Chodzi mi po głowie konwersja jednoplikowej gry (plik .prg o wielkości 30KB) do wsadu na cart-a (.bin lub .crt).
Do głowy przychodzi program cartconv.exe z pakietu VICE. Zgaduję (ale tylko zgaduję), że umożliwia on przekonwertowanie .prg do .bin.
Problemem jest jednak wielkość pliku 30KB, albowiem widzę dwa typy OpenHardware 8k i 16k:
https://github.com/SukkoPera/OpenC64Carthttps://github.com/SukkoPera/OpenC64Cart16K Zakładam (zgaduję), że nie zmieszczę gry (.prg) o wielkości 30KB na żadnym z tych cartów, i tak łatwo takiego carta nie zrobię?
Pewnie pozostają czary z bankami i implmentowanie obsługi tych banków zarówno w sprzęcie (dodatkowe układy scalone) oraz z poziomu samego wsadu (edycja .bin by dodać obsługę przełączania banków)?
To wszysto moje strzelanie, nie próbowałem nigdy zrobić czegoś takiego. Bardziej doświadczonych kolegów proszę na naprowadzenie lub chociaż wyprowadzenie z ewentualnego błędnego myślenia.
Dzięki śliczne :-)
PS. Znam rozwiązania w stylu EasyFlash3, jednak w celach edukacyjnych (a może raczej hobbystycznych) bardziej interesuje mnie zbudowanie hardware-u od zera.