V-12/Tropyxtak, nie mieści, a przez ostatnie pół roku tylko redukowałem/optymalizowałem kod
))) i nie będę tu odkrywczy - najwięcej zabiera grafika (nawet spakowana), pamiętać trzeba też że ram to nie tylko dane, trzeba też mieć jeden bank na wyświetlanie tego wszystkiego - czyli 1/4 pamięci jest nie do przechowywania i nie jest to demo gdzie cyklicznie doczytujesz dane zamazując "to co już było".
tzn. w tej chwili działa to tak że w pierwszym pliku jest menu i gra i grafika i muzyka - ale po przejściu z menu do gry - menu zostaje zamazane (tabele do gry, depack), i aby wrócić to menu trzeba znów dograć.
Kisiel, masz mnie - nie wiem czy działa, tylko wrzucałem ją do karty toolsami Wegiego, i odpalałem (tak jak każdy inny plik), nie wiem czy działa doczytywanie, jeśli ramcart jest traktowany jako kolejne urządzenie na szynie to powinno.
Preview nie korzysta z rejestrów rozszerzonej pamięci (bo i po co? to ma działać wszędzie).