No myślałem, że jest już tak źle, ale jednak może nie jest
Xenox/AFL zaproponował mi wstąpienie do crackerskiej grupy Alpha Flight, jako koder, cracker, grafik, muzyk i webmaster. Xenox'a poznałem przez The Gothicman'a, zaraz po tym, jak wydałem intro w kooperacji z grupą Commodore Is Awesome, a tutaj link :
http://csdb.dk/release/?id=139110Mam jeszcze dwie scrackowane gry na C64, do których dodałem już trainer i zlinkowałem, które planowałem kiedyś wydać pod szyldem Hokuto Force, ale się nie udało, a większość domyśla się dlaczego :/ ... Pomyślałem, że może na C64Power była by premiera intra Alpha Flight, do którego robię teraz kod (64tass), muzykę (Goat Tracker), logo (Pixcen) oraz proporcjonalne znaki (Char Pad), tylko że fonty już zrobiłem wcześniej
Chodzi o to, że będzie to pierwsze intro, do którego zrobię wszystko sam, więc może mi nie wyjść, tak jak powinno, więc ze dwa dni przed opublikowaniem na CSDB, wrzuciłbym plik wykonalny (.prg) do tego wątku, aby może np. Raf, Kisiel, lub ewentualnie jeszcze ostatnia osoba Jammer, z którymi jeszcze niekiedy porozmawiam normalnie, to coś dodali od siebie, co jeszcze można by było szybko zmienić, aby to było jakieś w miarę na poziomie. Nie mam już niestety z nikim innym kontaktu, w sensie z ludzi z polskiej sceny, a jedynie rozmawia jeszcze ze mną tylko Traymuss, ale to ze sceny PC. Intro dodam później do jednej z tych dwóch już scrackowanych gier przeze mnie, które leżą u mnie w szufladzie. Ogólnie chodzi też o to, że zaczynam znowu od C64, a następnie będę chciał później zrobić intro na platformę PC, do którego też będę chciał wszystko zrobić sam tzn. kod, grafikę, muzykę i jak wiadomo to już będzie wyższa szkoła jazdy, że tak powiem. Dodam później link tego intra na PC, jak coś do tego wątku, w sensie kolejnej premiery. Nie wiem po co mi to było, pisać do V-12 jakieś bzdury na urlopowej bani, skoro zdaje się, że jak pamiętam to on wyłapał to migotanie na obrazie realnego C64, którego u mnie nie było na Winvice, a mam na myśli intro, które wystawiłem z grupą Hokuto Force na Gubbdata party. Pojawi się następny problem, aby przetestować intro na realnym C64, skoro ja robię wszystko na PC, ale może ktoś z AFL coś temu zaradzi, kto wie ? . Pozdrawiam