Cóż, w takim wypadku wygląda to już na "wadę fabryczną".
Będę musiał jeszcze raz sprawdzić swój cartridge,
na emulatorach nie ma zwisów, również obraz odpalany z ultimate2 nie robił takich problemów - fizyczny cartridge to jak wiadomo ostatni etap projektu (ja swój dostałem już po otwarciu sprzedaży). Jeśli rzeczywiście wszystkie oryginały mają tę wadę, to problem tkwi na styku w software/hardware karta, a już na pewno testerów końcowych
Fakt jest też taki, że gracze komputerowi (a w raz z nimi demo), byli dodani na samym końcu - jeszcze w wersji prezentowanej na SP go nie było!. Długo nie mogłem wymyślić takiego AI dla komputera, żeby w miarę sensownie się zachowywał, mieścił w kilku blokach pamięci i żeby nie zamulił 1 Mhz-ta. Ale tu problem raczej dotyczy, dostępu do pamięci karta przy inicjacji.
może byście nagrali filmik jak do tego dochodzi ?