Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: fast loader  (Przeczytany 539 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

~tcadaver@poczta.onet.pl#*#tcadaver

• Gość
fast loader
« dnia: 12 Lutego 2003, 18:52 »
 Ponieważ jestem zielony jak chodzi o c64 mam pytanie: Skąd wziąć fast loader do stacji, czy gdzieś znajduje się schemat (opis wykonania) takiego kartridża oraz rom do ściągnięcia, jaki jest najlepszy kartridż z fast loaderem(do stacji 1541)?

pvg

• Gość
fast loader
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Lutego 2003, 22:18 »

Napisał: tcadaver

Ponieważ jestem zielony jak chodzi o c64 mam pytanie: Skąd wziąć fast loader do stacji, czy gdzieś znajduje się schemat (opis wykonania) takiego kartridża oraz rom do ściągnięcia, jaki jest najlepszy kartridż z fast loaderem(do stacji 1541)?
najlepszy cardridge to action replay ewentualnie daleko za nim (IMHO) Final 3 , romy leza w sieci i sa ogolnie dostepne (pewnie nawet na c64 power) ;)
 ale sa to romy pod emulator , co do wykonania to nie wiem czy ktos by sie podjal wiec pozostaaje poszukac po strychach i pchlich targach ;)

LOGAN

• Gość
fast loader
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Lutego 2003, 11:40 »
 FINAL III to bardzo dobre rozwiązanie...

Pit GM

• Gość
fast loader
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Marca 2003, 08:48 »
 Tak, Final III to bardzo dobre rozwiązanie, a Action Replay Professional to rozwiązanie idealne (normalnie turbo x25, w trybie warp x35!!!!).

Reiter

• Gość
fast loader
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Marca 2003, 14:45 »
 Chyba przegiąłeś kolego. Action Replay ma normalnie 20x, a w Warp 25x. Final ok. 15x.  
 W Simloader/Uniloader jest przyspieszenie 15x. To chyba był najszybszy loader, jaki mogłem wstawić. Jeżeli pominiemy kilka eksperymentalnych innych loaderów. Może kiedyś nad tym pomyślę i powstanie coś szybszego. Macie pomysły, to walcie do mnie na skrzynię.

GemBoy

• Gość
fast loader
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Kwietnia 2003, 23:36 »