spoko..
acha, czyli ze i w trybie ze zmianami $d025 i $d026 w sprites co 21 linii, i w tym co 1 linie, dwie mapy kolorow sa identyczne ? W sumie to dlaczego - przeciez mozna chyba nimi przejscia tonalne robic.
I nie do konca rozumiem, co by miala dawac zmiana ksztaltow sprites ? Chodzi tylko o ta zmiane co 21 linii, tak?
No i jedna uwaga: wlaczonych jest 7 sprajtow ($7F do $D015).
Powiem szczerze: edytor z tego zrobic, to troche porazka. Tzn. mam na mysli to, ze grafik musial by sie niezle napocic zeby \"od zera\" cos narysowac z takimi ograniczeniami, i przy kazdym pixelu sie zastanawiac skad go wziac (tlo/bitmapa/4pixel sprajt. Bardziej edytor chyba do korekcji konwertow przydatny
![\"Smile\"](\"images/smiles/icon_smile.gif\")
Przy okazji, dla ciekawskich - tak wygladaja skladowe obrazka:
1. Podloze, czyli mapa kolorow 8x8:
![](\"http://4x4.x12.pl/other/st1.png\")
2. Warstwa pierwsza, czyli sprajty X-expand w multicolor
![](\"http://4x4.x12.pl/other/st2.png\")
3. Warstwa druga, czyli HiRes z bitmapy
![](\"http://4x4.x12.pl/other/st3.png\")
-----------------
Polaczenie 1+2
![](\"http://4x4.x12.pl/other/st4.png\")
Polaczenie 1+2+3
![](\"http://4x4.x12.pl/other/st5.png\")
Teraz musze troche poczytac o programowaniu na PC
![\"Very](\"images/smiles/icon_biggrin.gif\")
Pozdrawiam