Niezle!
MUCSU (czy tam MUSCU), to warstwa ze sprites poszerzonych w x i w multicolorze, na calym ekranie, na niej standardowy tryb hires.
Czyli jest to warstwa w poziomie: 7 kolumn sprites (wg hiresowego pixla to 7*48 = 336, czyli nawet wiecej niz ma ekran) i w pionie 10 rzedow
Daje to 70 ksztaltow + bitmapa w hiresie.
W podstawowej wersji tego trybu(jednak najbardziej funkconalnej), kolory sprites w trakcie wyswietlania nie ulegaja zmianie - czyli sa przyporzadkowane przy inicjacji, wtedy na kazda kolumne przypada jeden kolor wspolny(d027..), i na calosci 2 multi (d025,d026). Reszta jak w hiresie.
No i trzeba pamietac ze piksel w trybie extendedX + multicolor ma 4 px w stosunku do hiresu.
Chodzi o dobor odpowiedniej kombinacji, na pewno nie jest to latwe, ale
przyda sie nawet edytor do samej korekty po konwersji.
Moge dac zrodlowke jak to sie wyslwietla.
_________________
Bo pecet to zwykly banan...