Big Foot

Jak powszechnie wiadomo w Himalajach istniał w swoim czasie pewien bardzo dziwny gatunek zwierząt. Miał on ludzką postawę, jednak twarz małpy i całe owłosione ciało. Niestety ostatnio nie widziano wielu Yeti (bo tak między innymi nazywany jest ten twór natury). Zgodnie z moimi danymi (zgodnymi z danymi Pentagonu, KGB i innych służb specjalnych) istnieją tylko dwa osobniki tego gatunku nazywanego także Wielką Stopą. Jest to jeden samiec i jedna samica, która została w dodatku uwięziona przez pewnego złego człowieka w klatce.

Aby zachować ten gatunek musisz wcielić się w osobnika płci męskiej i uwolnić towarzyszkę życia. Przeszkadzać Ci w tym będą różne latające świństwa (np. osy i modele samolotów). Aby się ich pozbyć, możesz w nie rzucać kamieniami. Jeśli jesteś pacyfistą, powinieneś bronić się przed nimi jedząc magiczne ciastka (Fairy Cakes), które dają Ci chwilową osłonę przed wszystkim, co lata. Jeśli jednak nie zdążysz wcześniej zareagować i to coś Cię dotknie lub wejdziesz w opary, które się wydobywają z gorącego źródełka lub spadniesz ze zbyt dużej wysokości, stracisz część energii. Możesz ją odzyskać odpoczywając (czyli stojąc bez ruchu przez dłuższy czas) lub zjadając szpinak (Spinach).

Twoją wyprawę ratunkową rozpoczynasz z jaskini. Weź leżący tam kawałek lontu i idź dwie komnaty w prawo, spadnij ze stopnia i idź pod nim w lewo, spadnij, idź w prawo, spadnij, weź leżący z lewej kawałek lontu, idź w prawo, wdrap się po ścianie, weź pochodnię i wyjdź na zewnątrz. Po platformach zejdź lub spadnij dwa ekrany niżej, weź leżący tam lont, wejdź na platformę przy prawej krawędzi ekranu i skocz w prawo. Znajdujesz się w małej jaskini. Przy jednej ścianie leży beczka z prochem, zostaw przy niej lont i pochodnię i wejdź do jaskini leżącej dwie komnaty w lewo. Gdy się w niej znajdziesz idź nią do samego końca, weź znajdujący się na jej końcu kawałek lontu i wyjdź z niej.

Gdy będziesz już na zewnątrz spadnij na sam dół i pójdź jedną komnatę w prawo, weź leżący tam lont, idź dalej w prawo, weź kolejny kawałek lontu i wracaj do beczki z prochem. Gdy już przy niej jesteś, to ułóż wszystkie kawałki lontu w ten sposób, żeby koniec każdego kawałka stykał się z początkiem następnego i podpal go pochodnią. Jeśli zobaczysz komunikat "Fuse Not Properly Connected", znaczy to, że źle ułożyłeś kawałki lontu i musisz je ułożyć w innej kolejności. Po zniszczeniu ściany zostaw pochodnię (nie będzie Ci już potrzebna) i weź znajdujące się za ścianą puszki.

Teraz wyjdź z jaskini i spadnij na sam dół. Idź w prawo: przejdź przez park obok klatki z Twoją szlochającą ukochaną. Na razie jej nie uwolnisz. Idź w prawo, wejdź do miasta i wejdź na drugi z kolei słup wysokiego napięcia. Obok niego z ziemi wystaje przewód, którego drugi koniec znajduje się obok klatki. Z prawej strony słupa zrzuć wszystkie puszki i idź w prawo. Tam znajdziesz następną puszkę. Potem idź w górę i weź stamtąd dwie puszki. Teraz skocz planszę w lewo, weź stamtąd kolejną puszkę, spadnij w dół i zrzuć ze słupa wszystkie posiadane puszki. Teraz pójdź w lewo, weź puszkę leżącą na klatce i zrzuć ją ze słupa - poprzez puszki prąd popłynie do kabla.

Ze słupa skocz w lewo. Dostań się na najbardziej wysuniętą w lewo platformę i z niej skocz w lewo. Znajdziesz się na planszy, na której znajdują się szczypce do cięcia drutu (Some Pliers). Spadnij na sam dół, idź do końca w prawo, wskocz planszę wyżej i skocz w prawo. Znajdujesz się na planszy z neonem "Disco". Odetnij od niego kawałek drutu obcęgami i idź z nim do klatki swojej ukochanej.

Teraz pozostaje Ci tylko położyć ten kawałek drutu w miejscu, gdzie drut wychodzi z ziemi, obok klatki i krata się podniesie. Teraz wraz ze swoją panią możesz pobiec w kierunku najbliższej puszczy w poszukiwaniu trzeciej wielkiej stopy.

Data wydania: 1990
Producent: Codemasters
Pobierz plik z grą
Top Secret : wpisał Mad Joy
Ocena:

 © 1999-2019 Wszystkie prawa zastrzeżone
 Webmaster: Mariusz "Flooder" Młynek