Hej, na wstępie dziekuję wszystkim za opinie.
Co do gry to już wcześniej uprzedzałem że ją piszę ;-)
http://c64power.com/forum/index.php?id=1022&fid=4&keyword=boombastic&page=#7510\' target=_blank>
http://c64power.com/forum/index.php?id=1022&fid=4&keyword=boombastic&page=#7510 Hehe od strony technicznej gra wykorzystuje całkiem udany (tak mi się wydaje) multiplexer sprite`ów, oraz procedurę dynamicznej zmiany obiektów - tak, aby każdy mob (potworek) mógł przemieszczać się po całej planszy. (dla przypomnienia commodore oryginalnie dysponuje 8 sprite - zeby polepszyc grafikę skleja sie po dwa - czyli normalnie można wyświetlić gracza + 3 potworki. Gra przy \'pomyślnych wiatrach\' obsłuży do 12 monsterów + gracza czyli 26 sprites). Jak ktoś interesuje się tym tematem to mogę podać więcej szczegółów. Do scrolla wykorzystuje efekt VSP - co znacznie skraca czas procedury. Można nawet rzec, że w niekórych partiach kodu gra jest \'cyklowana\' na poziomie dem (ale pewnie tego nie widać ;-) ) są też oczywiści inne triki, ale już nie będę zanudzał.
Jak tu trafnie Raf zauważył gier na c64 nie opłaca się pisać, mam na razie z czego żyć i traktuję to właśnie hobbystcznie - nagrodą są własnie wasze komentarze.
Co do Mooda, no to niestety moje zdanie jest również jak Raf-a, i tak to co osiągnieto przekracza ludzkie pojęcie - amiga ma z tym problem, a co mówić tu o c64.
Pozdrówka
ps. Co do konkursu - po przejsciu 8 poziomow zostaje generowany klucz adekwatny do wyniku - ten klucz, wynik score i nicka przesyłać do mnie ;-)
ps2. Co do szczegółów następnego wydania - to 5 playerów (w sumie już mi działa), i jak ktoś sie pokusi o graficzkę nastepnych leveli to będą nowe.