017 remake
«
Odpowiedź #9 dnia:
15 Stycznia 2017, 09:44 »
a plik bat wygląda tak dla levelu Romero:
"gzdoom.exe" "brutalv20.pk3" "DoomHDv03.pk3" "zdoom-dhtp-20130802.pk3" "brightmaps.pk3" "opengl32.dll" "QeffectsGL" "D4WeaponsforBDV2b.pk3" "lights.pk3" "e1m8b.wad"
i po uruchomieniu gry komenda idclev18
Natomiast jeśli chodzi o rozległy poziom Foursite to:
"gzdoom.exe" "brutalv20.pk3" "mapsofchaos-ok.wad" "DoomHDv03.pk3" "zdoom-dhtp-20130802.pk3" "brightmaps.pk3" "opengl32.dll" "QeffectsGL" "lights.pk3" "Foursite.wad"
Z zestawem broni z Doom 2016 i brutal modem wypada to rewelacyjnie i przyznam, że więcej frajdy mi sprawił niż najnowszy Doom 2016
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
C64Power Forum
»
Inne
»
Offtopic
»
Doom Aliens TC 2017 remake