Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Kombi i C64  (Przeczytany 2972 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Reiter

• Gość
Kombi i C64
« dnia: 04 Października 2008, 16:57 »
 Kombi  używał  kiedyś  C64  do  robienia  muzyki,  tu  jest  klip  na  którym  to  widac  http://www.youtube.com/watch?v=pvZsK0yYcYM&feature=related\' target=_blank>http://www.youtube.com/watch?v=pvZsK0yYcYM&feature=related

TuMe64

• Gość
Kombi i C64
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Października 2008, 16:50 »
 Fajne  :)  Ale  Oni  a  dokładniej  pan  Sławek  wykorzystywał  Komodorka  chyba  tylko  jako  sekwencer  MIDI...  nie  ?  

Reiter

• Gość
Kombi i C64
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Października 2008, 21:14 »
 Wiesz,  nie  jestem  muzykiem  i  nie  znam  się  na  tym.  Chodzą  takie  plotki,  że  wykorzystali  go  w  roli  sekwencera,  w  tym  klipie  (Black  and  white  Opole  1986)  widzimy,  że  zrobili  z  niego  inny  użytek,  do  odtwarzania  sampli.  Widzimy  też,  że  Sławek  Łosowski  (klawisze)  gra  te  sample  na  różnych  tonacjach.  
  Czy  w  tamtych  czasach  już  znali  interfejs  midi  do  C64?  Coś  mi  się  wydaje,  że  nie  znali...  
  Tu  mamy  na  przykład  drugi  klip  z  tego  samego  koncertu  (Kochac  cię  za  późno)  i  szczerze  nie  wiem,  kiedy  ten  Commodorek  jest  używany  i  czy  w  ogóle.  
  Może  ktoś  zgadnie,  jakiego  używali  softu?  
  Nota  bene  Sławek  Łosowski  prowadzi  swój  zespół  i  ich  aranżacje  są  bardziej  Kombi,  niż  aranżacje  Kombii.  Polecam  zobaczyc  www.losowski.pl  lub  na  youtube  wpisac  jego  nazwisko.

Reiter

• Gość
Kombi i C64
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Października 2008, 21:15 »

TuMe64

• Gość
Kombi i C64
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Października 2008, 08:43 »
 Znam  stronę  pana  Sławka.  To  właśnie  dzięki  Niemu  prawdziwe  Kombi  miało  tak  charakterystyczne  świetne  brzmienie...  obecnie  ci  kolesie  ukradli  rozpoznawaną  nazwę  dolepili  jedno  \'i\'  i  trzepią  kasę...gnidy.