Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Kilka pytan od laika  (Przeczytany 633 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

niedobry__

• Gość
Kilka pytan od laika
« dnia: 16 Sierpnia 2010, 21:22 »
witam wszystkich...jestem kompletnym laikiem tzn...ostatnio wgrywalem cokolwiek z 20 lat temu...ale mam dwa zestawy od iedawna i sporo gier...mam stacje i tu zaczynaja sie schody bo zupelnie nie weim jak wgrywac...pomoze ktos? blagam aha i drugi problem jakiego kabla uzyc do normalnego telewizora tzn da sie podlaczyc euro? chetnie kupie...przy okazji szukam gier knight lore, nadral, boulder dash I, pharaos course i montezumas revenge aha spy hunter, street rod, river raid, bluemax, joust, i wszystko co by sie znalazlo z klasykow na nowej dyskietce ktora napewno sie wgra...sprzet kupilem z rok temu i powiedzialem sobie, ze zagram dopiero jak sie przeprowadze do domu ktory budowalem...i teraz juz jestem w nim i musze zadoscuczynic zalozeniu \"Smile\" dziekuje za wszelka pomoci pozdrawiam

Nitro__

• Gość
Kilka pytan od laika
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Sierpnia 2010, 09:08 »
1.Aby zaladowac cokolwiek z stacji wpisujesz - LOAD \"*\",8,1
Konkretny program - LOAD \"PROGRAM\",8,1
2.Kable znajdziesz na allegro.
3.Zalatw sobie kabel do polaczenia PC ze stacja, bedziesz mogl wgrac na dyskietki cokolwiek zechcesz. Jesli masz stary komputer z LPT kup tani kabel XM1541, jesli tylko posiadasz USB, to musisz poszukac kabla XU1541 ktory jest o wiele drozszy.

niedobry__

• Gość
Kilka pytan od laika
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Sierpnia 2010, 09:23 »
Dzieki sliczne...a jaka nazwa tych kabli cobym mogl wyszukac...bo dla mnie kurcze nazewnictwo to rowniez czarna magia

niedobry__

• Gość
Kilka pytan od laika
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Sierpnia 2010, 09:27 »
tzn oczywiscie kabla od c64 do telewizora...bo tamtych nazwe podales

suchy

• Gość
Kilka pytan od laika
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Sierpnia 2010, 00:00 »
Witamy nowego usera!