>:A czy ta twarz w Soiled Legacy nie byla przypadkiem 1x1? A czy przypadkiem wszystkie efekty w Soiled Legacy nie byly 1x1?
NIe, 1x1 to hires=2 kolory, to bylo multi, z tym ze w tym demku sa kombinowane
techniki odswiezania efektow.
Polega to na tym, ze wydaje sie ze efekt jest odswiezany np. w 200 poziomych liniach ekranu, a w rzeczywistosci jest tak efekt raz jest odswiezany w linach parzystych, a kolejna klatka w liniach nieparzystych. Potem w parzystych itd.
Nie czysci sie poprzedniego rysunku - robi to odpowiednio wieksze swiatlo bumpa.
Parametry ruchu, sinus ruchu musi byc odpowiednio dobrany - nie moga byc duze
roznice w zmianie wspolrzednych swiatla, z klatki na klatke, bo wtedy efekt sie
rozjedzie. Dlatego to tak ladnie i szybko wyglada.
Dla koderow:
Jest jeszcze taki numer (w tym bumpie ktory chodzi po calym ekranie) ze on rysuje
sie na bitmapie-multi, ale stawiane sa cale bajty (jak fonty w zoom4), dodatkowo dolaczane jest odswiezanie co druga linie.