Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Już wkrótce  (Przeczytany 4164 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Już wkrótce
« Odpowiedź #15 dnia: 07 Grudnia 2012, 13:27 »
Skull:
Bomberland to nie BomberMAN Land

Akurat mnie nie trzeba tego ilustrować, z interpunkcji i błędów typo jestem bardzo dobry ;]. Firmę uratowałem już prawdopodobnie parę razy od błędów drukarskich, literówek, etc. na 5-8 tysi, których to błędów nikt ze sprawdzających łącznie z grafikiem nie zauważył a mogłaby być z tego rzepa ;]. Bomberland i Bomberman Land są to dwie różne nazwy, chciałem tylko zwrócić uwagę na fakt, że dużo elementów jest bardzo podobnych :]. Nazwijmy to "łudząco podobnych" ;].

Skull:
Muzyczkę napisał Conrad - to co leci w tle to jego kompozycja na SID-a.

No na SID-a napisał to Conrad, tak, ale kompozycja zapożyczona np: z DynaBlaster na Amigę, w którą zagrywałem namiętnie:
http://www.youtube.com/watch?v=DMNxOmNzfb0

Co do wydania wiadomo, że nie można na tym zarobić kokosów, ale mam i na to świetny pomysł, który realizuję. Nie zdradzam szczegółów.

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Już wkrótce
« Odpowiedź #16 dnia: 07 Grudnia 2012, 13:34 »
BagoZonde:
ale kompozycja zapożyczona np: z DynaBlaster na Amigę, w którą zagrywałem namiętnie:

ba sam mu poleciłem żeby się wzorował, ale kompozycja ma własną aranżację i nawet zaryzykuję że jest lepsza od orginału.

I myślisz skąd pomysł akurat na ten port - ciupaliśmy w Dynę godzinami, a wersji na c64 nie było \"\"

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Już wkrótce
« Odpowiedź #17 dnia: 07 Grudnia 2012, 13:37 »

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Już wkrótce
« Odpowiedź #18 dnia: 07 Grudnia 2012, 13:45 »
Skull
No muzyka jest wzorowana ściśle, więc aranżacja a nie oryginalna kompozycja :].

Powiem Ci szczerze Skull, że wierność wiernością, ale ja wolałbym żeby Bomberman miał głowę czaszki (takiej zabawnej żeby nie straszył). Taki Bomberskull albo Bomberskulls :]. Można zawsze wariację zrobić.

Offline V-12/Tropyx

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 2765
  • 0ldsk00l 4ever!
    • http://www.riversedge.pl/
Już wkrótce
« Odpowiedź #19 dnia: 07 Grudnia 2012, 13:46 »
Skull:
Aha, gra jest "portable" - wystarczy przenieść na dowolny nośnik pliki (no może oprócz magnetofonu)

Czy objętość gry jest tak duża, że nie da się z niej zrobić jednoplikówki? ;)
http://www.riversedge.pl/ - zapraszam na nową stronę: recenzje, relacje, strefa C64.

Serwis Commodore 64/1541 - naprawa/diagnoza.
Zawsze aktualne!

Offline BagoZonde

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1055
    • http://www.commocore.com
Już wkrótce
« Odpowiedź #20 dnia: 07 Grudnia 2012, 13:51 »
V-12/Tropyx:
Czy objętość gry jest tak duża, że nie da się z niej zrobić jednoplikówki? ;)

"Światów" jest w oryginalnej wersji 8 z tego co pamiętam, muzyka w tych światach jest różna. Oprócz tego można się pokusić jeszcze o intro i outro. Jeszcze screen z całą mapą - w oryginale większy niż ekran. Jeżeli więc miałoby to wszystko być tak jak w oryginale, jednoplikówka myślę, że może być to za mało. Skull wie lepiej ;].

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Już wkrótce
« Odpowiedź #21 dnia: 07 Grudnia 2012, 14:20 »
Skull:
działało z GA  na MA jeszcze nic nie wrzucałem.

TZN. wrzuciłeś do Flasha??? Bo nie kumam \"\"
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Już wkrótce
« Odpowiedź #22 dnia: 07 Grudnia 2012, 14:31 »
V-12/Tropyx
tak, nie mieści, a przez ostatnie pół roku tylko redukowałem/optymalizowałem kod \"\"))) i nie będę tu odkrywczy - najwięcej zabiera grafika (nawet spakowana), pamiętać trzeba też że ram to nie tylko dane, trzeba też mieć jeden bank na wyświetlanie tego wszystkiego - czyli 1/4 pamięci jest nie do przechowywania i nie jest to demo gdzie cyklicznie doczytujesz dane zamazując "to co już było".

tzn. w tej chwili działa to tak że w pierwszym pliku jest menu i gra i grafika i muzyka - ale po przejściu z menu do gry - menu zostaje zamazane (tabele do gry, depack), i aby wrócić to menu trzeba znów dograć.

Kisiel, masz mnie - nie wiem czy działa, tylko wrzucałem ją do karty toolsami Wegiego, i odpalałem (tak jak każdy inny plik), nie wiem czy działa doczytywanie, jeśli ramcart jest traktowany jako kolejne urządzenie na szynie to powinno.
Preview nie korzysta z rejestrów rozszerzonej pamięci (bo i po co? to ma działać wszędzie).

Offline ExciterELB

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1025
Już wkrótce
« Odpowiedź #23 dnia: 08 Grudnia 2012, 20:34 »
heh.. dyskietka z tą grą siedzi u mnie właśnie w amigowej stacji \"\"

runstop

  • Gość
Już wkrótce
« Odpowiedź #24 dnia: 10 Grudnia 2012, 18:46 »
Skull:
tryb multiplayer nawet do 5-ciu graczy (2 joye + na przystawce z bombmanii kolejne 2 joye + klawiatura)

wow!
2 pytania
-czy można gdzieś kupić taką przystawkę?
-czy obsługuje tylko bombmanię, czy także inne gry

Offline StaryMarabut

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1794
  • Robię wszystkim dobrze *za pół ceny.
Już wkrótce
« Odpowiedź #25 dnia: 10 Grudnia 2012, 19:02 »
Smaczny kąsek, \"\"
Próbowałem uruchomić demo na Frodo, nie idzie dalej po ekranie ładowania.  Zaraz sprawdzę na  C64.
Super dynamiczna rozgrywka, fajna muza.

Puma

  • Gość
Już wkrótce
« Odpowiedź #26 dnia: 10 Grudnia 2012, 19:56 »
na vice i ccs64 działa bez problemów

Offline ruter

  • Level 3
  • ***
  • Wiadomości: 228
Już wkrótce
« Odpowiedź #27 dnia: 11 Grudnia 2012, 17:32 »
Bee a u mnie nie odpala poza tym pierwszym ekranem (na mmc2iec) a jak jakoś przerzucę na dyskietkę to oprócz tego krzaki w tym ekranie i nic poza tym. Muszę sobie załatwić starego laptopa+x1541, a teraz czekam na oficjalną wersję na dyskietce cartridge czy na czym tam będziecie rozprowadzać ;)

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Już wkrótce
« Odpowiedź #28 dnia: 12 Grudnia 2012, 08:29 »
runstop
runstop:
2 pytania
-czy można gdzieś kupić taką przystawkę?
-czy obsługuje tylko bombmanię, czy także inne gry

tak można kupić:
http://www.protovision-online.de/shop/product_info.php?products_id=34&language=de
albo nawet zrobić samemu:
http://markuskunn.wordpress.com/2012/10/01/four-player-adapter-cga-for-commodore-64/

jest jeszcze kilka gierek (poszukaj na tej stronie protovision)

StaryMarabut:
nie idzie dalej po ekranie ładowania

na frodo nie sprawdzałem, ale to słaby emulator (rozumiem że na komórki jedyny?)

ogólnie to zabawiłem się w małe zamieszanie przy starcie, i jak są zmienione wektory obsługi, to może "nie pójść", na gołym sprzęcie MUSI.

Offline StaryMarabut

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1794
  • Robię wszystkim dobrze *za pół ceny.
Już wkrótce
« Odpowiedź #29 dnia: 01 Lutego 2013, 00:09 »
Hej!
Skleciłem adapter na dodatkowe dwa dzoje.  Czy jest opcja w Bomberland zamiany  miejscami graczy ?    Gracz 3 (klawiatura) z gracz 5(czwarty joy).
Chodzi mi o to, by była mozliwośc grania we czworo, każdy joy-em.