Czesc.
Ad 4)
Bardzo dawno temu bawilem sie w bootowanie z dyskietki.
Po starcie systemu wysylany jest sygnal do 1571 przelaczajacy stacje w tryb szybkiej transmisji danych. Jak sygnal zostanie potwierdzony mamy szybsza od 1541 maszyne, a ze sciezki nr. 1 jest czytany adres (sciezka:sektor) z ktorego ma zostac zaladowany program.
Po tym widac komunikat \"BOOTING nazawa programu\", a nastepnie automatycznie uruchomiony.
Pieknie to widac w grze \"F-14 Combat\" (gra dziala zarowno na C64 jak C128).
Ad 6)
Do pelnych 128 kb ramu masz tylko w BASIC-u, bo on sie zajmuje wymiana danych miedzy dwoma bankami po 64kb.
VIC-II wiadomo ze adresuje 16kb i mozna zmienic polozenie tego bloku w 4 roznych miejscach banku 64kb ram.
Wymiana danych miedzy bankami 64kb odbywa sie za pomoca programowania komorek od adresu $DF00 dla C64 i dodatkowo $FF00 dla C128 (DMA)
Szczegoly na stronie C64POWER - dzial programowanie - REU.
Pozdrawiam.
PS.
Pieknie Skull, duzo nowego sie dowiedzialem o MMU i VDC.