Zbych, Wegi, Skull - a jakbyście tak połączyli siły ? Za kilka lat "CD Project"
żadnych gier NIGDY więcej nie piszę
Fajnie by było gdybym wiedział jak zrobić wersję na cartridge. Troszkę szukałem o tym info ale nie bardzo udało mi się coś znaleźć - znalazłem jak zrobić wersję 16kb ale niestety nie zmieszczę się w takim rozmiarze, potrzebuję info jak zrobić wersję z przełączaniem banków (ktoś pomoże?)
Dla smaku: premiera in-game music made by MCH
https://www.youtube.com/watch?v=9Zwc_94bDJk
Gra wygląda świetnie - brylant po prostu !
Zlikwiduj takie rzeczy jak mruganie borderem podczas depaku - masz dostępne crunchery z depakerami, możesz depakować w IRQ (doynax, exomizer, bongo, byte boozer, level crusher, LZWVL...) - to są crunchery z poziomu PC generujące plik wynikowy dla C64. W bongo (jak i w necie) znajdziesz załączone sources tych depakerów.
Jeżeli to nic by nie kosztowało, to z boku tunelu mogłoby być jakieś logo.
Co do carta - wybierasz taki, który jest emulowany na VICE i przenosisz kod na niego. Patrzysz jak działa na EMU, i poprawiasz w razie czego. Potem tylko wbijasz obraz do kostki
Mogę się pochwalić, że pierwszą wersję asteroidów miałem wbitą do epromu OTP zanim miałem płytki. Po przyjeździe płytek cart ruszył po wlutowaniu epromu (no jeszcze drobna przygoda z przyciskiem reset była ale to drobiazg).
Ja np wybrałem AR i ogryzek elwera. Po modyfikacjach schematu, na płytkę mogę pocisnąć 256KB flasha.
Jest kompatybilny z bankowaniem do AR dla epromu/flash w zakresie do pierwszych 32KB i o to chodzi.
W zasadzie asteroidy razem z intrem mieszczą się spokojnie w 32 KB, a bez muzyki i intra upchnąłbym je w 16 KB.
Natomiast cart ma możliwość obsługi "dalszych" 8KB banków do 256KB. Więc dalej znając system bankowania traktować mogę flash jako składowisko danych i poprzez dostęp do tych banków, mogę sobie doczytywać gdybym chciał, ale to już w innym projekcie