C64Power Forum

Ogólne => Commodore 128 => Wątek zaczęty przez: tfardy__ w 19 Sierpień 2009, 18:24

Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: tfardy__ w 19 Sierpień 2009, 18:24
Demo na C128 jakby ktos nie znal:
VDC Part http://www.youtube.com/watch?v=mpDA8GnMtCA

Drugi dysk zajmuje czesc dema dla VIC-a , akurat na youtube nie znalazlem .

Jak sie oglada to demo to az zal ze jest tak malo softu wykorzystujacego trym 2 MHz i VDC.
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Nitro__ w 19 Sierpień 2009, 19:29
                   
Cytat:
Demo na C128 jakby ktos nie znal:
VDC Part http://www.youtube.com/watch?v=mpDA8GnMtCA

Drugi dysk zajmuje czesc dema dla VIC-a , akurat na youtube nie znalazlem .

Vice niestety strasznie lipnie dziala, przydalby sie ktos, kto zrzucilby obie strony w dobrej jakosci.

                   
Cytat:

Jak sie oglada to demo to az zal ze jest tak malo softu wykorzystujacego trym 2 MHz i VDC.

Scena 128 podzielila los samego komputera, ludzie wola dostepniejszy C64. Wg.mnie milym akcentem w demach na 64 jest wykorzystywanie tych 20% dodatkowej mocy z 128, ale dema, gdzie jest to zrobione na palcach reki mozna zliczyc.
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: V-12/Tropyx w 19 Sierpień 2009, 19:35
Widzialem to demko na 128 bedac na Floppy 2005 w Szwecji, robilo mega wrazenie \"Very trzeba bedzie kiedys sobie zakupic ponownie 128, bo moj pierwszy sprzedalem jak mi sie zepsul niestety.
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Kisiel w 19 Sierpień 2009, 20:19
osobiscie to przyklad dema podany w linku to zenada. Takiego przycinania dawno nie widzialem.
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Izaak Berenbaum__ w 19 Sierpień 2009, 20:26
If you\'re asking: what I think you\'re asking, this was captured using the WinVICE emulator, hence the ugly tearing and corrupt graphics here and there.
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Ramos w 20 Sierpień 2009, 17:42
Jest to chyba jedyne demo jakie powstalo specialnie na C128 inne tylko wykorzystaly po czesci szybszy procek w C128 jak w przykladzie dema Place in the Space / Taboo. Trzeba pomyslec o nowym demku na ten komputer.
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Nitro__ w 20 Sierpień 2009, 18:03
OMG, do tej pory nie wiedzialem, ze ten klasyk korzysta z mocy C128, i rzeczywiscie tak jest, widac roznice przy wektorach. Zna ktos jeszcze inne dema wykorzystujace C128? Ja znam tylko Insomnie oraz test silnika 3D JackAsser\'a
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: zielok__ w 20 Sierpień 2009, 18:14
Bodajze ComaLight 12 takze korzysta z mocy 128
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: zyga w 21 Sierpień 2009, 18:27
Na pewno dema Tridenta/Active : http://noname.c64.org/csdb/scener/?id=1055 (tworcy Contiki) korzystaly z wlasciwosci C128
2 co pamietam: O-Tech People i Jazzgossen Prv

Sporo dem Oxyronu. Chyba Graham ma C128.  Napewno Dawnfall i Deus ex machina wlacza 2Mhz w gornej i dolnej ramce.
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: hsimpson w 06 Październik 2012, 10:43
Nowe dema na C128 (Karl XII of Agile, Groovy Bits, Science 451, Sphinx) dodane do CSDb:

C128 Demo #1
C128 Demo #2
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Raf w 13 Październik 2012, 23:16
ostatnio ogladalem z CSDB troche demek pokazujacych statycznie mozliwosci graficzne VDC. to co zapodales laduje sie z trybu c64?
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Skull w 14 Październik 2012, 20:22
no z dobrodziejstw trybu fast - korzysta też Dream Travel 100% (szczególnie wersja plus)
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Raf w 14 Październik 2012, 20:23
przy temacie moze zdradzisz ile to faktycznie przyspiesza?
Tytuł: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Skull w 15 Październik 2012, 08:34
w dobie emu vice - można sobie odpalić w dwóch okienkach x64, i x128 (w trybie c64) i zwyczajnie porównać.
Przyrost wydajności nie jest stały, bo zależy od konkretnego efektu, wiadomo, że tryb burst kaszani obraz, więc głównie jest włączany w obszarze ramki. Fraktal się rysuje w pół minuty (oryginalnie 45 sek.), ale wizualnie - niektóre party chodzą jakby dwa razy płynniej.
Tytuł: Re: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Raf w 23 Luty 2019, 11:49
Risen from oblivion VDC  na youtube (wczensiej podany link jest juz niekatywny bo konto usuniete)

https://www.youtube.com/watch?v=sW4V-ehYFQw
Tytuł: Re: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: comankh w 23 Luty 2019, 13:19
aktywność forum to najlepiej ośmioletnimi linkami i jednolinijkowcami.
Tytuł: Re: Risen from oblivion
Wiadomość wysłana przez: Raf w 23 Luty 2019, 14:57
Jest jeszcze lepszy grab sprzed 3 lat https://www.youtube.com/watch?v=R8bEgX6n-QM ale niekoniecznie dla tych "aktywnych inaczej", klawych urwisow :)