Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: motyw muzyczny do intra 1K  (Przeczytany 1144 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

splatterpunk__

  • Gość
motyw muzyczny do intra 1K
« dnia: 06 Lutego 2011, 13:23 »
Przygotowuje intro 1K na compo Forever C.
Wlasciwie efekt glowny jest juz skodowany (moze da rade jeszcze jakies male logo/text).
Chce dorzucic do tego intra jakies efekty dzwiekowe/motyw muzyczny.
Oczywiscie z racji na ograniczona pamiec do tego przypadku zwykly player
i muzyka raczej sie nie nadaja. Na SIDzie znam sie malo, szukam kogos kto mialby lub potrafilby stworzyc prosty motyw muzyczny odgrywany z przerwan - przede wszystkim chodzi o to, zeby zajmowal jak najmniej pamieci. Motyw moze byc powtarzalny i nie musi byc to cudo, wystarczy, zeby w miare fajnie brzmialo.
Nagroda za ofiarnosc miejsce w creditsach \"Smile\"



Offline Sebaloz

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1520
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Lutego 2011, 13:35 »
Tez bede robic intro na forever i muzyke sam sobie skomponuje. Jesli odpowiada ci styl muzyczny ze starych demek Elyty to moge cos zrobic. Ie bajtow zostalo na muzyke?

splatterpunk__

  • Gość
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Lutego 2011, 14:12 »
a moglbys cos podeslac, albo tu zalaczyc jako przyklad?
wiedzialbym wtedy ile bajtow ma mniej wiecej zostac... intro nie jest jeszcze de facto ukonczone, zrobiony jest tylko surowy efekt ktory bedzie \"rozszerzany\" w trakcie trwania intra.

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7339
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Lutego 2011, 22:14 »
zassaj hvsc i poszukaj plikow o wielkosci do 1000 bajtow \"Wink\" troche tego jest - byly konkursy na kawalki 512B itd. od bidy mozna wykorzystac tez taki mikro player i sprobowac wpisac wlasne nuty, chocby wlazl kotek na plotek \"Very
"Cokolwiek powiesz albo napiszesz, znajdzie się ktoś, kto słyszy lub czyta coś zupełnie innego i jeszcze bezczelnie wmawia Ci to"

splatterpunk__

  • Gość
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Lutego 2011, 00:00 »
                   
Raf napisal:
zassaj hvsc i poszukaj plikow o wielkosci do 1000 bajtow \"Wink\" troche tego jest - byly konkursy na kawalki 512B itd. od bidy mozna wykorzystac tez taki mikro player i sprobowac wpisac wlasne nuty, chocby wlazl kotek na plotek \"Very


512B to zdecydowanie za duzo. Bede miec na to brzeczenie okolo 100 wolnych bajtow.

splatterpunk__

  • Gość
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Lutego 2011, 00:00 »
Wczoraj przysiadlem troche i w sumie skonczylem intro, chce tylko dodac jeszcze kilka linijek tekstu pod glownym efektem.
Sebaloz: na razie zostalo $117 bajtow wolnej pamieci.
Bezpiecznie mozna przyjac, ze na muzyke styknie jakies $a0 bajtow.
Pogrzeb wiec w swoich brzeczkach i wyslij cos fajnego, czekam.

Offline Sebaloz

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1520
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Lutego 2011, 15:43 »
                   
splatterpunk napisal:
Bezpiecznie mozna przyjac, ze na muzyke styknie jakies $a0 bajtow.

Jesli zostalo az tyle bajtow to moge zrobic cos z samplami.

splatterpunk__

  • Gość
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Lutego 2011, 09:46 »
Sebaloz, badzmy powazni \"Smile\"

Ten kawalek ktory leci jako pierwszy w fake\'u \"Luv\" Elyty ile zajmuje lacznie z odgrywajka? Przeciez nie moze byc, ze duzo.

Offline wackee

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2210
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Lutego 2011, 16:17 »
Mozesz sprobowac zrobic moja metoda z \"outside\". Zmiescisz sie na pewno \"Smile\"

Offline Sebaloz

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1520
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Lutego 2011, 20:15 »
                   
splatterpunk napisal:
Ten kawalek ktory leci jako pierwszy w fake\'u \"Luv\" Elyty ile zajmuje lacznie z odgrywajka? Przeciez nie moze byc, ze duzo.

Ten kawalek zajmuje 2,5 kilo wiec musialbys go dobrze scrunchowac zeby zmiescil sie do jednokilowki \"Smile\"

Intro bedzie w szybkim tempie czy wolnym? Chce zeby moja muzyka pasowala do klimatu. Ile zostalo czasu rastra na odgrywajke?

splatterpunk__

  • Gość
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Lutego 2011, 16:52 »
Wacek: wlasnie probuje sie polapac w tej metodzie. Sam dzwiek jest OK.

Sebaloz: to bedzie wolne intro i bardzo ramkozerny efekt. Uzywa on procedury dzielenia liczb szesnastobitowych ktora to masakrycznie obciaza procesor (1 klatka efektu liczy sie niecala sekunde), zatem kazdy raster sie liczy. Nie oznacza to jednak, ze zrezygnuje z muzyki czy efektu dzwiekowego (chocby i takiego jak w intrze Wacka). Po prostu jesli mialbym cos co zzera tyle ramki co standardowy zak to bedzie dobrze. Jesli chodzi o sama muzyke/sfx to nie mam wygorowanych wymagan, nie chce po prostu wystawiac bezdzwiekowca.

Offline wackee

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2210
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Lutego 2011, 19:21 »
OK to nie bede Ci odbieral dobrej zabawy w rozgryzaniu \"Smile\"

Jeszcze w Inside jest jeden moment udzwiekowiony ta (ultrahiperprymitywna) metoda - zasada ta sama, dzwiek troche inny.

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Lutego 2011, 19:57 »
a ja z mojej strony proponuje jeszcze inc $d030 \"Wink\"
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Lutego 2011, 21:49 »
moze graj pauza

splatterpunk__

  • Gość
motyw muzyczny do intra 1K
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Lutego 2011, 16:07 »
                   
wackee napisal:
OK to nie bede Ci odbieral dobrej zabawy w rozgryzaniu \"Smile\"

Jeszcze w Inside jest jeden moment udzwiekowiony ta (ultrahiperprymitywna) metoda - zasada ta sama, dzwiek troche inny.


Moze metoda i jest ultraprymitywna, ale ja mam dosc grzebania. Zadna zabawa papranie sie w cudzych kodach. Poza tym jak juz pisalem, mam raczej zielone pojecie o rejestrach SIDa i tworzeniu dzwiekow...

Widze tutaj tylko garsc zlotych rad z ktorych nic nie wynika. Potrzebuje gotowca: odgrywanie z IRQ, moze byc nawet jakies pierdzenie, ale gotowca prosze! Wtedy creditsy i szczypta fame\'u na Forever C.
Moze uda mi sie wygospodarowac jeszcze jakies dodatkowe $ff pamieci gdyby zaszla potrzeba.