Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Wolfenstein na C64...  (Przeczytany 599 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kapitan_Atari!_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« dnia: 10 Września 2002, 00:38 »
No wlasnie, byla taka gra (na 100% - pamietam opis w Top Secret) ale nie pamietam jej nazyw- ktos pomoze?



Kapitan_Atari!_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Września 2002, 00:40 »
Ach, oczywsice nie mam na mysli Castle Wolfenstein (dostpenego tez na male Atari) tylko tego ":prawdziwego": Wolfa 3D gdyby ktos mnie zle zrozumial...

eXbee_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Września 2002, 00:55 »
ja znam jedynie MOOD\'a na C64 - nie kojarze innych gier przypominajacych wolfa 3d.

wizard_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Września 2002, 14:05 »
Chyba byl jeszcze BOOM z tego co pamietam, ale olejcie wielkie pixele i zagrajcie w Castle Master.

Fenek_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Września 2002, 09:28 »
>:No wlasnie, byla taka gra (na 100% - pamietam opis w Top Secret)
>:
nazwa gry to najprawdopodobniej COMPLEX , dystrybutor CP VERLAG (chyba?)

Slay_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Września 2002, 10:09 »
ja chce, ja chce, ja chce
ma to ktos moze??? dajcie mi, ja tez chce, chce, chce

ale serio, to moze ma ktos te gre i moglby podeslac mailem, co?
albo jakies w ogole fajne 3d-gry ktos ma
tu na emu jest pewnie kupe takich, niech mi ktos chociaz jakis tytul poleci, pliiiz

eXbee_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Września 2002, 11:56 »
>:nazwa gry to najprawdopodobniej COMPLEX , dystrybutor CP VERLAG (chyba?)

 dokladnie Fenek - gre przed momentem zamiescilem na emu64 wraz ze screenami. Dzieki w ogole za przypomnienie o istnieniu tegoz tytulu

      pozdrawiam.

Kapitan_Atari!_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Września 2002, 21:21 »
Tak, to to... biegiem sciagam...

Kapitan_Atari!_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Września 2002, 21:43 »
Maly problem z Complexem- na CSS 64 nie moge wyjsc z trainera- mowi mi ze powinienem wcisnac kalwisz [CR] czyli jak sie domyslam Commodore - w readme stoi ze klawisz commodore to lewy ctrl, ale u mnie on nie dziala, mimo ze nie jest wcale skonfigurowany jako fire w zadnym z 3 keysetow joysticka... ktos jak mozna ":wdusic": CR ?

Slay_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Września 2002, 21:59 »
e tam, wciskam lewy control i jest ok. gram sobie

Jammer_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #10 dnia: 11 Września 2002, 18:55 »
Complex jest nawet fajny, choc monotonny. Co prawda to nie jest 100% FPP, ale za to zajebiscie zrobili, jak idzie do przodu. Mam pomysl!!! Niech ktos zrobi konwersje Maxa Payne\'a albo System Shocka 2!!! Hahaha, jest ktos taki mocny?! Jak widze szybkosc niektorych procedur w demach (np u Oswalda), to zastanawiam sie, czemu nikt sie nie chwyci za gre z jakims zaawansowanym algorytmem. Max Payne oparty na wektorowce i zwyklych skalowanych sprite\'ach to bylby hicior!!!

Jammer_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Września 2002, 02:01 »
cyt: Niech ktos zrobi konwersje Maxa Payne\'a albo System Shocka 2!!! Hahaha, jest ktos taki mocny?! Max Payne oparty na wektorowce i zwyklych skalowanych sprite\'ach to bylby hicior!!!

No, biorac w rachube SuperCPU nie powinno byc z tym problemu, hehe.

charnooh_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Września 2003, 01:53 »
Skalowanych spritea\'ch???? Czlowieku, to jest Commodore, tutaj sprite\'y skaluje procesor ":zrub_se_sam ver 1.1":. A jakby juz ktos chcial to skonwertowac, to na pewno nie bawil by sie w wektory, tylko potulnie wyrysowal by levele i postacie.

Jammer_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #13 dnia: 13 Września 2003, 22:01 »
Stary dodales komentarz do watku dokladnie rok po moim :D:D:D:D:D:D Qrwa no nie moge Apropos Maxa Payne nie da sie wyrysowac levelow bo to full 3d, jakbys to chcial zrobic

charnooh_

  • Gość
Wolfenstein na C64...
« Odpowiedź #14 dnia: 19 Września 2003, 05:37 »
Nie chodzi o to, aby gierka byla 100% odzwierciedleniem prawdziwego Max Payne\'a, tylko zeby sie w nia fajnie gralo, a jak sie juz upierasz na te 3d, to wtedy bedziesz mial bullet-time przez caly czas