Aktualności: C64 Power - online od stycznia 2000 !

Autor Wątek: Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL  (Przeczytany 2939 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

zielok__

  • Gość
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #60 dnia: 05 Stycznia 2009, 19:16 »
                   
Izaak Berenbaum napisal:
a nowe demo miracles ? masz emulatory,wygodne cross assemblery,tworzenie efektow w zoom4 nigdy nie bylo prostsze \"Smile\"


Pewnie tak... Jest tylko jeden problem ja juz nie pamietam assemblera (tzn wiele jeszcze kojarze ale jednak). Pozatym nie dorownam demkom z X\'2008.

Chociaz w pewnym momencie zassalem cross assembler, mape pamieci itp...

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #61 dnia: 06 Stycznia 2009, 16:30 »
chlopie przelamiesz sie .. wroci wszystko w lepszej jakosci, autopsja \"Wink\"
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

prezes__

  • Gość
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #62 dnia: 16 Stycznia 2009, 14:52 »
                   
elban napisal:
Winny jest Marek - on zrobil czarny PR Szczyglowi
[...]
pps. pamieta ktos moze jakies cytaty z tej slynnej prezentacji? \"Wink\"


\"Eee, to juz dawno widzialem, pokaz cos lepszego.\"
\"Lepsza grafika byla na atari, dawaj dalej.\"
\"Ale slaba ta, no... (podpowiedz z tla) rozdzielczosc\"


Skull, jedno zasadnicze pytanie: czy w Twojej grze przesuniecie joya w gore powoduje ruch w gore, a w prawo - ruch w prawa strone? Co z ruchem w lewo i w dol?

prezes__

  • Gość
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #63 dnia: 16 Stycznia 2009, 15:04 »
                   
kisiel napisal:
tak dokladnie to jak wiecie soft byl z ubieglego wieku. Prezentowany byl oficjalnie na party i tyle.. kiedys musial. W moim mniemaniu jest on bardzo dobrze dopracowanym programem graficznym. Zrob lepszy pogadamy \"Smile\"


Kisiel, nie wiem jak mozna przez tyle lat nie zakumac ze smiejemy sie z sytuacji a nie z Anal Painta. Kup sobie magnez w tabletkach i odprez sie. \"Zrob lepszy pogadamy\" - po co - na Atari juz dawno zrobili \"Wink\"

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #64 dnia: 16 Stycznia 2009, 15:20 »
cos w tej warszawce jestescie przegrzani.... z mojej wypowiedzi wynika jakis stresik? hehehe Opinia jest jak dupa.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #65 dnia: 16 Stycznia 2009, 17:51 »
prezes... musze to wyznac z ciezkim sercem, ale przesuniecie joy-a w dol powoduje ruch... w dol, w lewo niestety... odziwo w lewo.

A jak ma niby byc ????
zreszta ruch ludzikow jest identyczny jak w poprzedniej wersji :
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=45809

i byl specjalnie dopracowywany ( a wierzcie mi ze to nie jest zwykle dec i inc +-16 piksli jak w bombmanii) pod orginal (bomberman-dynablaster).

Offline Sebaloz

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1520
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #66 dnia: 16 Stycznia 2009, 20:32 »
Kisiel, nie stresuj sie tak \"Smile\"

Offline Sebaloz

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1520
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #67 dnia: 16 Stycznia 2009, 20:33 »
Skull, pod jakiego joya to pisales? \"Smile\"

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #68 dnia: 16 Stycznia 2009, 21:13 »
sebaloz jestem tak zestresowany jak po 2 litrach wody mozna byc.
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Sebaloz

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 1520
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #69 dnia: 17 Stycznia 2009, 02:54 »
Kisiel, oderwij sie troche od kompa. Wyluzuj sie, nie siedz od rana do nocy na forum. Nie czekaj na nowe posty, wyjdz na dwor, jakies piwo, teatr, kino, dyskoteka, klub nocny. Zabaw sie, albo przynajmniej posluchaj sobie radia torunskiego. Stres Cie zzera od srodka, odpocznij od swiata edytorow graficznych, sam przez to przeszedlem, uwierz mi, to nie jest sposob na rZycie..

Offline Kisiel

  • Level 7
  • *******
  • Wiadomości: 11447
  • Number 7 in all users competition...
    • http://wiki.projekt64.filety.pl/doku.php
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #70 dnia: 17 Stycznia 2009, 08:40 »
grypa 39 stopni.. gdzie mam wyjsc?
idz wyprostowany wśród tych co idą na kolanach

...w przypadku checi zakupu UK1541,GA,MA,T8500,T7501 prosze o kontakt na Facebooku, haslo: UK1541....

Offline Skull

  • Level 6
  • ******
  • Wiadomości: 2034
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #71 dnia: 17 Stycznia 2009, 13:00 »
kisiel ciezko chory... lezy w lozku... ciezko chory... na grypee... (dalej tu -> http://c64scene.pl/viewtopic.php?t=64 )

sebaloz - na taki zwykly 48 pinowy joystick z klawiatura numeryczna i analogowym klawesynem.  \"Cool\"  - pelno tego na allegro.

elban__

  • Gość
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #72 dnia: 19 Stycznia 2009, 16:20 »
                   
skull napisal:
prezes... musze to wyznac z ciezkim sercem, ale przesuniecie joy-a w dol powoduje ruch... w dol, w lewo niestety... odziwo w lewo.

A jak ma niby byc ????


Cactus Ci wytlumaczy.

Kisiel - Moge Ci to po latach wyznac.  Prezentacja programu, ktory juz wtedy mial 5 lat bardzo nas bawila. Oraz oczywiscie fachowy komentarz Szczygla. Z Grzesiem Turnauem tez nie chodzi o to, ze spiewasz w podobny do niego sposob \"Wink\"

kmeg__

  • Gość
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #73 dnia: 11 Września 2009, 00:00 »
                   
fenek napisal:
To ja jeszcze uzupelnie.
Nie wyszly chyba: \"Zwei Bereten\"
http://noname.c64.org/csdb/release/?id=28871


Pelna wersja nigdy nie wyszla. Morris przekazal kod Quamusowi ale ten jej tez nigdy nie skonczyl mimo, ze mocno katowalismy kiedys ostatni grywalny preview na jakims zlocie.

                   
fenek napisal:

\"Toxic\" preview - chyba byl zamieszczony w ktoryms Vitality albo
moglem to miec kieeedys razem z magiem taka platformowka za ladna
grafika. Byc moze nazwa tej gry byla inna.

Toxic byl chyba ostatnia gierka, ktora kupil TimSoft (jednakze za raz po niej zarzucil dystrybucje na C64 i gra oficjalnie nie wyszla). Za gierke odpowiadali Kerk, Apacz, Moog, Explorer. Dysk z pelna wersja przepadl ale jakis czas temu odnalazl ja Explorer - za jakis czas pusci ja pewnie Jazzcat (jak w koncu ja przekonwertuje na d64). Upubliczniony zostal chyba za to edytor leveli do niej.

comankh__

  • Gość
Wydawanie gier - niemozliwe? a jednak:czyli Hobgoblin na JIL
« Odpowiedź #74 dnia: 21 Września 2009, 22:42 »
Albo (still unreleased) Arthema (c)Inflexion
http://gtw64.retro-net.de/Pages/a/Review_Arthema.php