Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Po 12 latach....  (Przeczytany 2588 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

zielok__

  • Gość
Po 12 latach....
« dnia: 09 Marca 2009, 23:31 »
Po 12 latach przerwy skodowalem cos na c64

http://zielok.com/c64/plot.prg

Jest to zwykly plotter, ale byla to wprawka przed ciekawszymi rzeczami..



Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Po 12 latach....
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Marca 2009, 08:01 »
no to pierwsza czesc dema juz jest - teraz tylko pozostale pietnascie \"Wink\"

a tak pozatym - fajne

leming__

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Marca 2009, 15:12 »
fajne \"Smile\" dorobic jakies logo, muzyszke i masz na intro compo na forever \"Smile\"

Izaak Berenbaum__

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Marca 2009, 15:35 »
niezle choc efekt troche \"miga\" -z poczatku myslalem ze to zludzenie zwiazane z tym ze punkty sie nakladaja ale w spowolnieniu widac ze w niektorych ramkach czesc punktow nie jest rysowana.

Offline Sebaloz

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1520
Po 12 latach....
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Marca 2009, 16:09 »
spoko, old schoolowy efekt \"Smile\"

zielok__

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Marca 2009, 18:56 »
                   
Izaak Berenbaum napisal:
niezle choc efekt troche \"miga\" -z poczatku myslalem ze to zludzenie zwiazane z tym ze punkty sie nakladaja ale w spowolnieniu widac ze w niektorych ramkach czesc punktow nie jest rysowana.


Tak, tez ja sadzilem, ze czasem jest nie malowany plotter.. Ale nie wpadlem na to aby spowolnic \"Smile\"

Izaak Berenbaum__

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Marca 2009, 19:21 »
emulatory daja nawet mozliwosc ogladania klatka po klatce- np. w vice naciskajac ALT i + by przejsc do kolejnej klatki(powrot do normalnego wyswietlania ALT i PAUSE BREAK)

Nitro__

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Marca 2009, 20:44 »
Jako wprawka na pewno fajnie sie to sprawdzi, chociaz zrob double buffering dla porzadku.

pajda

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Marca 2009, 20:54 »
                   
Nitro napisal:
Jako wprawka na pewno fajnie sie to sprawdzi, chociaz zrob double buffering dla porzadku.


No i dezajn kurde dezajn, jak mawial Robert \"Smile\"

Sir Art__

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Marca 2009, 23:11 »
Najlepiej oprawic w ramke, przepraszam w KWADRAT

pajda

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Marca 2009, 09:53 »
                   
Sir Art napisal:
Najlepiej oprawic w ramke, przepraszam w KWADRAT


Albo w owce \"Smile\"
Kurde kogo tu widzimy! \"Smile\"

leming__

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #11 dnia: 18 Marca 2009, 10:23 »
Ser Art? \"Smile\"

Znaczy sie bedziemy wygladac Krystalicznych Owiec? \"Smile\"

Sir Art__

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #12 dnia: 18 Marca 2009, 19:55 »
he he... szanse male... po co zabijac \'legende\' Crystal Sheep... mozna przeciez zrobic ametystowa swinke albo rubinowego konia \"Wink\"

next demos from Charged comming soon \"Wink\"

Nitro__

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #13 dnia: 18 Marca 2009, 20:32 »
Poradzilbym wpierw sprobowac poprawic Amber Cow-wg.mnie bardzo w porzadku demo, aby dzialalo na realnym sprzecie \"Wink\"

Sir Art__

  • Gość
Po 12 latach....
« Odpowiedź #14 dnia: 18 Marca 2009, 22:03 »
Mozna to bylo w sumie zrobic od razu. Na chwile obecna nie planuje jednak Amber Cow poprawiac bo to byl w sumie world-first, pierwsze demo ktore powstalo pod emulatorem ktore nie dzialalo na C64 \"Smile\". Chodzi Ci chyba raczej by nie bugowalo sie pod CCSem albo nowymi wersjami  VICE bo watpie by ktos przegrywal teraz to demo na dyskietke i ogladal na komodzie. Ilu z nas tak robi?!

Szanse na poprawki sa male bo nie mam juz wszystkich sourcesow do dema + np. animacja star-field w tej formie wymaga wszystkich obszarow pamieci w tym ktorych VIC nie widzi wiec w tej formie by nie dzialala.

Na serio, szanse na powstanie nowego dema sa znikome. Piszac o demach ktore coming soon raczej odnioslem sie do typowych tekstow ze scrolli, the end partsow czy innych notek