http://www.c64.no/nanosidplay/czy w/g Was, praktycznych koderow... da rade te pliki odrywac na C64 realtime? trzeba je rozpakowywac w locie z ramu, jest to zdaje sie gzipowany plik, gdzie kolejno prawdopobnie sa ulozone:
adres rejestru | wartosc
+ dodatkowe dane typu interwaly czasowe, ale ja zakladam ze mamy zaka 50hz i zapisujemy tylko grupe adres/rejestr (nie zapisujemy liniowo - zachowujemy kolejnosc wpisow do sida wiec kawalek bedzie brzmial zamierzenie), konczymy ja np wartoscia FF (koniec sekwencji dla jednego wywolania przerwania odgrywajacego muze).
zakladam ze srednio nie wiecej jak 16 rejestrow sida podczas wywolania przerwania grajacego muze zostanie zmienionych (ale to czysto teoretyczne zalozenie) czyli jedno wywolanie to 32 bajty x 50 wywolan daje 1600 bajtow do dekodowania na sekunde - czy dekodowanie gzipa na c64 z taka wydajnoscia jest realne?