Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Risen from oblivion  (Przeczytany 2581 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tfardy__

  • Gość
Risen from oblivion
« dnia: 19 Sierpień 2009, 18:24 »
Demo na C128 jakby ktos nie znal:
VDC Part http://www.youtube.com/watch?v=mpDA8GnMtCA

Drugi dysk zajmuje czesc dema dla VIC-a , akurat na youtube nie znalazlem .

Jak sie oglada to demo to az zal ze jest tak malo softu wykorzystujacego trym 2 MHz i VDC.



Nitro__

  • Gość
Risen from oblivion
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Sierpień 2009, 19:29 »
                   
Cytat:
Demo na C128 jakby ktos nie znal:
VDC Part http://www.youtube.com/watch?v=mpDA8GnMtCA

Drugi dysk zajmuje czesc dema dla VIC-a , akurat na youtube nie znalazlem .

Vice niestety strasznie lipnie dziala, przydalby sie ktos, kto zrzucilby obie strony w dobrej jakosci.

                   
Cytat:

Jak sie oglada to demo to az zal ze jest tak malo softu wykorzystujacego trym 2 MHz i VDC.

Scena 128 podzielila los samego komputera, ludzie wola dostepniejszy C64. Wg.mnie milym akcentem w demach na 64 jest wykorzystywanie tych 20% dodatkowej mocy z 128, ale dema, gdzie jest to zrobione na palcach reki mozna zliczyc.

Online V-12/Tropyx

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 2764
  • 0ldsk00l 4ever!
    • http://www.riversedge.pl/
Risen from oblivion
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Sierpień 2009, 19:35 »
Widzialem to demko na 128 bedac na Floppy 2005 w Szwecji, robilo mega wrazenie \"Very trzeba bedzie kiedys sobie zakupic ponownie 128, bo moj pierwszy sprzedalem jak mi sie zepsul niestety.
http://www.riversedge.pl/ - zapraszam na nową stronę: recenzje, relacje, strefa C64.

Serwis Commodore 64/1541 - naprawa/diagnoza.
Zawsze aktualne!

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Risen from oblivion
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Sierpień 2009, 20:19 »
osobiscie to przyklad dema podany w linku to zenada. Takiego przycinania dawno nie widzialem.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Izaak Berenbaum__

  • Gość
Risen from oblivion
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Sierpień 2009, 20:26 »
If you\'re asking: what I think you\'re asking, this was captured using the WinVICE emulator, hence the ugly tearing and corrupt graphics here and there.

Ramos

  • Gość
Risen from oblivion
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Sierpień 2009, 17:42 »
Jest to chyba jedyne demo jakie powstalo specialnie na C128 inne tylko wykorzystaly po czesci szybszy procek w C128 jak w przykladzie dema Place in the Space / Taboo. Trzeba pomyslec o nowym demku na ten komputer.

Nitro__

  • Gość
Risen from oblivion
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Sierpień 2009, 18:03 »
OMG, do tej pory nie wiedzialem, ze ten klasyk korzysta z mocy C128, i rzeczywiscie tak jest, widac roznice przy wektorach. Zna ktos jeszcze inne dema wykorzystujace C128? Ja znam tylko Insomnie oraz test silnika 3D JackAsser\'a

zielok__

  • Gość
Risen from oblivion
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Sierpień 2009, 18:14 »
Bodajze ComaLight 12 takze korzysta z mocy 128

zyga

  • Gość
Risen from oblivion
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Sierpień 2009, 18:27 »
Na pewno dema Tridenta/Active : http://noname.c64.org/csdb/scener/?id=1055 (tworcy Contiki) korzystaly z wlasciwosci C128
2 co pamietam: O-Tech People i Jazzgossen Prv

Sporo dem Oxyronu. Chyba Graham ma C128.  Napewno Dawnfall i Deus ex machina wlacza 2Mhz w gornej i dolnej ramce.

Offline hsimpson

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1138
Risen from oblivion
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Październik 2012, 10:43 »
Nowe dema na C128 (Karl XII of Agile, Groovy Bits, Science 451, Sphinx) dodane do CSDb:

C128 Demo #1
C128 Demo #2

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7148
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Risen from oblivion
« Odpowiedź #10 dnia: 13 Październik 2012, 23:16 »
ostatnio ogladalem z CSDB troche demek pokazujacych statycznie mozliwosci graficzne VDC. to co zapodales laduje sie z trybu c64?
W internecie badz soba - chyba ze jestes alkoscenerem, wtedy badz kims innym.

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Risen from oblivion
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Październik 2012, 20:22 »
no z dobrodziejstw trybu fast - korzysta też Dream Travel 100% (szczególnie wersja plus)

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7148
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Risen from oblivion
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Październik 2012, 20:23 »
przy temacie moze zdradzisz ile to faktycznie przyspiesza?
W internecie badz soba - chyba ze jestes alkoscenerem, wtedy badz kims innym.

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Risen from oblivion
« Odpowiedź #13 dnia: 15 Październik 2012, 08:34 »
w dobie emu vice - można sobie odpalić w dwóch okienkach x64, i x128 (w trybie c64) i zwyczajnie porównać.
Przyrost wydajności nie jest stały, bo zależy od konkretnego efektu, wiadomo, że tryb burst kaszani obraz, więc głównie jest włączany w obszarze ramki. Fraktal się rysuje w pół minuty (oryginalnie 45 sek.), ale wizualnie - niektóre party chodzą jakby dwa razy płynniej.

Offline Raf

  • Master of disaster
  • Administrator
  • Level 7
  • **********
  • Wiadomości: 7148
  • Wolność, własność, sprawiedliwość
Re: Risen from oblivion
« Odpowiedź #14 dnia: 23 Luty 2019, 11:49 »
Risen from oblivion VDC  na youtube (wczensiej podany link jest juz niekatywny bo konto usuniete)

https://www.youtube.com/watch?v=sW4V-ehYFQw
W internecie badz soba - chyba ze jestes alkoscenerem, wtedy badz kims innym.