No wiec, od wewnatrz to stoi calkiem niezle (przynajmniej tak mi sie wydaje) to co jest przedstawione na screen-ie to rozgrywka w trybie multiplayer i w zasadzie oprocz poprawienia paru drobnych bledow jest juz ukonczona. Jest oczywiscie tez zaimplementowana cala masa efektow, ktorych oczywiscie na statycznym obrazie ciezko pokazac.
Elementem ktory ewentualnie dodalbym do tego trybu to sztuczna inteligencja graczy sterowanych przez komputer. W tej chwili rozgrwka moze sie toczyc tylko przy udziale ludzi (2 joy-e normalne + 2 z CGA adapter Protovision [Bombmania] + klawiatura ).
Oczywiscie liczbe graczy sie ustala (max 5).
@Fenek - to wszystko sa sprite graczy, dwuwarstwowe jak widac. Wszystko dziala fajnie (multiplekser) do puki wszyscy nie stana w jednym wierszu (w sumie musialoby byc 10 sprite, a c64 ma tylko

, wtedy sie wlacza tryb ktory nazwalem semi-interlace i dziala to tak, ze co 5 ramke ktorys z graczy znika na jedna ramke. W sumie efekt nie jest az taki dokuczliwy (na pewno lepiej od interlace), a po za tym informuje wszystkich, ze sa blisko siebie, co mozna wykorzystac w rozgrywce stawiajac odpowiednio bombe

. Oczywiscie w trybie od 4 graczy w dol tego problemu nie ma.
A moze znasz jakis sposob zeby uzyskac wiecej sprite w jednej linii rastra - z checia bym to dolozyl

Co do reszty (single player) pomysly sie nie koncza, a pamiec niestety co chwila, jest juz loader i dziala calkiem ladnie ale jeszcze musze dopisac jakis modul do koordynacji pamieci.