Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Demka godne uwagi  (Przeczytany 2565 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Smalltown Boy_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Lipca 2002, 05:34 »
Wedlug mnie swietne jest calkiem swieze demko ":Soiled Legacy": grupy Resource: cos zblizonego designem do Deus Ex Machina, ale jakos plynniej zlozone i w ogole
Poza tym - Altered States 50%/Taboo, a ze staroci Red Storm/Triad i Bonzieed!/Bonzai. Zwlaszcza to drugie, w formie jakby teledysku i ze swietnie zrobiona muzyka Torbena Hansena.

Fenek_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Sierpnia 2002, 20:11 »
Te demko to Second Reality - tez fajne
A jak jestesmy przy Smashu to jeszcze
dentro: Outbreak
demko: Out of Darkness, Triage 1 i 2 oraz kilka dobrych efektow w Triage 5

Offline wackee

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2210
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #17 dnia: 15 Lipca 2002, 01:04 »
Chcialem tylko nadmienic, ze wedlug mnie Opium to kupa straszliwa... Ale to tylko moje zdanie i Mr.Fiza (na owczesnym North Party)...
-
>:>: Dawnfall / Oxyron [koniecznie!]
>:>: Legoland 3 / Fairlight [kicker...]
>:>: Totally Stoned 2 / Booze Design [megademo, a jak sie na nie wszyscy spuszczalismy... ]
>:>: Wonderland 9 / Censorow [chocby i dla samych samplingow ]
>:>: Lunacy 6 / Antic [rewelacyjna muza Zyrona]
>:>: Nothing But Code / Beyond Force [tak sie panie koduje tekstury!]
...dlugoby wymieniac

Offline wackee

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2210
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #18 dnia: 15 Lipca 2002, 01:07 »
Aha, i nieskromnie polecam ":M0ve!":/Arise jako pokaz tego, jakie tempo powinny miec trackma na c64, oraz ":Applause":/Arise jako pokaz tego, w jakich rozdzielczosciach powinno sie robic efekty 3d na komie.
\'Nuff said.

elban/arise_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #19 dnia: 15 Lipca 2002, 10:55 »
Jezeli juz mowimy o naszych demach to ja polecam Bumpmanie aka Pijak Potrafi, Deep Blue, Applause, Mlynarza na koniec Applause 2.

Offline wackee

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2210
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #20 dnia: 15 Lipca 2002, 10:58 »
>: Jezeli juz mowimy o naszych demach to ja polecam  
>: Bumpmanie aka Pijak Potrafi, Deep Blue, Applause, Mlynarza  
>: na koniec Applause 2.
 
A \'6502\'?

eXbee_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #21 dnia: 15 Lipca 2002, 12:40 »
Wacek, Tobie nie mialem okazji tego powiedziec (nie bylo Cie na syfie, wiem, ze problemy rodzinne....) wiec napisze teraz: Jemasoft mowil, ze na c64 zaintrygowaly go wlasnie demka ARISE Tyle.

Jammer_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #22 dnia: 15 Lipca 2002, 19:02 »
Soiled Legacy... i wszystko jasne!
 
Czy w jakims innym demku zrobiono szybszego i bardziej efektownego bumpa?

Offline wackee

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2210
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #23 dnia: 15 Lipca 2002, 21:35 »
>:Soiled Legacy... i wszystko jasne!
 
Bardzo fajne demko.
 
>: Czy w jakims innym demku zrobiono szybszego  
>: i bardziej efektownego bumpa?
 
Szybszy na pewno nie jest, ale bump na szescianie w \'Pijak Potrafi aka Bumpmania\'/Arise chyba robi wrazenie

Fenek_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #24 dnia: 27 Sierpnia 2002, 20:14 »
Bede nieskromny - Oswald powiedzial ze i tak najbardziej mu sie podobal
bump w trybie chunky 2x2, 16 kolorow w Movie World

Jammer_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #25 dnia: 13 Września 2002, 02:13 »
A czy ta twarz w Soiled Legacy nie byla przypadkiem 1x1? A czy przypadkiem wszystkie efekty w Soiled Legacy nie byly 1x1?

Fenek_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #26 dnia: 13 Września 2002, 12:09 »
>:A czy ta twarz w Soiled Legacy nie byla przypadkiem 1x1? A czy przypadkiem wszystkie efekty w Soiled Legacy nie byly 1x1?

NIe, 1x1 to hires=2 kolory, to bylo multi, z tym ze w tym demku sa kombinowane
techniki odswiezania efektow.

Polega to na tym, ze wydaje sie ze efekt jest odswiezany np. w 200 poziomych liniach ekranu, a w rzeczywistosci jest tak efekt raz jest odswiezany w linach parzystych, a kolejna klatka w liniach nieparzystych. Potem w parzystych itd.
Nie czysci sie poprzedniego rysunku - robi to odpowiednio wieksze swiatlo bumpa.

Parametry ruchu, sinus ruchu musi byc odpowiednio dobrany - nie moga byc duze
roznice w zmianie wspolrzednych swiatla, z klatki na klatke, bo wtedy efekt sie
rozjedzie. Dlatego to tak ladnie i szybko wyglada.

Dla koderow:
Jest jeszcze taki numer (w tym bumpie ktory chodzi po calym ekranie) ze on rysuje
sie na bitmapie-multi, ale stawiane sa cale bajty (jak fonty w zoom4), dodatkowo dolaczane jest odswiezanie co druga linie.

scatee_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #27 dnia: 27 Sierpnia 2002, 08:17 »
A pamietacie ludziska jak sie wszyscy podniecalismy Comalightem 12 ???
Ja ze swojej strony polecam TowerPower i Krestology. Chociaz tak naprawde z kazdym lepszym demem wiaza sie pewne odczucia i emocje i chyba zaden amigowiec czy grzybiarz nie jest w stanie tego poczuc...

Fenek_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #28 dnia: 27 Sierpnia 2002, 20:26 »
i jeszcze demka:
 - World of Code 3/Byterapers
 - Void/Coma+Resource
 - Krestyron/Crest+Oxyron
 - Access Denied 1, 2
 - Caffe Odd/Reflex
 - Radion Naphalm/Reflex
 - Camelpark/Camelot
 - Desert Dots/Smash Design
 - DRISS - muzyka z intra STASH na Peceta
 -  Drug 64/Reflex
 -  Mergezo Anyag + Hellenanyag 1,2,3/Profik
 -  Extremes/Byterapers
 -  Fierce Creations/ FAQUE ?
 -  GOATLAND/NOICE
 -  Holy Refuge/No Name
 -  Higher LOve/Graffity
 -  Just in case
 -  Just in time
 -  LARCH/Resource
 -  Legoland 3
 - Negative Vibrations/The Coders
 - Noxius Visions/Coma
 - Nine/Reflex
 - Nutra Sweet/Crest
  - Kuppa/Extend
 - Trip to Nepal 2
i wiecej nie pamietam

Fenek_

  • Gość
Demka godne uwagi
« Odpowiedź #29 dnia: 28 Sierpnia 2002, 09:54 »
i jeszcze: (za muze)
 - Stupidity 3/Wrath Design
 - Retroactive/Antic
 - WTTH - Welcome to the holodeck/Siesta